REKLAMA

Profil looky

  • avatar
    zgłoś
    Filtr powietrza
    Dobra... po co ta rozmowa.Stozek da lepszy dzwiek silnika i samopoczucie, moc bedznie znikoma, a jesli masz auto na GAZ to nie zmieni sie nic, bo raczej nie masz instalacji z wtryskiem.Stozek zamontujesz, doprowadzasz rure albo spod zderzaka, albo gdzies gdzie dobrze dolatuje potwietrze, wylot kierujesz na stozek i po klopocie...
    looky, 2004-12-20 00:02:23
  • avatar
    zgłoś
    Jak można stuningować passata VR6 2.8
    zalezy czy z zewnatrz czy z wewnatrz?!ostatnio widzialem modyfikacje VR6 polegajaca na BiTurbo!! Mozna tez znalesc na necie kilka filmikow VR6 z dolozonym kompresorem.A takto to to co w innych autac: walek, GT glowicy, dolot, wydech, wtryski od wersji 194 PS itp.Wszystko zalezy ile masz kasy.Zmiana softu w aucie atmosferycznym bez dodatkowych modyfikacji jest bez sesnu.
    looky, 2004-12-20 00:10:30
  • avatar
    zgłoś
    NOS
    \'Anonymous\']jak napisał(-a):prare pierdolek i nie zamknie sie w 10000 zl nie no wyczes i ten dalej z tym lipnym 3000GT wyskakuje Jest jakis Twoj post gdzie o tym aucie nie wspominasz?? NO2 to faktycznie dobra zabawka, do czasu gdy zabraknie Ci gazu w polowie wyprzedzania dlugiego tira lub gdy masz Diesla, chodz podobno juz cos montuja z tymi silnikami, ale kto wie jak to bedzie dzialalo :/
    looky, 2004-12-20 00:22:20
  • avatar
    zgłoś
    Golf 2 1,6 TD
    najlepszy i najtanszy tuning to wyciagnij zbedne klamoty z auta typu kanapa tylnia, maty wygluszajace itp. a napewno bedzie dobrze jezdzilo. Co do tego TD to nie za wiele ma sens, wieksza turbine wstawisz czy co?? to tylko 1.6 wiec nic z tego nie bedzie. Albo SWAP na jakas benzynowke z GII lub podobna, albo na TDI 90, 110 i wtedy wpas :] droga do modyfikacji otwarta.
    looky, 2004-12-20 00:25:32
  • avatar
    zgłoś
    Golf II 1.6
    \'vox\']nie napisał(-a):dolot?? no to tak jesli nie skonczy sie na filtrze powietrza.swiece?? co to da?? nic.kable?? bez sensuprzelotowy wydech?? zrobi za duzy i wiecej problemu niz pozytkuno kolektor... to ma sens, ale taki dobry do konkretnego modelu to tanio nie ma.Turbo?? to on juz na bank wymieni silnik jak sie dowie jaka cena Co po taniemu?? Szukaj czesci od modeli 1.8, moze cos spasuje i wtedy cos to da. Jak zmienisz glowice z osprzetem, komputer i reszte potrzebnych czesci bedzie super.Podstawowe pytanie:czy masz instalacje gazowa??PS. Cii... nie mowice ze to SWAP ;P
    looky, 2004-12-20 00:29:26
  • avatar
    zgłoś
    DIESEL vs BENZA
    Ja mam Opla Vectre z silnikiem DTI, no i nie mozna narzekac, bylem sceptyczny co do Diesli, ale takto to super jest, same pozytywne rzeczy, jest moment zanim wlaczy sie turbina ale nie przeszkadza to za bardzo, takto fajnie sie prowadzi i wskazowka paliwa tak nie spada na dol, wczesniej mialem Lagune i tam bylo tornado w baku, paliwo zassysalo litrami, wskazowka szybciutko wedrowala na dol.Co do gazu, to stare instalacje sa do dupy (na srube i z kompem - I i II generacja) ale te nowe z wtryskiem gazu to juz porzadne sa, kosztuja tez grubo no i uwazam ze te akurat to nie wiocha, bo mozna na gazie uzyskac wiecej mocy niz na benzynie. No ale jakby nie patrzec silniki sa benzynowe a nie gazowe, i zawsze jakies ustaerki moga sie pojawic, ale przy obecnych zlodziejskich cenach paliwa i gdy auto pali 12 litrow no to niekiedy nie ma innego wyboru.
    looky, 2004-12-24 16:17:26
  • avatar
    zgłoś
    Fabia 1.4 T - 8 - zaworówka
    co forum to obyczaj... czesto wiele osob lubi jak je odrazu w poscie widac... ale jesli to przeszkadza... to 10 sekund i moge to zmienic... tylko czy to robic?? :>PS. Ta zolta teraz juz troche inaczje wyglada... poszerzona, inne progi i pare innych zmian. Szkoda ze nie mam zdjec nocnych... wtedy dopiero by mozna pokazac wszystko co tam jest
    looky, 2004-12-24 16:45:51
  • avatar
    zgłoś
    Golf 2 1.6 jakie stosunkowo tanie przerobki poprawia dynamik
    Tanim kosztem to jedyne co to sobie tlumik przelotowy zrob... i wybebesz auto... nic pozatym. Ale czy jest sens?? Co Ci da te pare koni?! Moze lepiej kup sobie jakis sprzet do auta albo cos??
    looky, 2004-12-24 19:13:17
  • avatar
    zgłoś
    TURBO
    \'Narkotyk\'][quote napisał(-a):Proponuje VTG albo PROMOTOR ale raczej VTG.\'Jakublad\']Powtórzę napisał(-a):\'Pawel_civic\']Zdecydowanie napisał(-a):Opieracie sie na wlasnych doswiadczeniach czy tylko powtarzacie wypowiedzi z LEPSZYCH for?A moze opieraja sie na renomie i danych pochodzacych z aut ktore robili... Zalezy tez wszystko od samochodu i jakie to ma byc turbo, czy soft czy cos wiecej.
    looky, 2004-12-24 19:17:49
  • avatar
    zgłoś
    DIESEL vs BENZA
    No spoko 206, ale jak ktos ma Audi A8, albo chociaz Vectre czy Lagune??Bo kogo stac na A8 to i stac na paliwo Pozatym tez inaczje jest jak jedziesz na stacje raz na tydzien w przypadku ropy, niz 2 razy w tygodniu i zostawiasz 200 zl.
    looky, 2004-12-24 20:16:53
STRONA 1 z 26
REKLAMA