REKLAMA

Profil chalis

  • avatar
    zgłoś
    AMiS 1/2013
    Jako długotrwały czytelnik, tak mogę się podpisać chciałbym zwrócić uwagę, wg. mnie, na niekorzystne zmiany, jakie są widoczne w nowych numerach AMiS.Lata temu zacząłem, jeszcze jako nastolatek, czytać AMiS, bo propozycja, na ówczesnym rynku gazet motoryzacyjnych, wyróżniała się zawartością i treścią oraz, niespotykanym w innych pozycjach, humorem, z jakim redaktorzy pisali swoje teksty.Przez lata gazeta ewoluowała, to zrozumiałe. Ale to co ostatnio, tj. w ciągu 2012 i przełomie 2012/2013 daje się zauważyć, mnie osobiście się nie podoba.Nie chcę sztucznie narzekać, chcę wskazać, że z wcześniejszego fachowego pisma, AMiS zaczyna być gazetką, w której tematem numeru jest "65 patentów". LITOŚCI Panowie redaktorzy, szanowny Panie Redaktorze Naczelny, takie tytuły to można znaleźć w infantylnych gazetach dla podrostków lub innych mało poważnych "męskich" gazetkach. Mało treści, kilka mało udanych zdjęć dziewczyn. Być może taka jest nowa polityka koncernu MPP a jeśli tak, to przewiduję, że z gazety która mogłaby być opiniotwórcza w branży motoryzacyjnej, staniecie się kolejnym mało poważną pozycją do poczytania w ustronnym miejscu, z resztą jak pozostałe pozycje MPP.Szanowny Panie Redaktorze Macieju Ziemek, szanuje Pana i Pana teksty. Zawsze rzetelne, ciekawe, poruszające sedno. Niech Pan nie dopuści do popularyzacji gazety w taki sposób. Twórzcie nową jakość a nie dorównujcie do marnego poziomu tła, tylko po to żeby zwiększyć sprzedaż.
    chalis, 2013-01-10 10:40:43
  • avatar
    zgłoś
    AMiS 12/2012
    To co ja chciałbym pochwalić, to dział technika. Rewelacyjny pomysł. Materiał o fiacie 500 - rewelacja.Natomiast generalnie nie podoba mi się, kierunek, w którą ewoluuje AMiS, z gazety fachowej, rzeczowej i przede wszystkim ciekawej w gazetę z zapychaczami, krótkich nic nie wnoszących tekstów i porad, które są znane każdemu kto choć odrobinę interesuje się motoryzacją:"Łatwiejsza jazda zimą" - rozumiem, że to materiał sponsorowany przez BP i trzeba było zamieścić banały bo góra tak kazała."Czysty Harry" - j.w.,"Prezenty 2012" - słabizna. Ale 5 stron zajęte i jest git jeśli chodziło o to żeby więcej papieru sprzedać[email protected] Osobiście nie panienek szukam w AMiS. Od tego są dużo lepsze gazety. Od gazety motoryzacyjnej oczekuję, że będzie pisała o motoryzacji ale w profesjonalny sposób, bo o "patentach na zimę" to można poczytać sobie w kobiecych pismach.
    chalis, 2013-01-10 10:59:30
  • avatar
    zgłoś
    Żółty/czerwony* VW Polo *do wyboru
    Forumowicz MajkelB1 słusznie zauważył, że VW Polo z ostatniego (2/2013) numeru został przemalowany na żółto, choć z fabryki wyjechał jako czerwony. Na początki nie zauważyłem niuansu, ale wróciłem do numeru po tym jak wspomniany wyżej kolega nie zwrócił na to uwagi.I nie chodzi o to, że "lakiernia" nie spisała się, bo nie wszystkie zdjęcia skorygowane ale chciałbym zadać pytanie dlaczego? Czy to znaczy, że zwycięzce trzeba było odróżnić od reszty plepsu?
    chalis, 2013-01-23 09:27:45
  • avatar
    zgłoś
    65 NAJLEPSZYCH PATENTÓW NA 2013 ROK
    Artykuł bez komentarza, nie ma co komentować. Porządna gazeta nie pisze o rzeczach oczywistych.Był to bodaj najgorszy artykuł jaki znalazł się na łamach AMiS.
    chalis, 2013-01-23 13:24:24
  • avatar
    zgłoś
    Fiat 125p - perła PRL-u
    Za ten materiał chciałbym szczerze podziękować. Rewelacyjna sprawa. Zabrakło w nim informacji technicznych bardziej szczegółowego zarysu historycznego.Mam nadzieję, że nie zatrzymacie się na 125p. Mamy wiele innych pereł Polskiej motoryzacji. Bardzo chętnie poczytałbym o prototypach z tamtych lat, ale również o konstrukcjach państw sąsiadujących. I wcale nie muszą być to auta 40-sto letnie. Temat oldtimerów czy youngtimerów jest jak niewyczerpane źródło.Oby tak dalej. Tylko darujcie sobie "patenty" przy ikonach motoryzacji.
    chalis, 2013-01-23 13:29:23
  • avatar
    zgłoś
    Volkswagen Golf VII - samiec alfa
    Aj tam, zwykły i kolejny szmelcwagen. Jakoś nigdy nie odbierałem Golfa za lidera kompaktów. Focus prowadzi się dużo lepiej. Każdy włoski kompakt wygląda od niego 5 razy lepiej. Gdzie Golfowi do nowego Leona?Nie rozumiem, nad czym tu się rozwodzić i cmokać. Gdybym miał wybierać z pośród kompaktów, z pewnością nie wybrałbym Golfa.
    chalis, 2013-01-23 13:37:47
  • avatar
    zgłoś
    65 NAJLEPSZYCH PATENTÓW NA 2013 ROK
    eri, nie muszę kupować pisma motoryzacyjnego, żeby tam przeczytać o tym, że mam dbać o zdrowie, być uprzejmym i zachować zdrowy rozsądek - bo zapewne tak podsumowujesz zawartość tego artykułu. Sądziłem zawsze, że AMiS nie jest pismem generalnie o życiu, tylko o motoryzacji. Ale może ja się mylę. Dobre rady mnie nie wkurzają. Natomiast zacznę się denerwować, jak w AMiS zaczną się pojawiać artykuły jak się mam ubierać do samochodu, odżywiać się (choś to już było), czy choćby, jak mam zadbać o brzuszkowy \"kaloryferek\" (specjaliści w tej materii są na pokładzie MPP), bo będzie to, jak okaże się to w podsumowującym \"patencie\", że ma to zasadniczy wpływ na moje umiejętności kierowcy, czy innych mniej poważnych dobrych rad.
    chalis, 2013-01-26 13:47:46
  • avatar
    zgłoś
    Volkswagen Golf VII - perfectum mobile
    Nie przemawia do mnie \"legenda\" Golfa. Ani to auto wyrużniające się pod względem technicznym, ani tym bardziej wizualnym. Fakt, jakość wykończenia, co by nie mówić jest z pogranicza aut klasy premium. Jednakże, jeździłem nowym Golfem ale również nowym Focusem i Astrą i z tych trzech aut najlepiej jeździło mi się Focusem, choć nie przemawia do mnie ta kosmiczna deska rozdzielcza, rodem z NIght Rider z milionem guziczków. Mówi się, że Golf to auto dla rozsądnych. Coś w tym jest. Jednak mimo, że Focusem jeździło mi się najlepiej, to wybrałbym Skodę Octavię, za jej bezgraniczną praktyczność. W tym przypadku przynajmniej wiadomo, co konstruktorzy mieli na myśli. W przypadku Golfa mam wątpliwości, czy auto ma być praktyczne, czy lifestyle-owe, czy komfortowe, czy nawet sportowe. Wygląd, rzecz gustu. Wiadomo, o gustach się nie dyskutuje.
    chalis, 2013-01-26 14:04:12
REKLAMA