[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil mateusz11

  • avatar
    zgłoś
    [wydzielone z tematu o spoilerze do Alfy]
    Dzieki TrickyKid .Malo kto jest swiadomy jakie alfy sa naprawde.
    mateusz11, 2004-12-27 11:42:27
  • avatar
    zgłoś
    Co można zrobić w aucie Honda Civic 1.3 16V
    Postów typu \"CO MOGE ZMIENIC\" jest juz cala masa. Wystarczy ze poczytasz troche na tym forum. Za kazdym razem sa takie same odpowiedzi wiec nie ma juz co pisac. Proponuje zajrzec nawww.honda.gda.plGratuluje wyboru samochodu Hondy sa podatne na tuning i trwale.
    mateusz11, 2004-12-27 20:43:20
  • avatar
    zgłoś
    Honda Civic 1.6 VTi
    \'QrakPL\']Ten z S2000 jest podobno super (podobno bo go nie mam ) napisał(-a):Jest najlepszy!W konkursie na silnik roku od paru lat jest na pierwszym miejscu w swojej klasie 8)
    mateusz11, 2005-01-19 20:37:22
  • avatar
    zgłoś
    Co można zrobić w aucie Honda Civic 1.3 16V
    \'konik6k\']ja napisał(-a):Kazdy by wsadzil najmocniejszy tylko znajdzcie taki. b16A1 jest juz stary ale i tak swietny a cena jak juz znajdziecie to kolo 3 tys. Jest wielu chetnych na te dziela sztuki z Japonii. Nowsze tylko drozsze sa np od Integry TypeR to koszt ponad 10 tys To juz nie malo. Ja bym sugerowal zwyklejszy silnik np 1.6 kolo 130 KM (jest pare modeli oznaczen nie znam), jest tego wieceji sa tansze. A jak nie chcesz zmieniac silnika to jest sporo standartowych zmian w silniku. Hondki lubia np szersze wydechy (przede wszystkim kolektor, najwiecej daje), obrobka glowicy byla by tez na miejscu(wielu unika jak ognia ale to daje efekty) i pomyslany dolocik. Jak masz znajomych z warsztatem mechanicznym to calkiem tanio wyjdzie i szybciej juz bedzie.
    mateusz11, 2005-01-19 20:52:29
  • avatar
    zgłoś
    port&polish kolektora
    Pierwsze pytanie co to za samochód? Rozumiem ze chcesz szlifowac kolektor i kanaly w glowicy. Tylko czemu zmieniles wydech a kolektor seryjny zostal??? To jest bardzo dziwne bo kolektor daje najwiecej, a im dalej od silnika tym mniej zysku. Szlifowanie ma sens, ale lepiej obrobic glowice i zamontowac kolektor.
    mateusz11, 2005-01-21 17:32:26
  • avatar
    zgłoś
    starterki
    A jaki masz samochod?? Jak chcesz to co mowisz to musisz wszystko wymienic, blok raczej tez! Poprostu budujesz samochod od nowa wlasciwie trza wszystko zmienic. Nawet zawieszenie i punkty mocowania ostro musisz wzmocnic. Zaloze sie ze ten plan to poprostu mazenie, jakich mamy wiele.
    mateusz11, 2005-01-27 10:41:41
  • avatar
    zgłoś
    port&polish kolektora
    To szlifuj i podziel sie efektami. Sam jestem ciekaw co to da. Moze uda ci sie znalezc jakiegos rzemieslnika co stworzy kolektor za nieduze pieniadze(oczywiscie wzorowany na jakims sprawdzonym). Co do obrobki glowicy to co dokladnie zrobiles??
    mateusz11, 2005-01-27 10:52:49
  • avatar
    zgłoś
    Co można zrobić w aucie Honda Civic 1.3 16V
    O co chodzi z tymi przegladami czy to jakis problem??? Obrobaka glowicy to zalezy od konkretnej jej budowy. Ogolnie chodzi o to by mieszanka(powietrze) mialo jak najgladsza droge, bez oporow. Takie zeczy jak zgranie otworow kolektor glowica(usuniecie rantow), wykonanie jakis zmyslnych zaglebien co poprawiaja zawirowanie mieszanki itp. No i oczywiscie doprezenie silnika(planowanie glowicy). Musisz szukac a znajdziesz napewno. Jest sporo takich gotowych przerobek do maluchow, inny samochod ale ma duzo do zrobienia i tam dobrze widac o co chodzi. A dolocik to tak zwany SAR albo CAI(szukaj w necie). WLOCIK na masce?? Mniej wazne gdzie bedzie. Dolot ma byc gladki i bez ostrych zalaman. Podstawowa sprawa silnik musi ssac zimne powietrze i to jest zalezne od pomyslowosci wykonawcy. To ze rura nie moze byc metalowa bo przejmuje cieplo to BZDURA!!! Nie kluccie sie nie ma cie po co!!!
    mateusz11, 2005-01-27 11:07:50
  • avatar
    zgłoś
    zapalenie się intercolera(czy jakos tak to się pisze )
    \'AZI\']Wiesz napisał(-a):Intercoler nie ma wody. Mylisz go z chlodnica miedzystopniowa czy jakos tak teraz nie pamietam doklednie.Mysle ze jak masz colera niezle usyfionego (smary itp) to przy duzym sprezu (bardzo duzym :shock: ) duza temp moze cos tam zapalic(oczywiscie to teoria). Raczej nie mozliwe w praktyce. Bardziej prawdopodobne jest ze niezle cos sknociles.
    mateusz11, 2005-01-27 12:49:53
  • avatar
    zgłoś
    port&polish kolektora
    Niestety jezdze czasem sejem. Tata ma takowego 1.1. Pisze niestety bo bardzo nie lubie tego autka. Zamula, kiepskie zawieszenie, nie ma mozliwoscie ustawienia wygodnej pozycji, na miejscu kolan pasazera jest dziwna pulka :? .Bardziej podobalo mi sie w moim maluszku. Zrasowany silniczek, niska zawiecha, lekki styling, kubelek na podlodze i max do tylu(do tego kierownico blizej i zegary inaczej), brak kluczyka 8) i sie nie psul . Ile tam samemu mozna zrobic . Mam sentyment do maluchow.OK Wracajac do tematu to moze da sie poprawic glowice od wewnatrz, kolo zaworow. Nawet nie wiem jak dokladnie ona wyglada od srodka wiec nic nie zasugeruje. Albo szukaj glowicy 16v od punciaka. mazesz tez wziasc MPI od niego :wink: Myslisz ze znajdziesz uzywke kolektor? Seryjny jest naprawde dziwny, jak by ktos se w garazu zrobil . W puntach (ale nie wiem jakich, widzalem sam silnik,chyba 1.1) sa niezle kolektorki, ladnie wyprofilowane zdecydowanie szersze i jest to 4-2-1. Moze niezle by bylo taki znalezc i jego wyszlifowac?
    mateusz11, 2005-01-28 02:23:37
STRONA 2 z 104
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij