[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Uralski Zakład Samochodowy na Targach Comtrans 2019 Cz.1

Na 15. Międzynarodowej Wystawie Pojazdów Użytkowych COMTRANS 2019, w dniach od 3 do 7 września odbywającej się w międzynarodowym centrum wystawowym Crocus Expo w Moskwie, Uralski Zakład Samochodowy – Автозавод «Урал» - pokazał nowości dotyczące modeli z rodziny drogowej. Ekspozycja przedsiębiorstwa objęła szosową wywrotkę 6x4 ze zmodernizowaną kabiną wagonową – bez silnika z przodu oraz typ Ural NEXT 6x4 z klasyczną kabiną i na paliwo gazowe. Zaprezentowano również premierową modyfikację wersji terenowej Ural NEXT 6x6 – był to egzemplarz z żurawiem i skrzynią ładunkową.

Pierwszy krok do wejścia w segment szosowy stanowiło przygotowanie w 2018 roku linii w takiej kompletacji w wykonaniu z kabiną klasyczną. W typach tych wprowadzono nowoczesną kabinę generacji NEXT. Powyższe zapewniło poprawę elementów rozpatrywanych przez klientów, w tym dzięki nowoczesnemu wyglądowi zewnętrznemu i ergonomii miejsca pracy kierowcy oraz poprawionym poziomowi bezpieczeństwa biernego i łatwość konserwacji. Kolejnym etapem rozwoju linii samochodów było zaprojektowanie wydań bez przedniej maski silnika, czyli z kabiną wagonową, a nie klasyczną. Ekspozycja przedsiębiorstwa na targach objęła 3-osiową wywrotkę Ural С26.328P w układzie napędowym 6x4, przeznaczoną do przewozu ładunków masowych i cechującą się ładownością 16500 kg oraz objętością ładunkową do 16 m³. Wywodząca się jeszcze z serii IVECO Turbo, a zatem z lat 80., kabina bez przedniej maski – kabina wagonowa zapewnia lepszą manewrowość i ładowność oraz pozwala poszerzyć gamę montowanych w podwoziu dodatków i specjalnego wyposażenia. Wywrotkę prezentowaną na targach zaopatrzono w rzędowy silnik YaMZ 53676.10 o mocy maksymalnej 328 KM, spełniający normę czystości spalin Euro 5. Skrzynia biegów o dobrze dobranych przełożeniach przekłada się na efektywną pracę w różnych trybach. Osie napędowe pochodzącą jednak z Chin – zakładów HanDe Axle i są to mosty dwustopniowe, o przełożeniu 5,92. Kabina jest zaś nieco odmłodzona – zaktualizowana pod względem wyglądu zewnętrznego, długa, dwudrzwiowa, z tylną leżanką. Odmiany takie z powodzeniem mogą być stosowane w budownictwie oraz w transporcie drogowym i użyteczności publicznej. Przy tym, co istotne, interwał serwisowy wydłużono do 30 000 kilometrów, co w tej kategorii wyrobów w Rosji stanowi dobre osiągnięcie, analogicznie jak warunki gwarancji - 36 miesięcy lub 150000 kilometrów. Wszystkie te składowe czynią tę premierową propozycję bardziej atrakcyjną dla nabywców. Do tego obecnie zaplanowano dalszy rozwój tej rodziny, w tym opracowanie modelu o masie całkowitej 35000 kg.

REKLAMA

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij