[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Uralski Zakład Samochodowy Автозавод «Урал» na wystawie Surgut Cz.2

Uralski Zakład Samochodowy – Zakłady Samochodowe Ural – Автозавод «Урал» prezentowały swoje wyroby na XXIV Międzynarodowej Wystawie Specjalistycznej Surgut. Ropa i Gaz. Wystawa ta jest wspierana przez administrację Surgut i firmę Surgutneftegas w Surgut, a odbyła się w kompleksie sportowym Energetik w dniach od 25 do 27 września.

Następnym ciekawym autem był premierowy model specjalnego przeznaczenia - Ural-9593, przygotowany w tym roku. Wyróżniały go długa, wagonowa kabina oraz układ 4-osiowy, z wszystkimi osiami napędzanymi – formuła 8x8, na których założono wyłącznie pojedyncze ogumienie, co przekłada się na bardzo wysoką mobilność taktyczną – dzielność terenową. W formie zabudowy na podwoziu tym zamontowano żuraw samochodowy, dedykowany do wykonywania prac załadunkowych i rozładunkowych, montażu i budowy w obiektach, przy różnych rodzajach dróg dojazdowych. Udźwig tego żurawia wynosi do 50 ton, z kolei wysięg teleskopowo wysuwanych ramion do 34,3 m. Źródło napędu stanowi silnik YaMZ-653 o mocy maksymalnej 420 KM, spełniający normę czystości spalin Euro-5. Prezentowany żuraw wyposażono w długą podwójną kabinę z tylną leżanką, co wpływa na wzrost komfortu przebywania w niej. Sprzęt dźwigowy został wykonany przez partnera Ural AZ – Czelabiński Zakład Mechaniczny – Челябинским механическим заводом (ЧМЗ/ChMZ).

Ekspozycję Urala zamykał jeden z najnowszych i najnowocześniejszych produktów firmy –odmiana z drogowej serii Ural NEXT 6x4. Ciężarówki z tej gamy zakłady wytwarzają od końca 2018 roku. Eksponowany na targach ciągnik siodłowy z długą kabiną przeznaczono do transportu budowlanego i regionalnego. Jako model szosowy może być on używany na drogach publicznych i drogach dojazdowych. Dopuszczalna masa całkowita zestawu równa się do 62000 kg. Zaletami tej premierowej rodziny są wysokie osiągi i funkcjonalność, niezawodność i trwałość, nowoczesny poziom ergonomii i komfortu. Klasyczny układ kabiny poprawia bezpieczeństwo bierne kierowcy i pasażerów, zaś nowoczesne – jak na rosyjskie warunki – komponenty i zespoły przekładają się na wysoki poziom niezawodności i wydajności tych ciężarówek.

REKLAMA

Fabryka Samochodów Ural owocnie współpracuje z Surgutneftegas od około 15 lat. Rocznie około 200 aut i podwozi ze specjalnym wyposażeniem na podwoziach Ural jest dostarczanych do jednostek Surgutneftegas odpowiedzialnych za budowę i utrzymanie. W ramach tej wzajemnie korzystnej kooperacji w oddziałach Surgutneftegas trwają prace nad pilotażowymi testami obiecujących prototypów pojazdów Ural w celu zidentyfikowania miejsc wymagających ewentualnych modyfikacji oraz dalszej poprawy właściwości rynkowych i konsumenckich sprzętu Ural.

Generalnie ciężarówki „Ural” sprawdziły się podczas wykonywania wymagających zadań. Są w stanie pracować w niezwykle trudnych warunkach terenowych i w trudnych warunkach klimatycznych, w tym pokonać mokradła, przełęcze górskie, głęboki śnieg i piasek, czy z marszu brody o głębokości do 0,7 m. Tradycyjne właściwości terenowe wyrobów Ural pozwalają specjalistom od ropy i gazu budować gazociągi i zagospodarowywać pola dzięki uzyskaniu łatwego dostępu do trudno dostępnych miejsc. Jak dotychczas samochody marki Ural sprawdziły się na obszarach Syberii i Dalekiej Północy. Na podwoziach tych są instalowane różnego rodzaju specjalne nadwozia, w większości dla przemysłu naftowego. Są to instalacje dźwigowe i wiertnicze, jednostki do naprawy studni, betoniarki, cysterny, warianty strażackie, mobilne warsztaty i inne.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij