[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil DuszkMaas221122

  • avatar
    zgłoś
    Test Volvo XC90 D5: Słuszny kierunek
    Moje auto (XC90/AWD/D5/225km/2016), spłonęło doszczętnie 30 km po wyj z autoryzowanego serwisu Volvo (po wielu napr gwarancyjnych). Volvo odmówiło jakiejkolwiek odp (w im swoim i serwisu), pomimo zew ekspertyz spec ds. Pożarnictwa. Straciłem całkowicie zaufanie do tej marki. Piękne opakowanie, a postępowanie poniżej krytyki. W ciągu 3 m-cy od zdarzenia nikt z Volvo Polska nawet nie zadzwonił i nie przeprosił. Przygnębiające doświadczenie konsumenckie.
    DuszkMaas221122, 2017-12-21 17:23:14
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij