[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil mateusz11

  • avatar
    zgłoś
    TURBO
    Gościu od 3000 gt masz może jakieś fajne stronki gdzie można się trochę dowiedzieć o tym samochodzie. Preferowane po polsku.
    mateusz11, 2004-12-17 18:08:04
  • avatar
    zgłoś
    Honda Civic 1.6 VTi
    \'Anonymous\']powiedzialem napisał(-a):Teraz sie czepiam ale napisales ze bedziesz robil 600 kilometrow. Tak wynika z tej jednostki. Konie oznacza sie KM. Wiele osob mie zjedzie, powie ze to drobiazg, ale to zupelnie co innego.k=kilo(1000)m=metrKM=kon mechanicznyPoza tym to gratuluje pomyslu i funduszy na takiego kilera. To bedzie maszynka do zabijania ferrari. I dobrze niech ten maly samochodzik (Honda=the best) pokaze jakie ma mozliwosci :wink:
    mateusz11, 2004-12-20 22:55:51
  • avatar
    zgłoś
    [wydzielone z tematu o spoilerze do Alfy]
    Alfy to sa straszne kible. Wszyscy sie zachwycaja wygladem, wygoda we wnetrzu. Czlowiek se kupuje i zaczyna narzekac ze sie psuje. To jest zwykly Wloski samochod, wiec sie bardzo sypie. Poprostu fiat, nie ma sie co rozwodzic nad nimi. Fani marki powiedza, ze trzeba o nie dbac, albo kilku letnie samochody moga sie psuc. To nie jest jajko, tym sie jezdzi i musi byc wytrzymale. Jak samochod jest porzadny to nawet po kilku latach jest calkowicie sprawny, tak jak japonskie konstrukcje.
    mateusz11, 2004-12-20 23:24:20
  • avatar
    zgłoś
    BMW e-36 1.6
    Wedlug grzybka to chyba R4 nigdzie nie pasuje co najwyzej do kosiarki
    mateusz11, 2004-12-24 21:13:13
  • avatar
    zgłoś
    Wypowiedzi na temat Gazet tuningowych
    Ja uwarzam ze GT jest strasznie kiepskie. Nie potrafia pisac na temat. Wstep do wiekszosci artykulow jest tak tak rozbudowany i odlegly od tematu ze rzygac sie chce. Na temat samych samochodow jest bardzo pobierznie. Co mnie najbardziej denerwuje to w karzdej gazecie nawet \"profesjonalnej\" jest wiele bledow, np regolacja kolumny kierownicy w dwoch plaszczyznach. Kto widzial zeby kierownica regolowala sie w karzdym kierunku. Czemu oni sa dziennikarzami skoro brakuje im podstawowej wiedzy z podstawowki.Niezly byl spojler, ale i tak pobierznie traktowal temat. Chodz podejscie bylo naprawde profesjonalne. Maxi tuning jeszcze nie czytalem, mam nadzieje ze bedzie niezly. Jak nie to nie ma w Polsce gazety tuningowej do czytania. Bo same kolorowe obrazki to za malo. Potrzeba artykulow napisanych przez ludzi co maja pojecie a nie bujna wyobraznie.
    mateusz11, 2004-12-24 22:17:37
  • avatar
    zgłoś
    Fabia 1.4 T - 8 - zaworówka
    Piekna turbinka i dolocik tez, ale to kosztuje a efekt 9.5 do 100 to malo. Moje subiektywne zdanie jest takie ze niewarto bylo. Mysle ze nalezy o takich sprawach sie zastanowic przed kupnem samochodu. Ludzie kupuja slabe wersje sam nie wiem dlaczego a potem probuja cos osiagnac. Nieprosciej od razu kupic mocniejsza wersje i sie nie bawic. Koszty pewnie podobne wychodza.Mam jeszcze pytanie co do plastikow, czy ten zderzak tylny nie zgarnia smieci z ulic przypadkiem.
    mateusz11, 2004-12-24 22:39:36
  • avatar
    zgłoś
    Wypowiedzi na temat Gazet tuningowych
    [quote name=\'PITERd\']co jest dziwnego w regolacji kolumny kierownicy w dwoch plaszczyznachwiadomo o co chodzi= gora/dol - przod/tylsa dwie plaszczyzny - sa? wiec nie wiem dalczego sie czepiaszJak nie pamietasz geometri to gora/dol to jeden kierunek i przod/tyl to drugi. Dwa kierunki juz tworza plaszczyzne. Plaszczyzna to jedno a kierunek to drugie, nie sa to pojecia zamienne. Tak nie inaczej. Jak nie rozumiesz to wez ksiazke z popdstawowki i sie dowiedz. Jak by byly dwie plaszczyzny to mozna by bylo ruszac prawo/lewo, a tego nigdzie nie ma :evil: To jest jeden przyklad czemu sie czepiam. Jest ich wiecej, teraz wszystkich nie pamietam, ale wypisywanie wszystkich i tak nie ma sensu.
    mateusz11, 2004-12-25 14:41:35
  • avatar
    zgłoś
    Fabia 1.4 T - 8 - zaworówka
    Do KUNE:Cala wypowiedz odnosi sie do srebrnego samochodu.Do Dudi:4 tys to naprawde niewielka sumka za wstawienie turbosprezarki. Zgodze sie tez, ze z taka fabia mozna przegrac. Jest pelno samochodow z podobnym przyspieszeniem (kolo 10 sek) i bardziej wygodnych, mam na mysli spore sedany. nie pisz ze sa drozsze bo zawsze mozna kupic uzywany. Silniki w nich wcale nie wybuchaja. Co do trwalosci to Japonskie stare samochody sa o niebo lepsze niz nowa fabia. Wogole gratuluje umiejetnosci i wiedzy. Nie chce tu pomiejszac niczyjch zaslug. Wyrazam tylko swoja opinje.
    mateusz11, 2004-12-25 16:13:36
  • avatar
    zgłoś
    [wydzielone z tematu o spoilerze do Alfy]
    [quote name=\'Manx\']To żeś błysnał fachowością Japonski samochód jak się nei dba to tez bedzie sie psuł.Po drugie i najważniejsze [color=\"red\"]niema bezawaryjnych samochodów- każdy może siępopsuć. Sa tzw złe egzemplarze. Sekret japończyków polega na tym że mają najmniej złych egzemplarzy[/color] . Alfy wcale nie są teki awaryjne. Widać nie miałeś doczynienia z nimi . Ciekawe co bys powiedział o Citorenie :?:Tak twierdzisz. Wiec spytaj sie ludzi z serwisu Fiat-Alfa co oni sadza o tych samochodzch. Nie maja pochlebnych opinii. Gdybym nie mial stycznosci z alfa to bym siedzial cicho. Jezdzilem 147 z 1.6(120KM) i powiadam ze jest straszna pod wzgledem prowadzenia. Dobrze sie drogi trzyma, ale to jest ciezki klocek kturego nie czuje zupelnie. Dla mnie prowadzenie tego to porazka. Stylistyka i wnetrze to co innego. Co do Japonczykow to poprostu dbaja o jakosc swoich samochodow. W przeciwienstwie do wloskich aut wsrod Japonskich trudno jest znalezc \"zly egzemparz\".\'Manx\']Japonski napisał(-a):Nawet najgorszy zlom bedzie jezdzil jak sie o niego bedzie dbalo. Tyklo o jedne wystarczy dbac a inne trzba piescic.Kazdy zachwyca sie pieknem alf, ale nie zycze nikomu je naprawiac. Drogie czesci, a dojscie by cos wymienic kiepskie.Jestem zwolennikiem Japonskiej techniki bo mialem mozliwosc porownac ja z innymi i to od spodu samochodu.Przepraszam moderatora i wszystkich ze troche nie na temat :wink:
    mateusz11, 2004-12-26 01:52:24
  • avatar
    zgłoś
    Golf 2 1.6 jakie stosunkowo tanie przerobki poprawia dynamik
    Widze ze wszyscy sie zabieraja od dupy strony. \"Wymienic koncowy\" = najprosciej. Zrozumcie jedna rzecz, im blizej silnika cos zmieniacie to mozna wieksze skutki osiagnac. Sugerowal bym wiec obrubke glowicy i kolektor rurowy. Druga sprawa to ze na dolocie mozna wiele wiecej zyskac niz na wydechu. Wiem ze wielu z was nie lubi lub nie umie grzebac w silniku, ale to ma sens. Powiedzcie sami jak mozna obojetnie jaka maszyne usprawnic nie zagladajac do niej :?
    mateusz11, 2004-12-26 02:06:59
STRONA 1 z 104
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij