[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Uralski Zakład Samochodowy Автозавод «Урал» na wystawie Surgut Cz.1

Uralski Zakład Samochodowy – Zakłady Samochodowe Ural – Автозавод «Урал» prezentowały swoje wyroby na XXIV Międzynarodowej Wystawie Specjalistycznej Surgut. Ropa i Gaz. Wystawa ta jest wspierana przez administrację Surgut i firmę Surgutneftegas w Surgut, a odbyła się w kompleksie sportowym Energetik w dniach od 25 do 27 września.

Podmiot pokazał tam specjalny sprzęt terenowy i drogowy „Ural” 2019 przeznaczony dla przemysłu naftowego i gazowego. Ekspozycja objęła specjalny pojazd z napędem na sześć kół do naprawy i konserwacji maszyn wydobywczych (AROK), samochód skrzyniowy z żurawiem hydraulicznym oraz żuraw samochodowy o udźwigu 50 ton. Kolejnym wariantem prezentowanym na imprezie był ciągnik siodłowy pochodzący z nowej linii wyrobów przedsiębiorstwa – szosowej rodziny Ural NEXT 6x4.

Urządzenie do naprawy i konserwacji maszyn wydobywczych (AROK) bazuje na 3-osiowym, terenowym podwoziu Ural NEXT w układzie napędowym 6x6. Ma ono żuraw hydrauliczny – tzw. manipulator dźwigowy służący do naprawy i konserwacji maszyn wydobywczych w przemyśle naftowym oraz sprzęt niezbędny do spawania, cięcia gazowego, obróbki metali, załadunku i rozładunku i transport różnych urządzeń/ładunków. Ładowność samochodu wynosi 4000 kg. AROK zaopatrzono w rzędowy silnik wysokoprężny produkowany przez fabrykę silników Yaroslavl Avtodiesel – typ YaMZ-53623.10 o mocy 273 KM, spełniający normę środowiskową Euro-5. Żuraw – manipulator dźwigowy cechują dwie hydraulicznie wysuwane sekcje oraz udźwig 4000 kg i maksymalny wysięg 10 m.

REKLAMA

Na wystawie „Surgut. Ropa i gaz” przedstawiono także innego reprezentanta rodziny z napędem na wszystkie koła Ural NEXT - samochód skrzyniowy z CMU w układzie napędowym 6x6. Jest to nowa modyfikacja z ramą o długości 7 m, która umożliwiła umieszczenie zakabinowego żurawia z ramionami składanymi oraz platformy/skrzyni o długości 6 m. W ten sposób znacznie poprawiono wydajność pojazdu: jest on w stanie załadować i rozładować oraz transportować różne długie ładunki. Napęd zapewnia rzędowy silnik diesel YaMZ-53613.10 o mocy maksymalnej 310 KM. Oba podwozia - stacja naprawcza oraz wersja skrzyniowa CMU – otrzymały klasyczną, na rosyjskie warunki nowoczesną, przestronną trzyosobową kabinę NEXT, zaprojektowaną zgodnie z nowoczesnymi wymogami ergonomicznymi. Układ klasyczny kabiny NEXT gwarantuje wysokie bezpieczeństwo pasywne oraz wygodny dostęp do silnika.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij