[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Forum - Silniki i osprzęt

Fabia 1.4 T - 8 - zaworówka
  • avatar zgłoś
    przez ~Dudi,
    2004-12-23 21:32:13

    Dudi orientujesz się ile możesz mieć teraz Km?? Bo ja ma również 60km seryjnie na 8 zaworach i zastanawiam się ile można wyciągnąć z niego na turbinie.Dzięki i Pozdrawiam

  • avatar zgłoś
    przez ~Guest,
    2004-12-23 23:02:28

    Nie orientuję się, gdyż nie byłem na hamowni a na \"oko\" to wiadomo kto umarł i gdzie Jak wystroję na hamowni to opublikuję wykresik.Ile można wyciągnąć ? Więcej niż 0,5 bara bałbym się \"dmuchać\" pomimo tego,że mam odprężony silnik. :roll: Poza tym skrzynia biegów nie przeniesie momentu i się z pewnością rozsypie. Ja planowałem zrobić autko nie do wyścigów a do jazdy codziennej, aby mi sprawiałą więcej frajdy. Maksymalnie nie zamierzam podnosić mocy/momentu bo wychodzę z założenia,że auto powinno jeździć po ulicach, a nie na lawecie na wyścigi i z powrotem do domu.

  • avatar zgłoś
    przez ~Guest,
    2004-12-24 09:56:48

    Jasne rozumiem Cię w 100-u %. ja również nie planuję się ścigać ale fajosko jest usłyszeć turbine Jeszcze z zaworem Blow off SUPER Dzięki będe czekać na wykresy.POZDRAWIAM

  • avatar zgłoś
    przez woszu,
    2004-12-24 16:25:31

    sprzedaj ta choinke i kup cos szybkiego. Z tego silnika to tylko wydlubiesz trociny jak zaczniesz tjuninkowac

  • avatar zgłoś
    przez ~Guest,
    2004-12-24 16:44:15

    Fajne skodzianki Panowie jedna prośba- jeśli dajece takie duże fotki to dawajcie je w postaci linków- łatwiej sięczyta Pozdrawiam

  • avatar zgłoś
    przez looky,
    2004-12-24 16:45:51

    co forum to obyczaj... czesto wiele osob lubi jak je odrazu w poscie widac... ale jesli to przeszkadza... to 10 sekund i moge to zmienic... tylko czy to robic?? :>PS. Ta zolta teraz juz troche inaczje wyglada... poszerzona, inne progi i pare innych zmian. Szkoda ze nie mam zdjec nocnych... wtedy dopiero by mozna pokazac wszystko co tam jest

  • avatar zgłoś
    przez ks%c3%b3jka7wppl,
    2004-12-24 21:57:31

    Ile kosztuje założenie takiej turbinki razem z dostosowaniem samochodu do tego i czy robiles to sam czy w jakims warsztacie??? Pozdrawiam Marcin

  • avatar zgłoś
    przez mateusz11,
    2004-12-24 22:39:36

    Piekna turbinka i dolocik tez, ale to kosztuje a efekt 9.5 do 100 to malo. Moje subiektywne zdanie jest takie ze niewarto bylo. Mysle ze nalezy o takich sprawach sie zastanowic przed kupnem samochodu. Ludzie kupuja slabe wersje sam nie wiem dlaczego a potem probuja cos osiagnac. Nieprosciej od razu kupic mocniejsza wersje i sie nie bawic. Koszty pewnie podobne wychodza.Mam jeszcze pytanie co do plastikow, czy ten zderzak tylny nie zgarnia smieci z ulic przypadkiem.

  • avatar zgłoś
    przez looky,
    2004-12-24 23:43:59

    Walter z tym zderzakiem to o ktorej Fabii mowisz??Co do silnika to lepszym rozwiazaniem jest SWAP, czy ktos wie gdzie da sie kupic 1.8Turbo lub TDI najlepiej 150, 130 ewentualnie 110?? Czy z wiekszych aut typu Pasek, Toledo/Leon, A4 podejdza silniki?? Czyli zmieszcza sie??

  • avatar zgłoś
    przez ~Guest,
    2004-12-25 00:51:51

    \'Kune\']O napisał(-a):Zderzaki oraz progi to standardzik z EBA Design felgi z Riala (inny rant)-i nie zgodzę się z zarzutem kopiowania :evil: \'Walter\']Piekna napisał(-a):Co do uturbienia-czy się nie opłacało ? Ja uważam,że opłacało się-cała operacja odbyła się we własnym zakresie (łącznie z rozwiertem głowicy ) koszt całkowity to 4 tys. zł ! i ani grosza więcej (wliczone wszystkie elementy + benzyna aby to wszystko poprzywozić z różnych giełd)Do osób które uważają , że 9,5 s. do 100 km/h (seryjnie 16 sekund...więcej

  • ODPOWIEDZ +
STRONA 1 z 2
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij