REKLAMA

Volvo FH z elektrycznym żurawiem montowanym na ciężarówce dla Koeman Berkhout

Koeman Berkhout powiększył swoją flotę o 5-osiowe podwozie/ciągnik siodłowy Volvo FH 540 10x4, wyposażone w 165-tonometrowy żuraw samochodowy Palfinger. Specjalista ds. podnoszenia wybrał tę konfigurację, ponieważ LVS Trucks i Volvo Trucks mogły dostarczyć żądane podwozie dla żurawia w pełni zasilanego elektrycznie. To stawia Koemana Berkhouta w czołówce w Holandii. Volvo FH zostało dostarczone przez dealera Volvo Trucks – firmę LVS Trucks w Zwaag.

Volvo FH Producent

Berkhout specjalizuje się w wynajmie żurawi z ramionami składanymi oraz mobilnych żurawi wieżowych. „Wykonujemy głównie prace budowlane związane z podnoszeniem na zlecenie wykonawców: od fundamentu po dach” - mówi właściciel Martijn Koeman. Wraz z podwoziem/ciągnikiem siodłowym Volvo FH 540 10x4, Koeman Berkhout dodaje do swojej floty pojazd wielofunkcyjny. „Tą ciężarówką możemy wykonać wszystkie niezbędne czynności: od transportu i montażu szop budowlanych i kontenerów z materiałami budowlanymi po części podłogowe”.

REKLAMA

Bezemisyjne podnoszenie – o przyszłości bezemisyjnego transportu dźwigowego

Wyjątkowe pozostaje to, że 165-tm żuraw samochodowy Palfinger, zabudowany przez firmę Rijkhoff z Wormerveer, jest w pełni zasilany elektrycznie. Odbywa się to za pomocą oddzielnego pakietu akumulatorów, dla którego przygotowano przestrzeń dzięki przemyślanemu rozmieszczeniu komponentów w podwoziu. Koeman: „Jest to nasz pierwszy elektryczny żuraw samochodowy, a także jeden z pierwszych w Holandii w tej kategorii. To było naprawdę moje życzenie, gdyż jestem przekonany, że podnoszenie bezemisyjne to przyszłość i będzie odgrywać coraz większą rolę w udzielaniu zamówień. Już zauważyłem, że klienci coraz częściej pytają, co robimy, aby zmniejszyć nasze emisje. Lubię być liderem i stosować nowe techniki. Podwozie Volvo FH okazało się najbardziej odpowiednie dla tego żurawia. Kolejną zaletę stanowi fakt, że Volvo dostarcza fabryczne podwozie. Co więcej, ciężarówka ta spełnia inne wymagania, takie jak długość do 10 metrów, dzięki czemu bez dodatkowych zezwoleń możemy ją używać w obszarach śródmiejskich”.

Zakres roboczy 360 stopni

Ciężarówkę wyposażono w osprzęt z przodu. „Dzięki temu możemy zamontować dodatkowy wysięgnik przed kabiną. W ten sposób mamy pełny obszar roboczy 360 stopni ”. Aby zapewnić komfort pracy i jazdy, pojazd dostał także pełne zawieszenie pneumatyczne oraz Aktywny Układ Kierowniczy Volvo i bezprzewodowy pilot Work Remote.

I-Shift z biegami pełzającymi

Koeman Berkhout od czasu do czasu używa również ciężarówki jako ciągnika do transportu ciężkiego. W tym celu firma zakupiła nową naczepę niskopodwoziową Broshuis. „Z tego powodu zdecydowaliśmy się na I-Shift z biegami pełzającymi, która umożliwia jazdę z bardzo niską prędkością. Przy dużym obciążeniu ułatwia to rozpoczęcie pracy”.

Nowością jest druga ciężarówka Volvo we flocie Koemana Berkhouta. Składa się z części z żurawiem zamontowanym na ciężarówce oraz jedenastu mobilnych żurawi teleskopowych i żurawi wieżowych. „Oprócz tego, że samochody ciężarowe Volvo są doskonałymi produktami, jestem bardzo zadowolony z ludzi w LVS Trucks w Zwaag. Oferowana przez nich usługa jest naprawdę fantastyczna. Jeśli coś jest nie tak, natychmiast otrzymamy pomoc. Fajnie jest na tym polegać ”.

O Koemanie Berkhout

Koeman Berkhout został założony w 1972 roku. Koeman mówi „Jesteśmy firmą rodzinną, której jestem właścicielem w drugim pokoleniu. Stopniowo całkowicie skupiliśmy się na wynajmie i transporcie żurawi. Z zespołem piętnastu pracowników realizujemy projekty w Holandii Północnej, Holandii Południowej, Utrechcie i Flevoland”.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA