[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Zmilitaryzowana ciężarówka Agrale Marrua AM41 4x4 Cz.3

Agrale AM41 4x4 to zmilitaryzowana wojskowa ciężarówka należąca do kategorii średniotonażowej – średniej ładowności i wysokiej mobilności taktycznej

Fot. Producent

Podstawowe masy i wymiary oraz kluczowe parametry Agrale AM41 4x4 prezentują się następująco: rozstaw osi 3750 mm, długość całkowita 7250 mm, szerokość na wysokości osi przedniej 2130 mm, szerokość na wysokości osi tylnej 2355 mm, szerokość kabiny 2150 mm, szerokość na wysokości lusterek 2840 mm, wysokość maksymalna 3270 mm, prześwit pod osią przednią 330 mm, prześwit pod osią tylną 250 mm, zwis przedni 1890 mm, kąt natarcia 37º, kąt zejścia 30º, zdolność pokonywania wzniesień – dla dopuszczalnej masy całkowitej – 60%, możliwość ruszenia na wzniesieniu 40% – dla dopuszczalnej masy całkowitej, kąt rampowy 60%, maksymalny przechył boczy 30%, głębokość brodzenia – bez przygotowania – bez snorkela – 1000 mm, maksymalna wysokość przeszkody pionowej 350 mm, prędkość maksymalna 110 km/h, prędkość pełzania 4 km/h, zasięg 600 km, średnica zawracania – 11,2-16,5 m. Masa własna wynosi 6000 kg, ładowność taktyczna – w terenie 2500 kg, dopuszczalna masa całkowita 9500 kg, z kolei dopuszczalna masa całkowita zestawu 12000 kg. Tym samym ta ciężarówka może transportować ludzi i ładunki o masie do 2500 kg w dowolnym terenie. W tradycyjnej skrzyni ładunkowej na metalowych siedzeniach/ławkach może pomieścić 14 żołnierzy, a skrzynię tę przykrywa się opończą na stelażu. Marrua AM41 może również holować przyczepy lub działa o maksymalnej masie 2500 kg.

Wyposażenie standardowe i opcjonalne pojazdu obejmuje m.in.: zestaw SAPA, złącze 12-polowe w instalacji elektrycznej, system niezależnego ogrzewania, klimatyzację, światła przeciwmgielne, ochraniacze świateł, opcjonalną elektryczną wciągarkę, dwa 20-galonowe kanistry na paliwo, malowanie na matowy zielony kolor, przednią osłonę rurową, inklinometr – czujnik nachylenia i GPS.

REKLAMA

Oprócz armii brazylijskiej pojazd ten przedsiębiorstwo proponuje potencjalnym klientom eksportowym. Lista tych odbiorców zalicza się do autentycznie długich, gdyż w przypadku odmian cywilnych znajdują się na niej nabywcy aż z 55 krajów – są to: Argentyna, Boliwia, Chile, Kolumbia, Ekwador, Gujana, Gujana Francuska, Paragwaj, Peru, Surinam, Urugwaj, Wenezuela, Kostaryka, Kuba, Salwador, Gwatemala, Panama, Repub. Dominikana, Trynidad i Tobago, RPA, Angola/Kongo, Republika Zielonego Przylądka, Mozambik, Namibia, Nigeria, Zimbabwe, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Jordania, Kuwejt, Liban, Turcja.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij