[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil innocental

  • avatar
    zgłoś
    testowanie kompaktów
    AMiS w numerze sierpień/2010 kolejny raz w ciągu kilku miesięcy serwuje nam test kompaktów. Kolejny raz wygrywa go Golf i... kolejny raz w teście nie uczestniczy najgroźniejszy konkurent Golfa - Ford Focus. Wobec tak dobranego zestawienia aut, nie muszę nawet patrzeć na wyniki, bo z góry wiem, że Volkswagen znowu zwyciężył. Z jednej strony trudno kontestować oczywiste zalety tego samochodu, z drugiej jednak wiadomo, że to Focus jest jedynym kompaktem, który pod wieloma względami dorównuje Golfowi (pewnie w kilku go nawet pokonuje). Czytając test, drugi raz odnoszę wrażenie, że tak naprawdę idzie wyłącznie o pojedynek Golf vs Astra. Reszta uczestników to przysłowiowe mięso armatnie - Kia mimo pięknej metamorfozy wyżej pewnego poziomu nie podskoczy, Toyota z nowym stylem i "jakością" sięgnęła ostatnio dna, a Meganka - mimo kolejnych wcieleń - tradycyjnie pełni rolę testowego chłopca do bicia. W takim towarzystwie łatwiej brylować obu niemieckim kompaktom. Zatem przy kolejnej okazji testowania aut tej klasy nalegam na obiektywne zestawienie - Golf, Astra, Focus i - powiedzmy - Bravo.
    innocental, 2010-07-19 09:53:08
  • avatar
    zgłoś
    Toyota Auris 2007
    Auris ma wzmocnić wizerunek najpopularniejszego modelu Toyoty, budowany przez dekady za pomocą Corolli - niezawodnej, ale ostatnio trochę opatrzonej i zbyt plastikowej we wnętrzu. Czy to się uda?Jestem współużytkownikiem tego samochodu - model 1.4 D4-D z 2010 roku. Uzasadnione jest, że w nazwie modelu dwukrotnie przewija się litera "D", ponieważ ten samochód jest do d... Porażka! Pierwsza jazda i nie mogę ustawić odpowiednio fotela - zakres regulacji i konstrukcja beznadziejna. Po stu kilometrach zaczyna wyraźnie doskwierać mi niewygoda (mam nieco ponad 180 cm wzrostu, czyli raczej norma). Sprawa druga zegary. Są chyba przeniesione z jakiegoś japońskiego myśliwca z okresu II wojny światowej. Miało zdaje się być nowocześnie, a wyszło żałośnie. Pokrętła od seryjnego radia to takie dropsy - są malutkie i otoczone metalową obwódką, co skutecznie uniemożliwia ich prawidłową obsługę. Na tunelu środkowym zamiast podłokietnika jest "gustowna" dziura na drobiazgi. Po niecałych 15-tu tysiącach kilometrów padł pierwszy tłumik. Kilka dni temu dealer przysłał zaproszenie na akcję serwisową w sprawie słynnego już pedału gazu. Reasumując Toyota skupiając się zbytnio na odejściu od plastikowego wnętrza, położyła dość gruntownie całą resztę. No może jeden plus - dość sprawny i elastyczny silnik współpracujący z 6-biegową skrzynią. Reszta do d...
    innocental, 2010-07-19 10:35:21
  • avatar
    zgłoś
    Nowa Formuła - zmiany przepisów w F1
    Zmiany nie zawsze muszą wyjść na lepsze, muszą wskazywać jedynie, że działacze (FIA) działają. I to wszystko.
    innocental, 2010-07-19 12:39:43
  • avatar
    zgłoś
    Teoria względności
    S-Max jest samochodem o tyle nietypowym, że ciężko zestawić go z porównywalnymi pod większością względów autami. Mimo to, skoro dwaj konkurenci mniejsi, to dla odmiany możnaby dołożyć do tego testu coś większego - na przykład Espace.
    innocental, 2010-07-19 12:57:30
  • avatar
    zgłoś
    Alfa Romeo 166 - Piękna z Arese
    Fakt, że sam nie posiadam 166 ale jest to moje marzenie, które spełnie w tym rokuAlfa (w zasadzie każda) to bardzo ładny wózek, a do tego nie źle to to jeździ. Niestety, marka ta jest skalana awaryjnością i to jest także fakt. Osobiście nie użytkowałem nigdy Alfy, ale znam wielu jej użytkowników, którzy dość często borykają się dość przykrymi awariami. Co natomiast jest ciekawe, to jednoznaczna opinia tychże użytkowników, że mimo szeregu wad oraz usterek, nie zamieniliby Alfy na inny samochód. Coś w tym musi być!
    innocental, 2010-07-21 13:25:57
  • avatar
    zgłoś
    C2, Doblò, C-Max, Astra i Grand Vitara - Pięciobój nowoczesny
    C2 VTS - słabo wchodzi w zakręty? wrażenie jakby miał się rozpaść? To chyba jeżdżę jakąś podróbką!Redaktor Popkiewicz testuje takie fury, że mu się trochę wygięło spojrzenie na właściwości jezdne C "dwójki". W tym typie (choć nie klasie) pokochał on wyraźnie Golfa GTI
    innocental, 2010-07-21 13:34:12
  • avatar
    zgłoś
    Ford Focus ST w drodze do Paryża
    Nie ukrywam, że Focus ST mieści się na mojej krótkiej liście pt. "Chciałbym go mieć".
    innocental, 2010-07-23 10:16:52
  • avatar
    zgłoś
    Subaru Outback – Diesel z ciosem
    Subaru po prostu postanowiło wyjść z niszy i zaoferowało samochody adresowane do szerszego grona klientów - diesle, inaczej zestrojone zawieszenie itp. W takiej sytuacji trudno jest osiągnąć kompromis, który jednocześnie byłby w pełni zadowalający dla starych fanów marki. Mówiąc kolokwialnie tych starych Subaru postanowiło nieco olać, aby pozyskać nowych - dla których świadomość posiadania boxera pod maską i stałego napędu czterech łap jest wystarczająco satysfakcjonująca. W Stanach podobno to idzie jak świeże buły, ale oni tam nie mają za dużo zakrętów
    innocental, 2010-08-02 10:17:15
  • avatar
    zgłoś
    VIP Style (Bippu)
    O ja ****ziu! Te Sprinterki w środku to marzenie człeka jeżdżącego często w tak zwane delegacje. W zasadzie w takim czymś mógłbym być w delegacji nieprzerwanie. Co do VIP Stylu, czy Bippu, czy jak go tam zwą, to mój straszy syn jest dobry w te klocki - w Need For Speed buduje takie cuda W kompie wygląda to zabawnie, na żywo dla mnie subiektywnie poracha. Szczególnym przykładem drogowego pasztetu jest ta Toyota Estima
    innocental, 2010-08-03 13:45:01
  • avatar
    zgłoś
    testowanie kompaktów
    ja i tak uważam, że lepiej kupić auto, o którym się marzyTak, tak - ja też chcę być młody, piękny i... niech będzie, że bogaty. Są to tak zwane dobre rady, z którymi nie wiadomo co zrobić. Zdradź zatem, czy marzyłeś o Fabii II? Starając się rzekomo wytłumaczyć subiektywizm testu, o którym pisałem powyżej, sam demonstrujesz subiektywizm. Chociażby stwierdzając, że Honda Civic świetnie wygląda. Osobiście (subiektywnie) uważam, że w ostatniej wersji to pasztet.Teza jaką postawiłem jest dość jasna - testujmy wspólnie godnych siebie rywali. To wszystko. Nie dorabiajmy do tego teorii o produkowaniu aut dla dziennikarzy, bo obecnie testuje się wszystko - samochody, jachty, narty czy maszynki do golenia. Wobec tego możnaby zaryzykować stwierdzenie, że przemysł funkcjonuje ku zadowoleniu dziennikarzy, którzy mają przepchnąć towar na rynku dzięki pomyślnemu wynikowi takich czy śmakich testów.
    innocental, 2010-08-05 11:37:45
STRONA 1 z 48
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij