[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Trolejbusy Solarisa dla Mediolanu

Potężne zamówienie na dostawę do włoskiego Mediolanu aż 80 trolejbusów typu Trollino 18 zdobył polski Solaris.

Fot. Producent

Od wielu lat duża ilość ekspertów wskazuje, że najtańszym środkiem publicznej komunikacji miejskiej nie są tramwaje, bo budowa torowisk zabiera dużo terenu i jest bardzo kosztowna, ani autobusy, bo są to pojazdy mało trwałe i emitujące szkodliwe spaliny oraz generujące hałas, a autobusy elektryczne ze względu na ceny baterii są ciągle bardzo drogie, ale trolejbusy, które w całym świecie przeżywają wielki renesans, są proste w budowie, tanie w zakupie, bajecznie tanie w eksploatacji, a nie wymagają budowy drogich torowisk, a tylko dużo tańszej sieci trakcyjnej. Na Krymie, światowym centrum popularności trolejbusów (również na trasach dalekobieżnych), wiele trolejbusów po wielokrotnej zmianie opon i tapicerki i wielomilionowych przebiegach jeździ nawet przez 50 lat! Jednym z miast bardzo mocno rozwijających czystą komunikację elektryczną jest włoski Mediolan. Władze tego miasta niedawno kupiły od polskiego Solarisa 25 elektrycznych autobusów typu Urbino electric, a teraz podjęto decyzję o zakupie aż 80 polskich trolejbusów typu Trollino 18. Są to przedłużone przegubowe pojazdy zabierające aż po 135 pasażerów, z czego 31 na miejscach siedzących. Wszystkie trolejbusy będą wyposażone w dwa silniki trakcyjne o mocy 160 kW każdy. Oczywiście zgodnie z najnowszymi trendami trolejbusy Solarisa są też wyposażone w niewielkie baterie zapewniające ewentualnie jazdę "bez prądu", czyli bez kontaktu z linią wysokiego napięcia, na dystansie rzędu 15 km, co jest bardzo przydatne przy awariach zasilania w sieci czy konieczności zjechania z trasy z powodu np. zablokowania przejazdu czy objazdu. Nowe trolejbusy będą oczywiście wyposażone w wydajną klimatyzację, 9 kamerowy monitoring i system liczenia pasażerów. Oprócz Mediolanu polskie trolejbusy Solarisa kupuje we Włoszech również Bolonia, Cagliari, Neapol i Rzym.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij