[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Scania TCO a TCE

W prowadzeniu biznesu transportowego trzeba uwzględniać stale rosnącą liczbę czynników. To rzutuje bezpośrednio na możliwość zachowania przez dany podmiot konkurencyjności we wszystkich rozpatrywanych perspektywach czasowych.

Fot. Jarosław Brach

Tradycyjnie za bardzo ważny element w tej układance uważa się pełną znajomość realnych kosztów oraz zdolność do stałego znajdowania nowych dróg/sposobów do dalszego podnoszenia efektywności. Jednak zbyt wielka koncentracja na samych kosztach – wbrew pozorom – może okazać się antyproduktywna i w ostateczności przełożyć się na zmniejszenie przychodów, zysku, a nawet wartości samego przedsięwzięcia. Dlatego miejsce tradycyjnego całkowitego kosztu posiadania i dysponowania – TCO – powinna zająć Całkowita Ekonomia/Ekonomika Operacyjna (Total Operating Economy), w skrócie określana jako TOE. Dotyczy ona maksymalizacji zysku poprzez zmniejszanie kosztów, zwiększanie przychodów bądź oba te procesy zachodzące równocześnie. Zasadnicza zaleta TOE w porównaniu z TCO polega na tym, że ujmuje i rozważa się w niej stronę przychodową finansów przewoźnika. Ogólnie najlepsze TOE uzyskuje się poprzez zoptymalizowane dopasowanie i zintegrowanie powiązanych produktów i usług w jedno całościowe (total) rozwiązanie. Przy tym kluczową rolę w tym zoptymalizowanym dostosowywaniu odgrywa indywidualizacja – maksymalnie poszerzona i pogłębiona. Oznacza ona, że jedna propozycja, stricte przygotowana pod kątem danego klienta, zazwyczaj okazuje się wyjściem dalekim od ideału dla innego – nie jest już wyjściem najlepszym, lecz opcją jedną z wielu.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij