[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil ardjan

  • avatar
    zgłoś
    Mercedes CLS kombi – pierwsze czterodrzwiowe coupe w wersji kombi.
    \'Samuraj002\' napisał(-a):Trzydrzwiowe kombi? Ciekaw jestem jakby się to prezentowało. W historii motoryzacji wiele już było takich... Niektóre w fazie prototypów, jak pewien Bentley by Zagato. Ale takie nadwozia nie są za bardzo potrzebne.Podobnie jak trzydrzwiowe minivany (patrz Avantime).Co innego CLS, ja akrurat jestem za . Przede wszystkim za sylwetkę, która nie musi wyglądać jak następna ewolucja kanapowozu dla taksówkarzy zza Odry (nach Westen).E-klasa kombi nie budzi wielkich emocji, choć jest elegancka. CLS kombi jest wg mnie i elegancki, i szalony (coś dla pasjonatów motoryzacji, czyli to co tygrysy lubią najbardziej )
    ardjan, 2010-11-09 20:19:34
  • avatar
    zgłoś
    Volkswagen Golf Blue-e-motion – oficjalne dane
    Będzie dobry "elektryk"
    ardjan, 2010-11-10 10:53:24
  • avatar
    zgłoś
    Mercedes CLS kombi – pierwsze czterodrzwiowe coupe w wersji kombi.
    \'Samuraj002\' napisał(-a):Ależ tu dyskusja się wywiązała. (...) Niewielu go kupi ze względu na "za****istość". O rany, to na razie wizja, a ja już bawię się w spekulacje. ;P Kontrowersyjny samochód i trzeba śledzić jego dalsze losy. Ależ klienci lubią kontrowersyjne samochody . Wiemy, jak udało się BMW z "iks-szóstką". I ja to nawet rozumiem Swoją drogą, przód w nowym CLS-ie obłędnie dopracowany (tak ma być) pasuje genialnie do futurystycznego tyłu, utrzymanego w legendarnym formacie shooting brake (yes!) Jak go ocenić? Niezdecydowanym trzeba zostawić czas do namysłu, po którym jedynie słuszna odpowiedź to... podoba się!
    ardjan, 2010-11-10 21:34:15
  • avatar
    zgłoś
    ..., no SEMA SEMA. :P
    Wszystkie prezentowane pojazdy są obłędne. Mało tego - prezentują się jak dzieła nastoletnich wyrostków, wychowanych na tuningowaniu samochodów w "Need for Speedzie".I powiem szczerze - podobają się. Zero wioski, za to profesjonalizm pełną gębą.Zresztą klasę pokazały Hyundai (z reprezentacyjnych samochodów zrobić odlotowe cudeńka) i Lexus (myślałem, że na superbolidzie LFA się skończy i że to ich ostatnie słowo).Mazdy wpisują się zaś w filozofię zoom - zoom (właściciel może mieć w sobie coś z dzieciaka - tak, tego od Need for Speedów), a Scion... rozbroił mnie.PS. Dzięki za fotki. Akurat jak dotąd, o SEMA niewiele słyszałem
    ardjan, 2010-11-10 21:56:47
  • avatar
    zgłoś
    Kia czy Mercedes?
    \'esper\' napisał(-a):a Golf+ ?Pomysł @Espera rzeczywiście dobry. Dobra jakość, w utrzymaniu i naprawie znacznie tańszy niż B-klasa. Ale jest jeden "myk" - przełknąć tę sylwetkę. W sumie od Merivy to ona wiele nie odbiega, ale dla mnie to taki "krótko ścięty" Touran.Francuskie odpadają? Hm, niestety nawet najnowsze modele (obiecujące jakość) to jeszcze nic pewnego.Podobno z ASX-em jest tak, że przypomina trochę mieszaninę Outlandera z Lancerem. Tu musiałbyś się przyzwyczaić do wsiadania przez wysoki próg i wysokiej pozycji za kółkiem. Co prawda jeszcze nie usiadłem w tym SUV-iku, ale trochę znam Qasqaia. I myślę, że dla tych aut nie warto specjalnie zmieniać upodobań do klasycznych aut osobowych, nawet z podwyższonym dachem (Meriva i inne minivany).Zatem na dziś - proponuję Ci rzeczywiście Golfa Plus (tak jak Esper) lub Golfa VI... Variant (nie wygląda tak źle), Ze Skody - Yeti,Z koreańskich - obejrzeć Hyundaia iX35,A z... włoskich Lancie Deltę lub Alfę Giuliette.PS. Daj znać, czy odwiedzasz salony sprzedaży i czy już coś oglądałeś. Ewentualnie jakie masz odczucia, to spróbujemy coś doradzićPozdrawiam
    ardjan, 2010-11-10 22:18:14
  • avatar
    zgłoś
    Diabelny pick - up. :O
    \'esper\' napisał(-a):pitolisz, pikapy są git:D Od Poloneza Trucka, przez elcamino po e39 uteDodałbym jeżdżące w cywilu: Navarę (bo zabudowany jak karawan z pogrzebu Pathfinder jest bezpłciowy) i L200, które znamy z naszych dróg. Choc latka lecą, te japońskie pick-upy są kultowe od chwili pojawienia się w salonach. A Toyota Hilux tylko wtedy, gdy będzie miała krótką kabinę, zero ABS-u i napęd na tył. Czyli czysty, surowy wół do roboty i zamiatania tyłem na szutrówce
    ardjan, 2010-11-10 22:27:48
  • avatar
    zgłoś
    Mała Honda w sprzedaży w przyszłym roku
    Od razu widać, że to Honda (linia boczna i tył).Mało tego, upodabnia się do CR-Z. Aż sobie pomyślałem, że to znowu hybryda z węgorzem elektrycznym do ładowania zamiast tradycyjnego pistoletu z dystrybutora. Na szczęście nie.Ale design przzodu wystawia na ciężką próbę. Widać, że w tym prototypie ktoś się jeszcze nie zdecydował.A swoją drogą mam nadzieję, że designerom nie znudził się motyw znany z nowego Accorda i Civica VIII. Mnie się nie znudził. Więc lepiej, żeby go zmodyfikowali niż zarzucili.Oby nikt nie zepsuł designu tej marki.Co do tego modelu nie mam jednak wielkiego entuzjazmu. Za bardzo wyrośnięty w górę i krótki, a do tego wąski.Jak to będzie jeździć?
