[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Uralski Zakład Samochodowy na Targach Comtrans 2019 Cz.2

Na 15. Międzynarodowej Wystawie Pojazdów Użytkowych COMTRANS 2019, w dniach od 3 do 7 września odbywającej się w międzynarodowym centrum wystawowym Crocus Expo w Moskwie, Uralski Zakład Samochodowy – Автозавод «Урал» - pokazał nowości dotyczące modeli z rodziny drogowej. Ekspozycja przedsiębiorstwa objęła szosową wywrotkę 6x4 ze zmodernizowaną kabiną wagonową – bez silnika z przodu oraz typ Ural NEXT 6x4 z klasyczną kabiną i na paliwo gazowe. Zaprezentowano również premierową modyfikację wersji terenowej Ural NEXT 6x6 – był to egzemplarz z żurawiem i skrzynią ładunkową.

Kolejnym przedstawicielem linii drogowej na wystawie COMTRANS 2019 była wywrotka Ural NEXT 6x4 z silnikiem zasilanym gazem. Dokładnie pojazd ten ma dwa układy paliwowe – układ magazynowania i regazyfikacji skroplonego gazu ziemnego (LNG) oraz układ sprężonego gazu ziemnego (CNG) – i w zależności od wymagań konkretnego konsumenta da się zaopatrzyć w jeden lub drugi system. W przypadku wykonania z instalacją LNG zapas paliwa wyrażony w metrach sześciennych gazu ziemnego może sięgać od 243 do 486 m³, z kolei przy zastosowaniu systemu CNG od 98 do 196 m³. Poza tym ładowność tej wywrotki z klasyczną kabiną wynosi 14500 kg, a pojemność skrzyni do 16 m³. Ergonomiczna kabina klasyczna nowej generacji gwarantuje kierowcy wygodną i bezpieczną codzienną pracę, nawet w trudnych warunkach drogowych. Napęd pochodzi od 6-cylindrowego silnika gazowego YaMZ-53604 z zapłonem iskrowym, mieszczącego się w klasie ekologicznej Euro-5. Użytkowanie taboru zasilanego gazem pozwala właścicielom wyraźnie zredukować koszty eksploatacji, ponieważ gaz jest o ponad 50% tańszy niż olej napędowy.

Na imprezie eksponowano także przedstawiciela serii z napędem na wszystkie koła – 3-osiowego Urala NEXT w układzie napędowym 6x6. Poszerza oraz dywersyfikuje on proponowaną przez firmę linię ciężarówek z napędem na wszystkie koła. Była to mianowicie nowa modyfikacja z ramą o długości 7 m, co umożliwiło umieszczenie zakabinowego żurawia hydraulicznego oraz skrzyni ładunkowej o długości 6 m. W ten sposób znacznie poprawiono wydajność samochodu, który jest w stanie sam się załadować i rozładować oraz przemieszczać różne długie ładunki.

REKLAMA

Generalnie ciężarówki Ural NEXT, szczególnie te z pojedynczym ogumieniem i napędem na wszystkie koła, są zdolne do działania w trudnych warunkach terenowych i klimatycznych, pokonywania bagien, przełęczy, głębokiego śniegu i piasków. W rezultacie cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony branż potrzebujących takiego sprzętu, jak budownictwo, drogownictwo, ekipy poszukiwania ropy i gazu czy straż pożarna. Tym bardziej, że gwarancja na te auta równa się 24 miesiące lub 100000 kilometrów, natomiast okres – przebieg międzyobsługowy 15000 kilometrów.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij