REKLAMA

Texaco Delo wprowadza w Europie nowe środki smarne pod wspólną nazwą Delo. Cz. 1

Nowa rodzina produktów ma za zadanie w Europie (również w Polsce) zwiększyć sprzedaż produktów Delo . Texaco wprowadza po raz pierwszy w tym regionie całą gamę produktów łącznie z najnowszymi. Produkty Delo umożliwiają klientom kompleksową ochronę układów napędowych poprzez zastosowanie różnorodnych środków smarnych takich, jak oleje silnikowe, oleje do skrzyń biegów, oleje do przekładni głównych, smary oraz płyny do chłodnic o wydłużonej żywotności.

Producent
Fot. Producent

Oleje silnikowe

Do gamy olejów silnikowych Texaco Delo dołączyły nowe produkty. Jednym z nich jest Delo 400 MGX SAE 15W – 40 który zastąpił olej Ursa Ultra LE SAE 15 W – 40. Jest to niskopopiołowy (low SAPS) olej wysokiej jakości przygotowany do smarowania mocno obciążonych silników pojazdów drogowych i innych poza drogowych olejem napędowym o zawartości siarki od wysokiej do niskiej (10 – 5000 ppm). Delo 400 MGX SAE 15 W 40 jest olejem stworzonym do zapewnienia ochrony nowoczesnym wysokoprężnym silnikom niskoemisyjnym wyposażonym w układy selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), filtr cząstek stałych (DPF) oraz układ recyrkulacji spalin ( EGR).
Zastosowanie ma między innymi w mieszanych flotach pojazdów drogowych oraz poza drogowych, spełnia też wymagania szerokiego spektrum czterosuwowych wolnossących i turbodoładowanych silników wysokoprężnych.
Delo 400 XLE HD SAE 5W – 30 to najwyższej jakości nowy syntetyczny olej do silników mocno obciążonych. Ma zapewnić optymalną oszczędność paliwa w szerokiej gamie pojazdów drogowych, poza drogowych i budowlanych. Olej skonfigurowano pod kątem spełnienia wymagań czterosuwowych silników z zapłonem samoczynnym wolnossących jak i turbodoładowanych. Może być stosowany zarówno w niskoemisyjnych silnikach oraz w starszych typów silnikach wysokoprężnych a także w silnikach zasilanych gazem. Nowa formuła zawiera niskopopiołowe (low SAPS) dodatki uszlachetniające najnowszej generacji zapewniające doskonałe właściwości myjące i dyspergujące, a zarazem odporność na utlenianie oraz ochronę przed zużyciem i korozją dzięki skutecznym dodatkom przeciwpiennym. Przeznaczony jest do stosowania w silnikach wysokoprężnych samochodów ciężarowych różnych marek spełniających wymagania normy emisji spalin Euro VI.
Odświeżoną formułę ma olej silnikowy Delo 400 XLE SAE 10W – 30 spełniający normę ACEA E6/E9. Przeznaczony jest do stosowania w pojazdach o wydłużonych przebiegach, zawiera dodatki niskopopiołowe ( low SAPS) oraz spełnia wymagania normy emisji spalin Euro VI.
Do olejów z odświeżoną formułą należy też Delo 400 XSP SAE 5 W – 40, niskopopiołowy ( low SAPS) olej zgodny ze specyfikacjami ACEA E9 przeznaczony do pracy w niskich temperaturach.

REKLAMA

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA