[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Forum - Forum techniczne

Opony
  • avatar zgłoś
    przez krisio14,
    2010-03-01 16:35:01

    Prawdopodobnie ten temat już był niejednokrotnie poruszany, ale mimo wszystko pragnę rozwiać moje wątpliwości co do stanu opon.Mówi się, że na tylnej osi powinny być opony które mają mniej zużyty bieżnik niż na osi przedniej. Jest to prawdą czy kolejny mit dla panów z Discovery do obalenia?Również w temacie opon: czy warto wybrać opony o bieżniku asymetrycznym?

  • avatar zgłoś
    przez bartekrozynek17,
    2010-03-01 16:55:57

    W trasie najtrudniejszą do opanowania sytuacją jest silny i niespodziewany uślizg/zarzucenie tyłu samochodu. Zdarza się przy hamowaniu na śliskim lub jeździe po łuku. Tracisz kontrolę nad pojazdem i lecisz w rów/drzewo/auto z przeciwka. Niezależnie od tego, czy masz napęd na przód czy tył. Jak ślizgnie się przód, kontrujesz kierą, odpuszczasz gaz i zwykle wychodzisz. Tylnymi kołami nie pokierujesz tak łatwo. Do tego w aquaplaningu, jak zacznie Ci latać tył to jest bieda. Dlatego też lepsze opony - zawsze na tył....więcej

  • avatar zgłoś
    przez Nyka,
    2018-01-31 15:47:10

    Kiedyś najlepsze opony należało montować na osi napędowej. W taki sposób wyewoluowała teoria, że lepsze opony zawsze montuje się na osi napędowej. Teraz z reguły jest to oś przednia, ponieważ na tej osi znajduje się napęd w większości aut. Według wielu teorii takie rozwiązanie poprawia kierowalność, stabilność jazdy, odprowadzanie wody, a także ruszanie na śniegu i śliskiej jezdni. Warto jednak być świadomym, że powyższe teorie w wielu przypadkach są nie do końca prawdziwe lub straciły aktualność.

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij