Zakład samochodowy "Ural" rozpoczął produkcję i sprzedaż szosowych wersji ciężarówek z rodziny NEXT Cz.1

Zakłady Samochodowe Ural - «Автомобильный завод «УРАЛ» - ogłosiły rozpoczęcie seryjnej produkcji i sprzedaży samochodów z szosowej części rodziny NEXT. Wraz z ich wprowadzeniem do oferty firma wchodzi do nowego dla siebie segmentu rosyjskiego rynku ciężarówek i rozszerza możliwości eksportowe.

Producent
Fot. Producent

Ural NEXT 6x4 mogą być stosowane na drogach publicznych i poza nimi. Zaletami tej premierowej linii są – oceniając zagadnienie z czysto rosyjskiej perspektywy – duża wydajność i funkcjonalność, niezawodność i parametry oraz względnie wysoki poziom ergonomii i komfortu.

Przy opracowywaniu nowego modelu zastosowano najlepsze technologie oraz nowoczesne materiały i komponenty. Pojazd wykazuje wysoką efektywność operacyjną i korzystne koszty eksploatacji, gdyż wdrożone rozwiązania techniczne pozwalają na zapewnienie dogodnych warunków gwarancyjnych dla klientów - 36 miesięcy lub 150000 km i interwałów serwisowych wydłużonych do 30000 km.

Do wytwarzania debiutującej linii w fabryce zmodernizowano linię produkcyjną oraz odmłodzono – zaktualizowano technicznie stanowiska do składania i testowania samochodów. Operatorzy montowni zostali zaś przeszkoleni w technologicznym procesie składania.
Sprzedaż rozpoczęła się w St. Petersburgu, gdzie w październiku w punkcie dealerskim «Группы компаний Вертикаль» odbył się pokaz premierowych aut dla klientów. Do końca listopada 2018 roku zbyt Ural NEXT 6x4 ruszył już we wszystkich regionach Rosji – od Petersburga do Chabarowska. Rozpoczęcie dostaw poprzedziło przygotowanie wszystkich salonów i punktów obsługi wersji z nowej rodziny – są one wyposażone w niezbędny sprzęt, dokumentację operacyjną i techniczną, części zamienne oraz materiały eksploatacyjne, a specjaliści z sieci serwisowej przeszli przeszkolenie do pracy z tą nową linią sprzętu.
Ural NEXT 6x4 przeznaczono do użycia w przewozach drogowych na dłuższych dystansach oraz w budownictwie, drogownictwie, rolnictwie, leśnictwie i w innych gałęziach gospodarki. Gama ta obejmuje wywrotki o ładowności do 15600 kg do przemieszczania ładunków sypkich i masowych, ciągniki siodłowe przygotowane do tworzenia zestawów o dopuszczalnej masie całkowitej do 62000 kg oraz podwozia o różnej długości rozstawu osi. Na podwoziu Ural NEXT 6x4 planuje się zaproponowanie ponad 200 wariantów wyposażenia – zabudów specjalnych – modyfikacji specjalnych dla różnych potrzeb konsumentów. Na tej liście znalazły się m.in. wywrotki, żurawie samochodowe, furgony, śmieciarki, autocysterny, koparki, betonomieszarki i wielu innych nadwozi dla budownictwa, rolnictwa czy drogownictwa albo leśnictwa.

WYBRANE DLA CIEBIE

CIĘŻARÓWKI

MAN eTruck: przygotowany do produkcji wielkoseryjnej Cz.1

Pierwsza międzynarodowa prezentacja na targach IAA Transportation 2022 nowej elektrycznej ciężarówki MAN jako prototypu seryjnego. Produkcja 20 sztuk prototypów eTruck w ramach przygotowań do nowej linii produkcji mieszanej w Monachium. Doradztwo 360 stopni eMobility Consulting wspiera klientów MAN w przejściu na pojazdy elektryczne

CIĘŻARÓWKI

Funkcjonalność, efektywność paliwowa i komfort jazdy: na targach IAA Transportation 2022 Mercedes-Benz Trucks prezentuje najnowsze ze swoich ciężarówek z napędem wysokoprężnym Cz.3

