REKLAMA

Forum - Newsroom

Dyskusja do tematu: Seat Exeo – jeszcze bardziej Audi
Przejdź do artykułu
  • avatar zgłoś
    przez mens-health,
    2011-08-26 08:26:16

    We Frankfurcie hiszpańska marka zaprezentuje odświeżone Exeo.

  • avatar zgłoś
    przez ~Samuraj,
    2011-08-26 10:27:45

    Może i jeszcze bardziej wygląda jak Audi, ale jest lepiej niż w przypadku wersji przed liftem. Co do liftu jestem na tak, ale co do auta jako całokształtu nie.

  • avatar zgłoś
    przez qmac,
    2011-08-26 11:37:42

    NIestety ale dla mnie Exeo, nawet po tym lifcie, to nadal odgrzewany kotlet w postaci starego Audi A4 z wszystkimi jego plusami i minusami. Nie kupię tego auta bo w podobych cenach dostanę u konkurencji (nawet w ramach koncernu VAG!!) dużo nowszą ptechnologię, większą ilośc miejsca i lepsze rozwiązania. Wogóle Seat zjeżdża po równi pochyłej. Zaczęło sie to od momentu kiedy prowadzili 3 takie same aut w różnych segmenatach, czyli Toledo III, Alteę i Leona II. Już wtedy powiedziałem, że nie tędy droga !...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Samuraj,
    2011-08-26 11:47:29

    Seat od dawna jest w kropce i to jest smutne, bo tak jak wspomniałeś kiedyś potrafili zrobić ładne samochody (dzisiaj też im się owszem udaje, ale nie wszystkie). Skodzie udało się wybić i mimo, że jest na podzespołach VW to czuć, że ma swój charakter, obroniła się w tych trudnych czasach, a Seat? Gdzie te emocje, te pomysły, ta dynamika, którą Hiszpanie mieli kusić?

  • avatar zgłoś
    przez qmac,
    2011-08-26 12:43:40

    Ano właśnie Seat miał być taką "sportową" marką koncernu VAG, a stał sie takim niewiadomo czym. Ani to sportowe, ani komfortowe, ani eleganckie. Seat musi obrać jakiś kierunek rozwoju no i oferowanie takich wynalazków jak Toledo III musi odejśc w przeszłość.Najbardziej mnie dziwi marne wykończenie wnętrza kabiny, bo przeciez Seat na pewno ma dostep do magazynów VW gdzie leżą porządne plastiki i materiały wykończeniowe, a to co Seat stosue wewnątrz np. Leona czy Alteii jest biegunowo odległe od matariałów używanych przez podostałe marki grupy VAG.

  • avatar zgłoś
    przez opiniolada,
    2011-08-26 21:03:31

    Tak tylko wspomnę, że stare A4 są dość poszukiwanym autem. Myślę, że podobieństwo jest zamierzone a ceną się dociera do określonej grupy klijentów. Ja jestem na tak .

  • avatar zgłoś
    przez ~Samuraj,
    2011-08-27 03:03:37

    No tak tylko rodzi się pewne pytanie: wolałbyś stare A4 za około 40 tysięcy czy praktycznie to samo, ale za 90 tysięcy i z gorszą jakością plastików?

  • avatar zgłoś
    przez opiniolada,
    2011-08-27 08:34:46

    \'Samuraj\' napisał(-a):No tak tylko rodzi się pewne pytanie: wolałbyś stare A4 za około 40 tysięcy czy praktycznie to samo, ale za 90 tysięcy i z gorszą jakością plastików?Dużo ludzi zadaje sobie podobne pytania, ale biorąc pod uwagę, że to A4 będzie miało z 200tys km przebiegu to wcale Exeo nie stoi na straconej pozycji. Jeśli rocznie robię te 60-70 tys km to wolę mieć to Exeo. Plastiki jeśli nie trzeszczą to do wyglądu szybko się przyzwyczaisz. Fakt A4 będzie lepiej wyglądało na podwórku i bardziej "bolało" sąsiada.

  • avatar zgłoś
    przez qmac,
    2011-08-27 10:09:49

    \'krzysiek29\' napisał(-a):Dużo ludzi zadaje sobie podobne pytania, ale biorąc pod uwagę, że to A4 będzie miało z 200tys km przebiegu to wcale Exeo nie stoi na straconej pozycji. Jeśli rocznie robię te 60-70 tys km to wolę mieć to Exeo. Plastiki jeśli nie trzeszczą to do wyglądu szybko się przyzwyczaisz. Fakt A4 będzie lepiej wyglądało na podwórku i bardziej "bolało" sąsiada. Krzysiek teoretycznie masz rację. Ja też np. wolę samochód nowy niż używany. Ale tyle torii Praktyka zaś jest taka, że ktoś kto...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ardjan,
    2011-08-27 12:50:00

    Nie zgodzę się z powyższym. Kto ma wydać 50 tys. zł. na Audi, ten nie pójdzie do salonu Skody po Octavię Tour... Audi to przecież Audi, którego wypasionej wersji przywiezionej z Reichu "na legalu" nikt przy zdrowych zmysłach nie zamieni na nową Skodę - nawet z Dieslem pod maską. Zresztą Tour nie posiada ani jednej szczególnie mocnej odmiany silnikowej, a jedynie te pospolite (czytaj: takie, za które nie zawołają więcej niż 65 tysięcy).Ja osobiście kupiłbym nowego Toura za 60 tys. zł., ale z silnikiem 1...więcej

  • ODPOWIEDZ +
STRONA 1 z 3
REKLAMA