[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Volkswagen Crafter – Tytan pracy Cz.1

Główną zaletą konstrukcji Volkswagena Craftera jest jego uniwersalność; dzięki temu uzyskano mnogość konfiguracji. Samochód łatwo wyspecyfikować pod zadania, które występują w danej firmie. My jako redakcja tego wyboru nie mieliśmy, dostarczono nam samochód w bardzo bogato wyposażonej specjalnej wersji zabudowy.

Fot. Bartosz Wojtowski

Już samym kolorem nadwozia zwracał na siebie uwagę. Ale to był dopiero początek tego czym Crafter nas zaskoczył. Testowy egzemplarz był napędzany dwulitrowym silnikiem diesla generującym aż 177 KM mocy przy 3600 obr/min. Moment obrotowy na osie był przekazywany za pośrednictwem 6-stopniowej przekładni manualnej. Układ napędowy 4x4 auta (zwany w Volkswagenie 4 MOTION) był wyposażony w blokadę mechanizmu różnicowego tylnej osi wymagającą 2207 zł dopłaty.

REKLAMA
Fot. Bartosz Wojtowski
Silnik zajmuje niewiele miejsca pod maską 

Nadwozie to wersja furgon z niskim dachem oraz z bocznym przeszkleniem z zabudową brygadową kabiny wyposażoną w kanapę z tyłu. W części ładunkowej podłoga została zabudowana komponentami firmy Sortimo. Za wykonanie całości zabudowy odpowiadała firma Mobil Car posiadającą duże doświadczenie jeżeli chodzi o różnego typu zabudowy samochodów dostawczych.

Fot. Bartosz Wojtowski
W zabudowie podłogi wykorzystano komponenty firmy Sortimo 
Fot. Bartosz Wojtowski
Zabudowa wykonana przez firmę Mobil Car

Spektrum objętości przestrzeni ładunkowej w modelu Crafter wynosi od 11,3 m³ do 18,4 m³.
Natomiast komfort przerósł nasze oczekiwania; jest tak samo wygodnie jak w samochodzie osobowym za sprawą wyposażenia na które składa się bardzo wygodny fotel kierowcy zwany „ergoActive”. Posiada funkcję masażu, jest regulowany w trzech płaszczyznach, ale wymaga dopłaty 2186 zł. W aucie siedzi się bardzo wysoko przez co ma się bardzo dobrą widoczność dookoła samochodu. Dodatkowym atutem tej wersji samochodu były podgrzewana przednia szyba oraz podgrzewane i regulowane elektrycznie lusterka zewnętrzne.

Fot. Bartosz Wojtowski Fot. Bartosz Wojtowski
Wygodna w użytkowaniu dobrze leżąca w dłoniach wielofunkcyjna kierownica  Wygodny aktywny fotel kierowcy z masażem 

Obsługa zaawansowanych technicznie multimediów jest intuicyjna, a większość operacji można wykonać za pomocą obszytej skórą ogrzewanej, wielofunkcyjnej kierownicy (opcja za 1856 zł.
Jakość zastosowanych materiałów jest wysoka. Elementy wnętrza są dobrze spasowane i przygotowane do ciężkiej eksploatacji na drogach Europy. W nawigowaniu do celu wspierały nas multimedia o nazwie „ Discover Media” z 8 calowym kolorowym wyświetlaczem (za 5622 zł)
Samochód wyposażony był w gniazdo elektryczne o napięciu 230 V.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij