Profil innocental

  • avatar
    zgłoś
    Napakowany
    Powiem tak. Jestem wielkim miłosnikiem marki BMW (parę innych też lubię ) co jest istotne w kontekście rozważań wszelkich o Mercedesach. Oglądałem w środku znaczną ilość beemek i trochę mniejszą Mercedesów - głównie różne wersje E a ostatnio też ML. Jakość wykonania Mercedesów jest w moim odczuciu nieco wyższa niż BMW. Nie zapomnę nigdy tandetnych plastików z X5 w kontraście ze świetnie wykonanym wnętrzem poprzedniej E klasy. Nad samą ergonomią można dyskutować, ale wykonanie było świetne i materiały również, choć dominował plastik. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że nagle Mercedes poszedł w tandetę a la Korea sprzed dwóch dekad.
    innocental, 2011-02-01 20:39:38
  • avatar
    zgłoś
    Teoria względności
    S-Max jest samochodem o tyle nietypowym, że ciężko zestawić go z porównywalnymi pod większością względów autami. Mimo to, skoro dwaj konkurenci mniejsi, to dla odmiany możnaby dołożyć do tego testu coś większego - na przykład Espace.
    innocental, 2010-07-19 12:57:30
  • avatar
    zgłoś
    Jedzie nowe – Mazda 6
    A swoją drogą - piękne auto.Bez dwóch zdań! Mazda totalnie odjechała reszcie japończyków w temacie dizajn Mam trochę doświadczeń jako użytkownik tej marki i na jakość też nie było co marudzić. Zasadniczo, taki Avensis może od razu popełnić seppuku
    innocental, 2010-12-02 10:55:43
  • avatar
    zgłoś
    Jedzie nowe – Mazda 6
    Coś wyjątkowego na tle wszechobecnych Passatów, Mondeo i Avensisów. I choć tymi autami też zdarzyło mi się jechać, to nie dorastają one Maździe do sznurówekHmmm... Z jednej strony można rzec: Każdy ma prawo do subiektywnych opinii. Z drugiej jednak nie sposób przejść spokojnie obok opinii, która ociera się o ekstremizm. Mazda jest - i owszem - samochodem ładnym i solidnym, ale nie stawiajmy jej jako wiodącej w klasie i to wobec Passata, czy Mondeo, bo te dwa akurat biją ją pod każdym względem z wyjątkiem urody.
    innocental, 2010-12-03 09:35:34
  • avatar
    zgłoś
    Subaru Outback – Diesel z ciosem
    Subaru po prostu postanowiło wyjść z niszy i zaoferowało samochody adresowane do szerszego grona klientów - diesle, inaczej zestrojone zawieszenie itp. W takiej sytuacji trudno jest osiągnąć kompromis, który jednocześnie byłby w pełni zadowalający dla starych fanów marki. Mówiąc kolokwialnie tych starych Subaru postanowiło nieco olać, aby pozyskać nowych - dla których świadomość posiadania boxera pod maską i stałego napędu czterech łap jest wystarczająco satysfakcjonująca. W Stanach podobno to idzie jak świeże buły, ale oni tam nie mają za dużo zakrętów
    innocental, 2010-08-02 10:17:15
  • avatar
    zgłoś
    Alfa Romeo 166 - Piękna z Arese
    Fakt, że sam nie posiadam 166 ale jest to moje marzenie, które spełnie w tym rokuAlfa (w zasadzie każda) to bardzo ładny wózek, a do tego nie źle to to jeździ. Niestety, marka ta jest skalana awaryjnością i to jest także fakt. Osobiście nie użytkowałem nigdy Alfy, ale znam wielu jej użytkowników, którzy dość często borykają się dość przykrymi awariami. Co natomiast jest ciekawe, to jednoznaczna opinia tychże użytkowników, że mimo szeregu wad oraz usterek, nie zamieniliby Alfy na inny samochód. Coś w tym musi być!
    innocental, 2010-07-21 13:25:57
  • avatar
    zgłoś
    C2, Doblò, C-Max, Astra i Grand Vitara - Pięciobój nowoczesny
    C2 VTS - słabo wchodzi w zakręty? wrażenie jakby miał się rozpaść? To chyba jeżdżę jakąś podróbką!Redaktor Popkiewicz testuje takie fury, że mu się trochę wygięło spojrzenie na właściwości jezdne C "dwójki". W tym typie (choć nie klasie) pokochał on wyraźnie Golfa GTI
    innocental, 2010-07-21 13:34:12
  • avatar
    zgłoś
    C2, Doblò, C-Max, Astra i Grand Vitara - Pięciobój nowoczesny
    No tak Panie i Panowie, ale ta dyskusja staje się czysto akademicka - co ma bowiem wspólnego C2 VTS dostepny w salonie Citroena z C2 R2 Max jeżdżącym w rajdach? Ano ma częsciowo wspólną nazwę modelu oraz istotne podobieństwa w wyglądzie zewnętrzym. I to wszystko. Rajdówki jeżdżą w jednym kawałku, o czym przekonali się bracia Bębenkowie. Oni zresztą fruwali już N-kami. To tak, jakby z Scirocco R przegonić kogoś do seryjnego C2.Zapewniam Cię, że pomiędzy możliwościami C2 R2, a N-grupowym Lancerem róznice nie są tak wielkie, jak pomiędzy Scirocco-R i "zwykłą" C dwójką.
    innocental, 2010-11-22 09:46:30
  • avatar
    zgłoś
    C2, Doblò, C-Max, Astra i Grand Vitara - Pięciobój nowoczesny
    Jakby Twingo miało nie 133 a ze 180 kucyków i trochę więcej momentu obrotowego, to może i byłoby wesołe. Dziś Renault nie umie robić takich samochodów, więc niech robi swoje i nie udaje, że wie o co chodzi Insignia OPC ma zdaje się ponad 320 koni i jakieś tam 4x4. Prowadziłem wiele małych i dużych cywilnych (czyli nie rajdowych) samochodów o mocy do 150 koni i raz (niestety) samochód o mocy 350 koni. Nie był to kompakt, a raczej krowiasta limuzyna. Wrażenia są z innej półki. Wybacz Samuraj, ale moim zdaniem Twoje porównanie nieco chybione.
    innocental, 2010-11-23 20:54:00
  • avatar
    zgłoś
    C2, Doblò, C-Max, Astra i Grand Vitara - Pięciobój nowoczesny
    Renault nie umie robić małych sportowych wozów?Nie. I tej wersji będę się trzymał.
    innocental, 2010-11-24 08:45:33
STRONA 1 z 48