REKLAMA

Forum - Silniki i osprzęt

VW GOLF 1 CABRIO 1.6 GTi
  • avatar zgłoś
    przez malagasala,
    2005-01-24 21:39:44

    witam mam problema takiego ze moja fura jest chora. W w Niemczech zmienili silnik z 1.8 na 1.6 gti i komputer zostal z 1.8 jak jest zimny to obroty ma 900-1000 a jak sie nagrzeje to ma 1500-1600 i przy zapalaniu go zalewa czy idzie to jakos przeregulowac bez zmiany komputera nr silnika to GW lub GE za odpowiedzi dziekuje

  • avatar zgłoś
    przez szogun,
    2005-01-24 23:30:30

    Wracając do tematu... jedź do kogoś od elektroniki. Sam pewnie sobie z tym nie poradzisz. Mogę Ci polecić kogoś od Vw w Łodzi, ale nie wiem czy wiele Ci to pomoże.

  • avatar zgłoś
    przez elf009,
    2005-01-25 13:01:54

    mi sie wydaje ze najlepiej podpiac pod kompa i zobaczyc co jest nie tak

  • avatar zgłoś
    przez pulpi07,
    2005-01-25 20:04:19

    hmmm... to ten silniczek ma komputer? wydawało mi się ze stare silniki w golfach jedynkach nie miały ECU, chyba że mowa o jakims nowym swapowanym..., wtedy najlepiej podpiac vas-a i jezeli nierowno pali i obroty \'plywaja\' to kat wtrysku jest zly, doslownie 10s roboty dla mechanika - wiem bo moj starszy pracuje w branzy :wink:

  • avatar zgłoś
    przez damian23365,
    2005-01-25 21:48:43

    \'maximus1\']hmmm... napisał(-a):niewiesz apiepszysz glupoty :? jedynki gti jak i dwojki(nietylko gti) mialy ECU, podrugie VAS-A to jest pieczywo, a egzaminer VW group nazywa sie VAG, a po trzecie od falujących obrotów to jest w takim silniku silniczek krokowy a nie jakis kat, a po czwarte nikt tego w dziesiec sekund niezrobi (chyba ze uda mu sie przypadkiem) Jak sie chlopie nieznasz to niepisz, a wracajac do tematu to na moj gust bez zmiany kompa sie nieobejdzie, no chyba ze mozna by pokombinowac z jakims chip...więcej

  • avatar zgłoś
    przez smiler,
    2005-01-26 00:04:35

    Wg. mnie tez nie ma co kombinowac jak kon pod gorke. Jezeli jest 1.6 to wsadzic kompa od 1.6 i dopiero wtedy jesli bedzie cos nie tak to zaczac szukac przyczyny. Kompy nie sa drogie wiec mysle, ze nie bedzie problemu.

  • avatar zgłoś
    przez pulpi07,
    2005-01-26 09:35:27

    \'Oscar\'][quote napisał(-a):hmmm... to ten silniczek ma komputer? wydawało mi się ze stare silniki w golfach jedynkach nie miały ECU, chyba że mowa o jakims nowym swapowanym..., wtedy najlepiej podpiac vas-a i jezeli nierowno pali i obroty \'plywaja\' to kat wtrysku jest zly, doslownie 10s roboty dla mechanika - wiem bo moj starszy pracuje w branzy :wink:niewiesz apiepszysz glupoty :? jedynki gti jak i dwojki(nietylko gti) mialy ECU, podrugie VAS-A to jest pieczywo, a egzaminer VW group nazywa sie VAG, a po t...więcej

  • avatar zgłoś
    przez damian23365,
    2005-01-26 16:52:50

    nielicz nato ze podpinajac tylko pod kompa wszystko bedzie oki :wink: najlepiej poszukaj kompa taki jak powinien byc i tyle, ewentualnie mozesz jeszcze przeczyscic silniczek krokowypozdr &peace 8)

  • avatar zgłoś
    przez malagasala,
    2005-02-06 23:16:18

    dzieki Wam za odp.ale te siniki nie mialy napewno kompa po kombinacjach prawie doszlem do tego ale jak odepne kompa to tez go moge zapalic i nie ma silnika krokowego BEDE GRZEBAL DALEJ SAM piszcie jak cos wiecie POZDRAWIAM

  • avatar zgłoś
    przez ~Guest,
    2005-02-14 00:06:25

    male sprostowanie, napisalem ze \'wydawalo mi sie...\', nie bylo mnie na swiecie pod koniec lat 70. i jakos lata 70. i ECU mi nie pasuje, ale dowiem sie odnosnie VAS a VAG moze sie pomylilem, faktycznie moj blad ale jezeli chodzi o kat wtrysku i jezeli jest zly to wierz mi ze podpinajac VAG i zeby zresetowac ECU do normalnego trybu pracy wystarczy 10 sekund bo wklepuje sie specjalny kod serwisowy, wiem bo to akurat widzialem, ale tylko w przypadku gdy ECU \'zgubi\' jakims cudem nastawy... zdarza sie i takMale ...więcej

  • ODPOWIEDZ +
REKLAMA