[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

TIMEX S.A. rozpoczyna sprzedaż naczep chłodniczych Kässbohrer SRI Cz.2

Przede wszystkim naczepy izotermiczne, chłodnie i lodownie Kässbohrer montuje od lat. Ponieważ przez długi okres ich zasadniczy obszar zbytu stanowiły Turcja, kraje powstałe po rozpadzie ZSRR czy inne państwa w Azji i Afryce, naczepy te musiały się wyróżniać dość wysoką wytrzymałością na niesprzyjające warunki eksploatacji, w tym pokonywanie z ciężkim ładunkiem odcinków dróg w bardzo złym stanie, w dodatku z wysoką prędkością.

Fot. Producent

Powyższe oczywiście negatywnie wpływało na sztywność nadwozia oraz gwarantowane przez nie parametry, w tym w sferze przenikalności cieplnej i chłonięcia wilgoci. W efekcie wykonania kierowane do wykorzystania w takim otoczeniu musiały cechować się odpowiednią odpornością. Te doświadczenia podmiot przeniósł na serię SRI, w której połączył przodujące zachodnie technologie i wybrane kluczowe komponenty z zabezpieczeniem koniecznych solidności i trwałości. W związku z tym w pierwszym rzędzie SRI ma ramę podwozia pod całą długością zabudowy, a nie wyłącznie nad samą przestrzenią sprzęgową. Dzięki temu naczepa jest może i nieco cięższa, ale zarazem lepiej radzi sobie z przejazdem przez trasy w gorszym stanie oraz okazuje się być właściwie przygotowana do przenoszenia większych jednostkowych nacisków od góry. W przypadku naczep chłodniczych zagadnienie odnosi się do operowania przez wózki widłowe z ładunkiem – gwarantowana wytrzymałość podłogi wynosi tu 7200 kg na oś wózka. Poza tym ramę wykonano ze stali S700MC, zabezpieczono antykorozyjnie w technologii KTL, dla długotrwałego okresu bezproblemowego użytkowania, oraz standardowo pomalowano na kolor czarny RAL9005 i z przodu zaopatrzono w płytę sprzęgową z 2-calowym sworzniem sprzęgu.

Na bardzo wysoką stabilność i wytrzymałość naczepy wpływa także sposób budowy ścian nadwozia. W odróżnieniu od części z konkurentów Kässbohrer postawił bowiem nie na technologię ścian powstałych z łączenia oddzielnych – mniejszych paneli poszycia, lecz na poszycie w formie jednolitego modułu – arkusza – panelu, co czyni je właśnie wyjątkowo odpornym na drgania i uderzenia. Same ściany boczne są izolowane materiałem izolacyjnym o grubości 60 mm, a wykonano je z paneli GRP z warstwą izolacji.

REKLAMA

Fot. Producent

Dach – też z izolowanych paneli – zachowuje grubość 84 mm, zaś izolowana ściana przednia o grubości 71 mm dostała wzmocnienie pod montaż agregatu chłodniczego i klapę wentylacyjną. Ścianę tylną tworzą natomiast dwuskrzydłowe drzwi z paneli GRP, o grubości 85 mm, z czterema parami zawiasów, dwoma parami rygli zewnętrznych, uszczelką między skrzydłami drzwi i klapą wentylacyjną, do czego dochodzą zabezpieczenie otwartych drzwi i opcjonalne dostosowanie do przewozów pod ochroną Karnetu TIR.

Fot. Producent

Ogólnie ściany powstałe zgodnie z taka koncepcją oznaczają możliwość uzyskania doskonałej izolacji termicznej, ponieważ wartość współczynnika przenikalności cieplnej kształtuje się na poziomie K=0,343 W/m²K. Jednocześnie w standardzie panele poszycia zawsze są białe – w kolorze RAL 9003 oraz Kässbohrer zwraca uwagę, że kompletacja tylnego portalu z jednej strony wpływa na wysoką wytrzymałość i stabilność całości, z drugiej ogranicza możliwość uszkodzenia tyłu podczas dojazdu do rampy załadunkowej. Ten wysoce stabilny tylny portal, oprócz czterech rygli, zawiera mianowicie również pełną osłonę odbojową. W skład tej ostatniej wchodzą: główne odboje amortyzowane, dodatkowe odboje pionowe oraz odboje dookoła portalu zamków drzwi. Ponadto zabudowa spełnia wymagania klasy FRC zgodnie z Konwencją ATP. W kwestii samego agregatu chłodniczego standardowo Kässbohrer instaluje jednostkę Thermo King wraz z całym pokładowym systemem czujników i kontroli. Na życzenie odbiorca może zamówić urządzenie Carrier.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij