REKLAMA

Specjalistyczne Tatry w Niderlandach także w wykonaniu 3-osiowym. Cz.1

TATRA Phoenix 6×6 ze zwiększonym rozstawem osi tylnych oraz szeroką gamą dodatków fabrycznych – „ex works” dostarczona do niderlandzkiej Gebroeders Nijssen en Zonen.

Najnowsze uzupełnienie floty samochodowej niderlandzkiej firmy Gebroeders Nijssen z Mijnsheerenland stanowi ciekawa Tatra Phoenix PR 3335 6x6 ze zwiększonym rozstawem osi tylnych oraz bogatą paletą zamontowanych seryjnie pozycji dodatkowych. Pojazd ten dostarczył krajowy agent – niezależny dystrybutor przedsiębiorstwa z Koprzywnicy – Tatra Nederland.

Pierwszy kontakt z TATRA Nederland

Przez ponad 60 lat bracia Nijssen z Mijnsheerenland stali się wszechstronnym partnerem w zakresie realizacji prac kontraktowych, robót ziemnych, kontraktowania, kształtowania krajobrazu, wynajmu oraz dostaw piasku, żwiru i gleby. Ponadto są przez nich prowadzone prace budowlane, natryskowe, strzałowe i piaskowanie. Wszystkie te działania wymagają własnego i zróżnicowanego parku sprzętu, w którym do transportu wykorzystywane są cztery auta.

REKLAMA

Jaap Nijssen, jako przedstawiciel trzeciego pokolenia, wraz ze swoim kuzynem Jaco i kuzynką Melissą wyrażają zamiar przejęcia rodzinnego interesu ojca Arjana i wuja Leona, mających ponad sześćdziesiąt lat. Ponieważ też dążą do dalszego rozwoju tego biznesu, Jaap Nijssen stwierdził „Szukaliśmy do pracy wywrotki z kierowanym, szeroko rozstawionym wózkiem tandemowym. Mieliśmy już IVECO Trakker i dwa samochody Volvo, z których jeden został później wyposażony w szeroko rozstawione osie. Chcieliśmy tego teraz, ale z rozwiązaniem „ex-factory” i blisko zlokalizowanym sprzedawcą w celu przeglądów i napraw. Następnie liczba opcji szybko maleje. Po kilku poszukiwaniach online dotarliśmy do TATRY i zaczęliśmy się orientować. Podczas TKD nawiązaliśmy kontakt z Gerritem van der Garde z TATRA Nederland. Kiedy rozmawiasz z nim o pojeździe budowlanym, wiele innych staje jest niczym. Gerrit ma całą drobiazgową wiedzę na temat tego, co musi spełniać pojazd budowlany, a także może udzielać bardzo szczegółowych porad. Dzięki temu rozmowa jest dla nas znacznie łatwiejsza. Naprawdę rozumiał dokładnie, co mieliśmy na myśli i czego chcieliśmy. Pokazane na TKD 6×6 spełniło wszelkie wymagania techniczne. Tylko my chcieliśmy nieco innej wywrotki i zamontowanego na samochodzie żurawia HMF Z. To nie okazało się problemem. Dzięki naszemu stałemu dostawcy HSW z Weesp samochód mógł zostać zbudowany dokładnie tak, jak jest teraz. Jest to samochód, którym naprawdę możemy wykonać wszystkie nasze zadania transportowe”.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA