REKLAMA

Wiener Linien nadal polega na EvoBus Austria i Mercedes-Benz Citaro

Cała gama produktów Citaro w użyciu – Wiedeń jeździ w 100 procentach autobusami Mercedes-Benz. Zakres usług Omniplus to istotny czynnik w historii sukcesu.

Mercedes-Benz Citaro Producent

Cała gama produktów Citaro działa w Wiedniu – siedem lat po złożeniu pierwszego zamówienia historia sukcesu Mercedes-Benz Citaro w stolicy Austrii nadal trwa. Niemiecka firma po raz kolejny zwyciężyła bowiem w przetargu na dostawę nowego taboru – tym razem zgodnie z zawartym kontraktem między 2022 a 2027 rokiem dostarczy ponad 400 autobusów.

REKLAMA

Zamówienie od Wiener Linien – wiedeńskiego przewoźnika publicznego obejmuje modele z pełnej gamy produktów Citaro:

  • 78 sztuk solo o długości 12 m;
  • 225 autobusów przegubowych o długości 18 m;
  • 57 autobusów CapaCity o długości 19,7 m.

Wszystkie te pojazdy będą wyposażone w drzwi odskokowo-przesuwne, optymalizujące przepływ pasażerów na przystankach.

Wiedeń jeździ w 100 procentach pojazdami Mercedes-Benz

Wiedeń liczy 1,9 miliona mieszkańców, co oznacza, że jedna czwarta wszystkich Austriaków mieszka w stolicy kraju. Wraz z około ośmioma milionami turystów metropolia, która dziesięciokrotnie została uznana za najlepsze miasto do życia na świecie, jeździ w 100 procentach Mercedes-Benz Citaro. Każdego dnia autobusy te pokonują dystans ponad 100 000 km, co stanowi trasę równą 2,5 raza dookoła globu.

Zakres usług Omniplus to istotny czynnik w historii sukcesu

Troska o odbiorcę należy do spraw najwyższej wagi. Eksperci z działu obsługi klienta oraz działów napraw i części zamiennych w siedzibie EvoBus Austria w wiedeńskim Neudorf ściśle współpracują ze swoimi kontaktami w Wiener Linien. Na co dzień zaawansowany system logistyki części zamiennych zapewnia, że dostawy części zamiennych do warsztatów w Wiener Linien docierają punktualnie co do minuty. Ponadto około siedmiu stałych mechaników naprawczych, częściowo na nocnej zmianie, pomaga warsztatom w Wiener Linien w pracach naprawczych i konserwacyjnych oraz w kontrolach wymaganych przez prawo. Cel jest jasny: zapewnić maksymalną dostępność pojazdów dla jednego z najlepszych systemów transportu publicznego na świecie.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA