REKLAMA

Profil heduwer

  • avatar
    zgłoś
    Premiera nowej serii 6 na Paris Motor Show
    Najciekawsze, że premierowa gama modeli serii 6 zadebiutuje wersją Cabrio z miękkim dachem. Przeszukując internet można natrafić na zdjęcia szpiegowskie ukazujące ten model z coraz mniejszym kamuflażem i widać wyraźnie, że akcenty stylistyczne pochodzić będą wprost z BMW GranCoupe Concept co należy uznać za niewątpliwą zaletę, gdyż jest to jeden z najlepiej narysowanych prototypów pokazanych w tym roku. Liczę na to, że zdjęcia wersji sedan, która stanie w szranki z Mercedesem CLS i Audi A7 ukażą się jeszcze przed przyszłorocznym salonem w Genewie. Bez wątpienia, będzie to jedna z najbardziej elektryzujących premier w ciągu najbliższego roku.
    heduwer, 2010-08-10 14:33:51
  • avatar
    zgłoś
    Toyota wątpi w inteligencję swoich klientów?
    "Zmiana biegów: podczas przyspieszania z niskiej do średniej prędkości, kierowca może odczuć delikatną przerwę, w momencie gdy skrzynia biegów zmienia przełożenie na niższe, po czym może nastąpić odczuwalny wzrost obrotów w momencie gdy auto zacznie przyspieszać."Powinni dodać: "Za rozmazywanie się krajobrazu w czasie niniejszego procesu, Toyota nie odpowiada." wiadomo, wtedy może stać się coś takiego, że nie zauważy się wbiegającego od lasu bizona. To też mogłaby być wina Toyoty. Dlaczego? Bo za cichy, a z manualną skrzynią za szybki, w dodatku ekologiczny i idąc śladem reklamy należy wierzyć, że zwierzęta rozpoznają jaki wóz jest proekologiczny a jaki truje bobry wyrzucając z siebie tony dwutlenku węgla i innego ustrojstwa. Amerykanie popełniają głupie błędy, ale jak na złość potrafią oskarżyć cały świat za to, że ich nikt nie ostrzegł, że nie da się zahamować wciskając gaz, albo coś takiego. Lepiej dmuchać na zimne i ostrzec ich przed "niebezpieczeństwem wynikającym z natury pracy silników".
    heduwer, 2010-08-17 19:51:58
  • avatar
    zgłoś
    Mercedes CLS – katalog wyciekł do sieci
    Mercedes wyraźnie nabiera charakteru. W sumie nie ma już możliwości powrotu do dawnej linii stylistycznej - linia obecnego CLS-a, tak wspaniała w momencie premiery, z jednej strony dalej nadaje mu szyku i pozwala wyróżnić się na ulicy, jednak z drugiej jej charakter stał się jakby oczywisty. Nowa generacja modelu CLS pozwoli powalczyć o względy jeszcze młodszych managerów i znów rozświetli swą świeżością ulice światowych stolic finansowych oraz centrów kultury. Nie da się ukryć, że finezja i zmysłowość nadwozia, bardzo umiejętnie przyprawiona technicznym szlifem wygląda tak, jakby Sandro Botticelli namalował Narodziny Wenus przy użyciu tabletu. To moje subiektywne zdanie, ale z tak potężnymi kołami, jak te zaprezentowane w katalogu Nowy CLS zasługuje na miano najbardziej emocjonującej limuzyny (no dobrze... czterodrzwiowego Coupe...) tego roku.
    heduwer, 2010-08-19 20:47:11
  • avatar
    zgłoś
    i10 bardziej eco
    A wracając do tematu to te normy czystości spalin są jak dla mnie zmową lobbingową - tylko nie bardzo wiem kto mógłby za tym stać. Może radykalni "Zieloni" i rolnicy z Unii? Skoro samochody emitują 5% CO2 w skali globu, a zwykłe i najpowszedniejsze odchody zwierzęce 235 razy bardziej przyczyniają się do efektu cieplarnianego to dlaczego zmusza się producentów aut prestiżowych, które zawsze urzekały linią nadwozia i wysmakowanymi technicznymi daniami głównymi do de facto zmiany charakteru? Hybrydowe Porsche? Projekty hybrydowego Ferrari? Wszelkiego rodzaju linie ekologiczne modeli, które są tak czyste, że Żubr i rosiczka to chwalą a kierowcy dostają białej gorączki od ekstremalnie dziwnych przełożeń skrzyń biegów, najcichszych silników i aerodynamicznych wzorów felg o żałosnym kształcie? Mam świadomość jak bardzo należy dbać o środowisko, ale w mordę... Trzeba być konsekwentnym! Skoro producenci mają płacić kary za każdy gram CO2 powyżej normy to niech krowy się pasą w halach z nowoczesnym systemem wentylacji wzbogaconym o potężne filtry przeznaczone do usuwania niebezpiecznych związków przed uwolnieniem ich w jednym smrodzie do atmosfery. A i10 bez względu na to czy zejdzie poniżej 100 gramów czy nie to i tak małe wozidełko, któremu nie potrzeba dużo zmieniać by Koreańczycy mogli pokazać jak bardzo zależy im na ratowaniu kilku sztuk Chrysiridia rhipheus z rodziny Uranidowatych rocznie. Ale dzięki temu będzie można powalczyć o niższą średnią emisji licząc w całej gamie Hyundaia.
    heduwer, 2010-08-19 21:14:40
  • avatar
    zgłoś
    Nowa Lancia Stratos – oficjalnie
    To wspaniałe, że są ludzie, dla których najważniejsze są emocje związane z motoryzacją, niż zwykłe oczekiwanie na decyzje koncernów. Wskrzeszenie tak zacnego modelu, w dodatku w tak wyjątkowej formie zasługuje na podziw i szacunek. Choć raz go zobaczyć... Oby więcej takich inicjatyw.
    heduwer, 2010-08-19 21:23:51
  • avatar
    zgłoś
    Jaguar XJ Sentinel– bunkier na kółkach
    A moim zdaniem nie ma co typować, gdzie ten samochód się przyjmie a gdzie nie. Z dwóch powodów.1. Nowy XJ sam w sobie jest zupełnie inny niż poprzednia generacja, co automatycznie wskazuje na konieczność poznania go. Automatyczne przekreślanie go oznaczałoby zwykłą ignorancje i lęk przed nowością.2. Produkować model luksusowy i nie mieć odmiany opancerzonej dla najbardziej wymagających i szanujących swoje bezpieczeństwo klientów to samobójstwo. Z jednej strony automatycznie producent skazałby się na obejście się smakiem, gdy zamożny klient odchodzi do konkurencji (zarówno innych koncernów jak i firm specjalistycznych) i tam wydaje kasę na dołożenie pancerza, z drugiej zaś pozbawiłby się możliwości starania się o produkcje całych flot opancerzonych limuzyn dla głów państw i dyplomacji. I tak źle i tak źle. XJ jest limuzyną spektakularną, może nieco szokującą, ale należy się za niego szacunek zarządowi Jaguara. Odważny krok ku przyszłości, czas pokaże, czy to krok milowy. Sentinel tylko uwiarygodnia jeszcze bardziej wizerunek tej limuzyny.
    heduwer, 2010-08-19 21:42:06
  • avatar
    zgłoś
    Lamborghini Estoque – jednak powstanie?
    Ale z drugiej strony mógłby to być najbardziej charakterny wóz tej klasy. Aston Martin Rapide wzbudzałby przy nim takie emocje co rynna w okolicy dachu. Następny konkurent jest moim zdaniem mile widziany na rynku, jeszcze daleko nam do przesycenia pomysłami i znudzenia kolejną wariacją, miksem kilkunastu aut w jednym.
    heduwer, 2010-08-19 21:50:10
  • avatar
    zgłoś
    BMW Gran Coupe w sprzedaży w 2012
    Całe szczęście nie boję się o BMW w kwestii "niewykluczona jest wersja hybrydowa" Po przejażdżce X6 ActiveHybrid i serią 7 jestem pewny, że producent nigdy nie ulegnie modzie na elektryfikację w imię ochrony środowiska. Czystsze środowisko będzie tylko efektem ubocznym ciągłego doskonalenia technicznego układów napędowych oraz poszukiwania kolejnych możliwości nadania jeszcze głębszego znaczenia "Radości z jazdy".
    heduwer, 2010-08-19 21:55:41
  • avatar
    zgłoś
    PPPP – nowy pomysł Porsche
    Program Personalizacji Porsche Panamery Przez Podniesienie Potencjału Przemocnego Potwora Pod Przednią Paszczą czyli jeszcze bardziej spektakularny PPPPPPPPPPPP. W sumie tylko tyle da się wypowiedzieć, gdy Panamera przemknie obok obserwatora z maksymalną prędkością...
    heduwer, 2010-08-19 22:02:25
  • avatar
    zgłoś
    Brera umiera
    Zdecydowanie za rzadko można spotkać ją na ulicy, ale dzięki temu pozostaje większy smaczek po kontakcie wzrokowym. Kiedyś do niej wrócą. Na pewno.
    heduwer, 2010-08-19 22:06:07
STRONA 1 z 2
REKLAMA