Actros L oferuje szereg funkcji i elementów wyposażenia zapewniających odprężenie podczas jazdy, komfort mieszkalny i wysoką efektywność pracy. Model Actros L Edition 3, limitowany do 400 egzemplarzy, wyróżnia się ponadto około 30 ekskluzywnymi elementami wyposażenia dodatkowego. Actros F plus, oprócz funkcjonalności, jeszcze mocniej od swego poprzednika, Actrosa F, stawia teraz na komfort i wydajność. Trzecia generacja silnika OM 471 do ciężkich pojazdów użytkowych czyni Actrosa jeszcze dynamiczniejszym, jednocześnie obniżając zużycie paliwa nawet o 4%. Druga generacja systemu MirrorCam zapewnia kierowcy jeszcze lepsze wsparcie w wielu sytuacjach drogowych. Systemy asystujące, takie jak Active Sideguard Assist, Active Drive Assist 2 i Active Brake Assist 5 z funkcją rozpoznawania pieszych, zapewniają wzrost bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Umowy Serwisowe, np. Mercedes-Benz Complete czy nowa umowa Mercedes-Benz CompleteMile, w połączeniu z Mercedes-Benz Uptime i portalem Fleetboard mogą przyczynić się do optymalizacji całkowitych kosztów eksploatacji.

CIĘŻARÓWKI

Funkcjonalność, efektywność paliwowa i komfort jazdy: na targach IAA Transportation 2022 Mercedes-Benz Trucks prezentuje najnowsze ze swoich ciężarówek z napędem wysokoprężnym Cz.2

Actros L oferuje szereg funkcji i elementów wyposażenia zapewniających odprężenie podczas jazdy, komfort mieszkalny i wysoką efektywność pracy. Model Actros L Edition 3, limitowany do 400 egzemplarzy, wyróżnia się ponadto około 30 ekskluzywnymi elementami wyposażenia dodatkowego. Actros F plus, oprócz funkcjonalności, jeszcze mocniej od swego poprzednika, Actrosa F, stawia teraz na komfort i wydajność. Trzecia generacja silnika OM 471 do ciężkich pojazdów użytkowych czyni Actrosa jeszcze dynamiczniejszym, jednocześnie obniżając zużycie paliwa nawet o 4%. Druga generacja systemu MirrorCam zapewnia kierowcy jeszcze lepsze wsparcie w wielu sytuacjach drogowych. Systemy asystujące, takie jak Active Sideguard Assist, Active Drive Assist 2 i Active Brake Assist 5 z funkcją rozpoznawania pieszych, zapewniają wzrost bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Umowy Serwisowe, np. Mercedes-Benz Complete czy nowa umowa Mercedes-Benz CompleteMile, w połączeniu z Mercedes-Benz Uptime i portalem Fleetboard mogą przyczynić się do optymalizacji całkowitych kosztów eksploatacji.

CIĘŻARÓWKI

Funkcjonalność, efektywność paliwowa i komfort jazdy: na targach IAA Transportation 2022 Mercedes-Benz Trucks prezentuje najnowsze ze swoich ciężarówek z napędem wysokoprężnym Cz.1

Actros L oferuje szereg funkcji i elementów wyposażenia zapewniających odprężenie podczas jazdy, komfort mieszkalny i wysoką efektywność pracy. Model Actros L Edition 3, limitowany do 400 egzemplarzy, wyróżnia się ponadto około 30 ekskluzywnymi elementami wyposażenia dodatkowego. Actros F plus, oprócz funkcjonalności, jeszcze mocniej od swego poprzednika, Actrosa F, stawia teraz na komfort i wydajność. Trzecia generacja silnika OM 471 do ciężkich pojazdów użytkowych czyni Actrosa jeszcze dynamiczniejszym, jednocześnie obniżając zużycie paliwa nawet o 4%. Druga generacja systemu MirrorCam zapewnia kierowcy jeszcze lepsze wsparcie w wielu sytuacjach drogowych. Systemy asystujące, takie jak Active Sideguard Assist, Active Drive Assist 2 i Active Brake Assist 5 z funkcją rozpoznawania pieszych, zapewniają wzrost bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Umowy Serwisowe, np. Mercedes-Benz Complete czy nowa umowa Mercedes-Benz CompleteMile, w połączeniu z Mercedes-Benz Uptime i portalem Fleetboard mogą przyczynić się do optymalizacji całkowitych kosztów eksploatacji.

REKLAMA