    ardjan, 2010-11-10 22:54:52
  • avatar
    zgłoś
    Kia czy Mercedes?
    \'Samuraj002\' napisał(-a):Z tych których znam każdy sobie chwali Yeti, ale sam indywidualnie musisz sprawdzić. (...). Ja osobiście poważnie zastanowiłbym się nad tą KIĄ i w sumie nieco przymknął oko może na to wnętrze. Przyznaję rację koledze Samurajowi z prostego powodu. Sportage'a już znasz, a zatem zebrałeś swoje odczucia. Proponuję zatem zajrzeć do Skody i upewnić się, co potrafią plastiki w kokpicie Yeti. Aczkolwiek przestronność małego, czeskiego SUV-a - choć duża - nie ukryje pewnych niedoskonałości tego typu karoserii. Jest po prostu za wysoko - jakbyś siedział na ławce, ale nie tyle poziomym siedzisku, a na górze oparcia. Jak w Qasqaiu i (zapewne) w ASX-ie.Na koniec jeszcze raz sprawdź u VW ofertę Golfa VI - ale w kombiaku. A może uda Ci się ustrzelić dobry upust na nówkę, ewentualnie roczniaka z dobrym motorem i ekstra wyposażeniem. Po co wchodzić w B-klasę (tak w ciemno)?
    ardjan, 2010-11-11 22:54:05
  • avatar
    zgłoś
    Czytelnicy oceniają – Dacia Duster
    Ogólnie za takie podejście do koncepcji SUV-a i ekonomiki Dacia powinna dostać Oscara .I po części tak się już stało - nominacja do TOP SEVEN w konkursie CotY to duża rzecz. Kto by się spodziewał, że Dacia ogra Audi A1 i Volkswageny?!A że konstrukcja jest maksymalnie uproszczona? Nie mam nic przeciwko. Hydrauliczne wspomaganie - OK, diesel bez FAP-u: to ja rozumiem; napęd na cztery koła w cenie ok. 50 tys. zł. (w benzynie) - to jakieś cuda? Wszystko super! Poprosimy tylko dobry lakier (oby nie taki jak w pierwszych, czerwonych Kiach cee'd), zabezpieczenie antykorozyjne (w Loganie podobno malują różowy podkład z preparatem ocynkowym) i porządne spasowanie kokpitu. Wtedy elektryczne szyby sterowane guzikami na tunelu środkowym czy brak dzielonej kanapy mnie nie zniechęcą.... o ile włączając wycieraczki nie zatrąbię
    ardjan, 2010-11-11 23:10:25
  • avatar
    zgłoś
    Czytelnicy oceniają – Opel Astra IV
    \'Samuraj002\' napisał(-a):Tu pokusiłem się o suchą ocenę, bo nie jeździłem obydwoma, ale Astra stylistycznie jest o niebo ciekawsza.Wsiadłem raz w salonie do Astry IV i do Insignii. Potem przypomniałem sobie, jak znajomy przewiózł mnie ostatnią Vectrą i...... jeśli nawet podobała mi się firmowa deska rozdzielcza najnowszych Opelków, to jej rozbudowana obudowa i twarde tworzywa dyskwalifikują. No i po co ten gąszcz guzików? Wyglądają dobrze na zdjęciach, w reaalu są średnie.Wniosek z posiadówki w nowym Oplu Astrze: nie czułem sie w niej zbyt wygodnie.Niech będzie, że VW i Skody mają proste wnętrza, ale przynajmniej brak udziwnień oznacza pewną swobodę we wnętrzu. Dla mnie Octavia, Civic VIII, Focus II i Golf VI są o wiele bardziej przyjazne. Opel bardziej zostaje w kręgu Mitsubishi Lancera (ten jest w środku bardzo ciasny, z tyłu wręcz nieznośny) i Fiata Bravo (za dużo luzu w nim nie ma)
    ardjan, 2010-11-11 23:21:23
STRONA 1 z 200
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij