REKLAMA

Forum - Oldtimery i Youngtimery

Napotkane klasyki
  • avatar zgłoś
    przez szogun,
    2006-12-05 14:17:12

    Ale nie tylko takie \"prawdziwe\" - też wraki wrzucajcie, porzucone, smutne, biedne autka.

  • avatar zgłoś
    przez ~Guest,
    2006-12-05 14:28:09

    monza-świetne auto. Trudno już takiego wytropić.

  • avatar zgłoś
    przez szogun,
    2006-12-05 14:28:54

  • avatar zgłoś
    przez szogun,
    2006-12-05 14:34:21

    Lekko skrzywdzona (idiotyczne tylne światła, spojler, kolor, szyberdach) Skoda Rapid. Właściciel ma zakład tapicerski, zaraz przy parkingu strzeżonym na którym stawiam jedno z moich autek i stąd zdjątka tej Skody i 125 (perłowego) - koleś od Fiata pracuje w szkole, która wynajmuje teren pod parking...I teraz smutne stojące monumenty klasycznej motoryzacji, które odchodzą w niepamięć. Uczcijmy te wszystkie zdjęcia minutą ciszy i może... zaglądnięciem do portfela :mrgreen: może któryś Was skusi... (mnie kusi jedn...więcej

  • avatar zgłoś
    przez ~Guest,
    2006-12-05 14:39:58

    No to miałeś szczęście z tym \"kiedyś spotkanym\" swoją drogą ciekawe czy to prawdziwe turbo (trochę mi się na takie nie widzi ale foty są małe)

  • avatar zgłoś
    przez szogun,
    2006-12-05 14:41:37

    Jak klikniesz na miniaturkę, to robią się większe 8) - auto to 2.7 RS, w dobrych pieniążkach było, nawet w nim siedziałem. Cała blacharka do roboty. Części facet dodawał.131 nieźle zamiata. Niestety lakiernik się nie popisał.

  • avatar zgłoś
    przez ~Guest,
    2006-12-05 14:43:49

    ale ogon wieloryba chyba nie jest od 2.7RS Jeśli to jest naprawde RS to gratulacje bo chyba wiesz co spotkałeś.Pasek tylnych lamp też nie jest oryginalny.Edit:Puściłem Ci nr na PM

  • avatar zgłoś
    przez szogun,
    2006-12-05 14:48:41

    To Porsche, było wielokrotnie przerabiane. Lakier jaki na nim był w momencie kiedy nasze drogi się zeszły - to był biały kameleon z pobłyskiem różu. Ogólnie wiele było ponoć w nim zmian. Za krótko rozmawiałem z byłym właścicielem.

  • avatar zgłoś
    przez lolekseo,
    2006-12-05 15:18:34

    :shock: maniak jestes... ale to dobrze, to dobrze. strasznie dużo tego natrzaskałeś... u mnie na parkingu stoją: polonez, taki jak ten pomarańczowy (:arrow: ), skodzina 120 (właściciel w puszce) i wartburg kombi (samochód juz umarł właściwie). a niedaleko parkuja 125p i 126p na chromach i czarnych blachach 8) , ale one są normalnie użytkowane. i z tego się zabardzo nie cieszę, bo może byc jakaś stłuczka zawsze itp... :?fajny temat :idea:

  • avatar zgłoś
    przez boilister,
    2006-12-05 15:24:13

    moch czemu nie wrzuciłeś wszystkiego do jednego posta :> ? bardzo fajne zdjęcia, ciekawe auta.. nie rozumiem tylko tego:Lekko skrzywdzona (idiotyczne tylne światła, spojler, kolor, szyberdach) Skoda Rapid.szyberdach to wiocha? :? a kolor może się właścicielowi podobać :roll:

  • ODPOWIEDZ +
STRONA 1 z 58
REKLAMA