[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

TIMEX S.A. rozpoczyna sprzedaż naczep chłodniczych Kässbohrer SRI Cz.3

Obecnie proponowane przez TIMEX chłodnie z serii SRI są bazowo przygotowane do przemieszczania ładunków spaletywanych lub w innych opakowaniach zbiorczych, ale nie półtusz wiszących. Do tego dopasowano wykonanie wnętrza.

Fot. Producent

Dolna brzegowa pionowa – przy podłodze – listwa osłonowa wyróżnia się wysokością 285 mm. Z obu boków zamocowano dodatkowe listwy osłonowe, a przednia osłona służy do ochrony agregatu chłodniczego. Przy tym na życzenie – jako wyposażenie opcjonalne – są dostępne: listwy do mocowania ładunku, przesuwana ściana działowa – pozwalająca na uzyskanie przedzielonej przestrzeni ładunkowej – oraz dostosowanie do piętrowego załadunku. Poza tym system cyrkulacji powietrza przyczynia się do bardziej równomiernego rozkładu temperatur w środku, pokryta blachą aluminiową podłoga zachowuje – jak wskazano – wytrzymałość do 7200 kg na oś wózka widłowego, a całe oświetlenie wnętrza oparto na technologii LED. Zabudowa ta uzyskała Certyfikat HACCP oraz niemiecki certyfikat wytrzymałości EN 12642XL.

W obszarze kompletacji i konfiguracji podwozia Turcy postawili na jedynie sprawdzone rozwiązania oraz podzespoły. Trójosiowy agregat jezdny obejmuje osie BPW z hamulcami tarczowymi 430 mm i ogumieniem o rozmiarze 385/65R22,5, w standardzie Bridgestone, w opcji Continental, Good Year albo Michelin. Mechaniczne podpory o nośności 24000 kg z podporami wyrównawczymi pochodzą z firmy Jost. Dwie pary błotników z tworzywa sztucznego z osłonami przeciwbłotnymi zamocowano za tylną osią. Boczne osłony przeciwwjazdowe spełniają wymogi Dyrektywy 89/297/EEC, a sztywna tylna osłona podjazdowa – zrobiona ze stali – wymogi Dyrektywy 70/221/EEC. Układ hamulcowy – pochodzący od renomowanych koncernów Knorr bądź Wabco – to układ EBS 2S/2M, z systemem stabilizacji jazdy RSS oraz zaworem podnoszenia/opuszczania skrzyni ładunkowej do rampy. 24-voltowa instalacja elektryczna zawiera z kolei: instalację oświetleniową, gniazda podłączeniowe 2x7 i 15-polowe zgodne z Dyrektywą 75/756/EEC, dwie tylne lampy wielokomorowe oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej, obrysowe i gabarytowe. W dodatku istnieje możliwość montażu: między osiami a przednią płytą sprzęgową kosza – skrzyni na 36 palet, z zachowaniem prześwitu 320 mm, oraz zbiornika na paliwo do agregatu chłodniczego i z tyłu – na tylnym zwisie kosza na dwa koła zapasowe.

REKLAMA

Podstawowe masy i wymiary naczepy chłodniczej Kässbohrer SRI prezentują się następująco: dopuszczalna masa całkowita 36000 kg, długość całkowita 13600 mm, szerokość całkowita około 2600 mm, długość powierzchni ładunkowej w świetle około 13385 mm, co przekłada się na zabranie 33 palet standardu Euro, szerokość powierzchni ładunkowej około 2460 mm, wysokość wewnętrzna 2650 mm, wysokość siodła ciągnika 1150 mm, wysokość całkowita około 4020 mm. W skład wyposażenia opcyjnego – oprócz pozycji dotąd wymienionych – wchodzą jeszcze m.in. pierścienie Ro-Ro do zblokowania przy transporcie kombinowanym i możliwość podwyższenia nadwozia, tak aby wysokość wnętrza równała się 2700 mm. Przy czym wówczas naczepę da się sprzęgać z ciągnikami siodłowymi z siodłem obniżonym do wysokości około 1100 mm. Niemniej Kässbohrer oferuje też chłodnie typu mega o wysokości wewnętrznej 2950-3030 mm. Są one najczęściej produkowane z rolkami w podłodze pod tzw. kontenery Air Cargo i pochodzą z holenderskiego przedsiębiorstwa Talson, należącego do Grupy Kässbohrer i będącego wiodącym dostawcą naczep tego rodzaju w Europie.

TIMEX planuje początkowo sprzedać w naszym kraju rocznie od 20 do 40 naczep Kässbohrer SRI. Docelowo liczba ta może wzrosnąć nawet do 200-250 sztuk. W gronie ich potencjalnych odbiorców znajdują się głównie podmioty potrzebujące dobrych, wytrzymałych środków transportu, bez zbędnych fajerwerków technicznych. Są to przeważnie przewoźnicy obsługujący trasy w kierunku wschodnim.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij