FH LNG zapewnia o 20% niższą emisję CO2, a możliwość jazdy na bio-LNG oznacza możliwą redukcję o 100%. Ponadto silniki na LNG są znacznie cichsze i zapewniają takie same osiągi jak ich odpowiedniki z silnikiem Diesla. Thomas Kruip, dyrektor generalny w A. Roemaat Transport, mówi „Wraz z dealerem Volvo Trucks Paashuis Bedrijfswagensem przyjrzeliśmy się korzyściom dla środowiska i opracowaliśmy uzasadnienie biznesowe, aby ocenić ekonomiczną wykonalność. Widzieliśmy wystarczające korzyści w obu obszarach ”. Bas Visser, dyrektor finansowy w Roemaat, dodaje: „Możemy również skorzystać z przywilejów w zakresie Maut i podatku akcyzowego. Częściowo z tego powodu zainwestowaliśmy w ciężarówkę Volvo FH LNG ”. Programy motywacyjne dotyczące LNG
Ministerstwo Finansów przywróciło niderlandzki program zachęt dla LNG i Bio-LNG. Bezpośrednio przy pompie (w zależności od dostawcy LNG) rabat za kilogram LNG będzie rozliczany od 1 stycznia 2021 roku. Dzięki temu systemowi sektor transportu może bezpośrednio przyczynić się do osiągnięcia celów klimatycznych oraz podjąć ważne kroki w kierunku bio-LNG. Fakt, że Roemaat jeździ tą ciężarówką przez Niemcy, oznacza, że podmiot ten zyskuje dodatkową korzyść finansową, gdyż żadnego Mautu nie musi płacić do końca 2023 roku. W rezultacie dodatkowa inwestycja wymagana w ciężarówkę LNG może się zwrócić się szybciej niż w dłuższej perspektywie.
O firmie Aloys Roemaat Transport
Roemaat Transport to nowoczesna, innowacyjna i postępowa organizacja z biurami w Holandii i Niemczech. Jako specjalista w dziedzinie logistyki Roemaat zapewnia niezawodny i bezpieczny transport ładunków, z państwami BeNeLux-u i Niemcami jako obszarem roboczym.
Komentarze