Turecki koncern BMC wchodzi do Polski – nowa oferta spółki Autobagi Cz.3

Znany turecki producent ciężarówek, autobusów oraz kołowego i gąsienicowego sprzętu pancernego, w tym czołgu podstawowego Altay, koncern BMC – BMC Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş. - wchodzi do naszego kraju. W maju bieżącego roku podpisał bowiem stosowną umowę o przedstawicielstwie ze spółką Autobagi Polska.

Po raz pierwszy w naszym kraju z samochodami BMC klienci mogli się zapoznać na targach Autostrada, odbywających się w Kielcach w maju. Jak ocenia tę premierę dyrektor ds. Rozwoju Ajutobagi Polska – Wojciech Traczuk – klienci bardzo wysoko oceni te pojazdy - „Nie spodziewałem się, że nasze stoisko odwiedzi aż tylu potencjalnych klientów. Wielu z nich wcześniej miało jakieś informacje o produktach BMC, ale się z nimi fizycznie nie spotkało. Byli bardzo pozytywnie zaskoczeni. Niejeden stwierdzał – to dobry wyrób, ciekawy stylistycznie, nieźle się prezentujący. Oczywiście żaden pokaz statyczny nie zastąpi wnikliwych prób oraz tysięcy kilometrów spędzonych przez kierowców za przysłowiowym kółkiem. Ciężarówki to bowiem środek inwestycyjny – to narzędzie, na które się wydaje określone nakłady, by służyły do generowania przychodów w wyższej wysokości. I takie są właśnie ciężarówki BMC. Proponowana przez nas seria TUĞRA została skomercjalizowana cztery lata temu. Przez ten okres tysiące egzemplarzy tych aut trafiło do rąk setek transportowców w wielu krajach świata. Nie tylko w Turcji, ale i w innych państwach basenu Morza Czarnego i Śródziemnego oraz państwach arabskich. Dlaczego tak zwracam na to uwagę – otóż eksploatacja w tak ciężkich warunkach klimatycznych i nieraz drogowych, a i niejednokrotnie dokonywana przez gorzej wykształconych i mniej szanujących sprzęt kierowców, pozwala na wychwycenie licznych chorób tzw. wieku dziecięcego. W rezultacie odbiorcy przejmują już samochody bardziej dopracowane. Przy tym BMC oferowane w Unii są specjalnie dopasowane, w tym również kompletacyjnie, do wymogów tutejszych nabywców. Kwestia nie tylko dotyczy bogatszego dostępnego wyposażenia oraz dobrych i sprawdzonych komponentów, ale i odpowiednio szerokiej i głębokiej obsługi posrzedażowej. W przypadku tych kluczowych podzespołów pragnę podkreślić, że BMC montuje dzisiaj wysoko cenione silniki Euro 6 – słabsze Cummins oraz mocniejsze IBECo czy doskonałe zautomatyzowane skrzynie przekładniowe ZF. Do tego dochodzą liczne inne systemy odpowiedzialne za podniesienie komfortu oraz bezpieczeństwa na pokładzie”.

Oferta Autobagi Polska obejmuje pełną paletę ciężarówek BMC z rodziny TUĞRA. Uwzględniając ich przynależność do konkretnych grup produktów Autobagi dokonał następującej segmentacji:

  • ciężka dystrybucja miejska i przewozy regionalne;
  • przewozy specjalizowane i specjalistyczne w takich sektorach jak służby komunalne, drogownictwo i przede wszystkim budownictwo, w tym w pierwszym rzędzie pod nadwozia typu wywrotka, betonomieszarka czy klasyczna skrzynia ładunkowa i zakabinowy żuraw;
  • przewozy krajowe;
  • przewozy dalekodystansowe, w tym międzynarodowe.
REKLAMA