REKLAMA

Strategiczne partnerstwo w zakresie globalnych zintegrowanych usług śledzenia dostaw

We wrześniu 2020 roku, Krone, jeden z największych producentów naczep i zabudów w Europie, rozpoczął globalne partnerstwo strategiczne z Shippeo, europejskim liderem w dziedzinie rozwiązań przejrzystości (widoczności) – widoczności transportu w czasie rzeczywistym, w celu współpracy w zakresie usług zintegrowanych z danymi w czasie rzeczywistym dla klientów Krone Telematics.

Producent

Nowa współpraca sprawia, że Krone jest pierwszym producentem naczep, który dostarcza prognozy ETA (szacowany czas przybycia) w czasie rzeczywistym w celu uzyskania możliwości zarządzania flotą w ramach własnego rozwiązania do zarządzania naczepami Krone Telematics. Klienci uzyskają dostęp do najdokładniejszego i najbardziej niezawodnego ETA dla dostaw przesyłek na rynku, opartego na zastrzeżonym algorytmie uczenia maszynowego Shippeo, który odwołuje się do ponad 200 parametrów danych. „Rośnie zapotrzebowanie na naczepy z wbudowanymi funkcjami przewidywania ETA w celu bardziej efektywnego zarządzania transportem” - mówi dyrektor operacyjny firmy Krone, dr Stefan Binnewies, dodając „Naczepy Krone są najnowocześniejsze, a teraz do naszego portfolio dodajemy więcej światowej klasy usług połączonych. Nasze naczepy będą przygotowane na cyfrowe wymagania spedytora. Chcemy oferować wiodące rozwiązania na rynku, a ETA Shippeo jest najbardziej dokładnym i niezawodnym z dostępnych ”. Shippeo planuje widoczności w czasie rzeczywistym, by zintegrować dane monitorowania temperatury Krone Telematics na swojej platformie, umożliwiając wszystkim aktywnym użytkownikom monitorowanie zarówno statusu dostawy, jak i integralności przesyłki w czasie rzeczywistym i za pośrednictwem jednego portalu. „Obecnie wiele firm logistycznych nadal polega na systemie papierowym, w którym kierowcy muszą sprawdzać, czy przesyłki w łańcuchu chłodniczym spełniają surowe przepisy”, mówi dyrektor operacyjny Shippeo Lucien Besse, „ale dzięki monitorowaniu temperatury w czasie rzeczywistym klienci definiowani przez klienta są powiadamiani, gdy tylko temperatura zaczyna się zmieniać. Pozwala to uniknąć potencjalnych przekroczeń maksymalnych temperatur i umożliwia elektroniczną dokumentację dostawy. ”

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA