REKLAMA

Forum - Ciężarówki i Autobusy

Dyskusja do tematu: Nowa pożarnicza Tatra Force 6x6 przygotowana specjalnie pod kątem potrzeb rynku niemieckiego Cz.1

Na branżowych targach Florian w Dreźnie Tatra oraz inna czeska firma – THT Polička pokazały ciężki terenowy samochód ratowniczo-gaśniczy TLF 30/8500/510 E6 oparty na 3-osiowym zdemilitaryzowanym podwoziu z serii Force – typ T815-7M6R31.41Z 6x6.1 powstały specjalnie pod kątem potrzeb rynku niemieckiego. Zmiany w pierwszym rzędzie dotyczą kompletacji układu napędowego oraz zabudowy. W myśl niemieckiego systemem klasyfikacji auto należy do Kategorii 3 i klasy masowej S – ciężki – zgodnie z DIN EN 1846-1 – Norma DIN EN 1846-1 (pojazdy strażackie - część 1: nazewnictwo i oznaczenie) przygotowana w celu wdrożenia jednolitego europejskiego systemu oznaczeń.

Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez ~Ak,
    2020-11-21 13:04:11

    Jako producent pojazdów specjalistycznych Tatra jest ok. Ale jako wytwórca aut na rynek cywilny np. wywrotek, sens zakupu Tatry jest bardzo niewielki. Mialem T815 i pamiętam wieczne wycieki, tragiczną trakcje na pusto, wysokie spalanie, tendencje silników do przegrzewania się, a także marna jakość wykonania i blacharki kabiny. W dodatku ta rama rurowa, no fajnie tylko tak komplikuje serwis. A przy pracy na sypkim podlozu ta rama jest jak pług, pcha wszystko o co zaczepi.

  • avatar zgłoś
    przez ~Ak,
    2020-11-21 13:04:14

    Jako producent pojazdów specjalistycznych Tatra jest ok. Ale jako wytwórca aut na rynek cywilny np. wywrotek, sens zakupu Tatry jest bardzo niewielki. Mialem T815 i pamiętam wieczne wycieki, tragiczną trakcje na pusto, wysokie spalanie, tendencje silników do przegrzewania się, a także marna jakość wykonania i blacharki kabiny. W dodatku ta rama rurowa, no fajnie tylko tak komplikuje serwis. A przy pracy na sypkim podlozu ta rama jest jak pług, pcha wszystko o co zaczepi.

  • avatar zgłoś
    przez ~Ak,
    2020-11-21 13:04:16

    Jako producent pojazdów specjalistycznych Tatra jest ok. Ale jako wytwórca aut na rynek cywilny np. wywrotek, sens zakupu Tatry jest bardzo niewielki. Mialem T815 i pamiętam wieczne wycieki, tragiczną trakcje na pusto, wysokie spalanie, tendencje silników do przegrzewania się, a także marna jakość wykonania i blacharki kabiny. W dodatku ta rama rurowa, no fajnie tylko tak komplikuje serwis. A przy pracy na sypkim podlozu ta rama jest jak pług, pcha wszystko o co zaczepi.

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA