REKLAMA

Profil mateuszz

  • avatar
    zgłoś
    Peugeot 407 Coupe 2009
    Jako fan marki szczerze polecam tą furkę. Na prawdę jest bardzo fajną i wyróżniającą się propozycją na rynku! Ponadto w salonach zostały jeszcze ostatnie sztuki "nowych" jeśli oczywiście kogoś nie zadowala używka fajna kontynuacja 406 coupe, choć już w troszkę innym stylu! Bardzo fajny teścik, choć nie rozumiem czemu minusa dostał za skomplikowaną obsługę... czego??
    mateuszz, 2011-12-07 23:26:59
  • avatar
    zgłoś
    Peugeot iOn – z elektronami w żyłach
    miałem przyjemność użytkować iOn'a przez tydzień!To była prawdziwa przyjemność, zupełnie nowe doznania, uczenie się jazdy i ciągłe zaskoczenia - głównie pozytywne.Jedynym negatywem jest niestety jeszcze zasięg i obecna cena. Oby już niedługo, bo dla ludzi mieszkających w aglomeracjach to świetna propozycja!
    mateuszz, 2011-12-07 23:30:48
  • avatar
    zgłoś
    Peugeoty RCZ i 308 CC – precz z nudą!
    w pełni zgadzam się z Samurajem.Polecam lekturę artykułu ze świeżutkiego styczniowego wydania TG (edycja polska) na temat porównania 508 GT i RCZ!Wszystko zależy od tego co się komu przyda i co się komu podoba, na szczęście przy wyborze samochodu cena to nie jedyne kryterium!
    mateuszz, 2011-12-07 23:34:45
  • avatar
    zgłoś
    Peugeoty 207 SW, 308 SW, 508 SW i Partner – cztery kombi i bagaż
    Moim zdaniem właśnie jest sens oferowania 4 kombiaków od jednego producenta. Na początku tego roku miałem przyjemność kupić po raz pierwszy samochód moim rodzicom. Wybór padł na 207 SW Premium... a dlaczego?? bo jeżdżą głównie 1-2os. tym samochodem, a lubią urlopować "campingowo po europie" więc plecak na ekwipunek jest potrzebny. Tu dochodzimy do sedna sprawy, czemu 207 SW a nie 308 SW ?? bo 308 jest większe, a to im nie było potrzebne... W cenie trzystaósemki trendy miałem premiumkę 207... a skoro tak to do porównania nie dochodziły nawet większe modele (z powyższego artykułu) bo nie było takiej potrzeby. Oczywiście pomijając kwestie budżetu bo to też osobna sprawa.Swoją drogą 508SW to na prawdę udany wózek. Kto jeszcze nie miał styczności na żywo polecam!www.testuj.peugeot.pl
    mateuszz, 2011-12-07 23:44:02
  • avatar
    zgłoś
    Zwyczaje dealerów
    prawda jest pośrodku, jak w każdym takim spornym temacie.Na wstępie muszę sprostować, że fakt, iż niezależnie od sezonu samochody we wszystkich (a na pewno w znakomitej większości) znanych mi markach są dostarczane na letnim ogumieniu.Rozważając przypadek podany w pierwszym poście od strony klienta, rzeczywiście mogło wydać się to dziwne. Zamiast teraz powinieneś dostać taką ofertę do rozważenia w momencie zamówienia samochodu, bo wtedy zakup opon byłby na pewno tańszy. A niestety jak w każdej dziedzinie, w sezonie max. popytu na dane dobro cena tego dobra automatem idzie w górę. Proste prawa rynku.Ale teraz popatrzmy od strony dealera. Dajmy, że sprzedaje 40-50 samochodów miesięcznie. Przeliczcie sobie ile dodatkowej pracy i zamrożonych pieniędzy w częściach będzie miała każda z tych małych firm (bo przytoczony przypadek Subaru, wedle mojej wiedzy jest bardzo nielicznym) gdyby do każdego samochodu kładła opony w zależności od potrzeb zimowe/letnie i to jeszcze samemu to finansując. Ja wiem wtedy klient byłby mega zadowolony, ale w większości marek ilość generowanej marży handlowej na pojedynczej sprzedaży to wcale nie kokosy, wbrew powszechnej opinii, bo czasami przytoczony komplet opon zarezerwowany "w razie czego" do tego samochodu może przewyższyć to co salon faktycznie na aucie zarobił.Ponadto tak zimą jest problem z dostępnością opon zimowych, jak latem z letnimi, więc znów cały misterny plan psu w ogon...Dlatego moim zdaniem: szkoda, że Twój handlowiec nie zaproponował opon przy zakupie samochodu, bo to mogłoby zapobiec wzbudzaniu niepotrzebnych emocji ale prawda jest taka, że wymaganie od salonu żeby do każdego auta dorzucał opony w gratisie jest też nazbyt wygórowanym oczekiwaniem.
    mateuszz, 2011-12-12 21:40:26
  • avatar
    zgłoś
    Peugeot 508 – rozmiar XL
    Już na podstawie wersji limitowanej RXH możemy wnioskować, że napęd na 4 łapy jest w planach!Ponadto trzeba powiedzieć szczerze, że aby wydać na P 508 150k PLN to na prawdę trzeba się natrudzić (o ile to możliwe, nie biorąc pod uwagę wersji GT, której ten test nie dotyczy), bo nawet wedle konfiguratora to ceny wersji Allure zaczynają się od 92k PLN. Oczywiście nawet nie wliczając rabatów, które zawsze istnieją.Mnie się wydaje że Peugeot w końcu wprowadził auto do tego segmentu, które może nieźle namieszać. Stąd tyle skrajnych opinii.Dla mnie jeśli teraz ktoś mówi, że rozpatrując samą jakość prowadzenia samochodu Passat jest nadal wzorem w tej klasie (nie ujmując niczego bardzo dopracowanej konstrukcji VW) to znaczy że jeszcze nie miał okazji dłużej pojeździć 508!\'Samuraj\' napisał(-a):Po tym teście jeszcze bardziej się przekonuję do nowego Puga. Udany samochód zrobili Francuzi.Muszę się zgodzić, choć sam test został sporządzony bardzo srogim okiem.\'airmatic\' napisał(-a):Chyba jednak nigdy nie odgadnę, dlaczego nowy 508 zgarnia za test jedynie trzy i pół gwiazdki .Ja też nie, ale testy mają to do siebie że zawsze są subiektywne. Najlepiej jak każdy przekona się na własnej skórze! Każdy przecież może przyjść do salonu i odbyć jazdę próbną!
    mateuszz, 2011-12-12 21:57:00
  • avatar
    zgłoś
    Peugeoty RCZ i 308 CC – precz z nudą!
    Koledzy, ja jestem jedynie fanem marki Peugeot, co bardzo łatwo sprawdzić po moim nicku na forach związanych z Pugomaniakami.Polecam artykuł z nowego TG, bo prenumeruję to pismo prawie od początku polskiej edycji. Przychodzi do domu i tego samego wieczoru jest przeczytane od deski do deski RCZ ma bardzo wiele zalet, ale już po takim okresie na rynku ujawniło się też kilka wad. Czyli jest po prostu normalnym samochodem. Jego nietuzinkowa forma tworzy bardzo korzystny image nie tylko samemu modelowi ale i całej marce, co chyba było celem stworzenia takiej perełki.Choć trudno zapomnieć np. o 406coupe, które do tej pory wygląda genialnie na drodze i również genialnie jeździ!
    mateuszz, 2011-12-12 22:10:33
  • avatar
    zgłoś
    Peugeot 508 – rozmiar XL
    masz pełną rację, że to nie 4x4 i przecież napisałem, że tylko na podstawie wypuszczonej już wersji RXH można wnioskować że 4x4 jest w planach.W historii peugeot wersje uterenowione (tzw. Otudoor) nie przyjęły się tak dobrze jak w innych markach, a to chyba właśnie za sprawą braku 4 łap. Miejmy nadzieję że nadrobią!
    mateuszz, 2011-12-12 23:02:48
  • avatar
    zgłoś
    Peugeoty RCZ i 308 CC – precz z nudą!
    pod warunkiem, że nie zagłębimy się w tajniki utrzymania lakieru w stanie nienagannym na 107oc była dyskusja na ten temat. Wywnioskowałem, że na nasze warunki drogowe się nie nadaje, za wielki syf u nas. W Łodzi u Nordyńskiego stał (a może jeszcze stoi) jeden egzemplarz i nie powiem rzucał się w oczy. A cena też była nie najgorsza, bo jak teraz sprawdziłem to 143 co wcale nie robi granicy zaporowej. Może kiedyś będzie mi dane, mieć taki do fun'u i lansu
    mateuszz, 2011-12-19 23:21:49
  • avatar
    zgłoś
    Blog Pugomaniaków
    Jak już pisałem, szukam ostatnio nowych miejsc gdzie można sobie pogaworzyć o PUGach. Tak trafiłem tutaj (i coś czuję że zabawię na dłużej) ale i na tego bloga:warto poczytać, przynajmniej moim zdaniem.Z tego co zdążyłem poczytać, to nie tylko tematy dotyczące LWA jako tako, po prostu fajne spojrzenie na motoryzacyjne aspekty życia codziennego z lwim pazurem w tle Jakie wasze opinie?PSSkoro macie na tym forum taki dział, to ja też się podzielę. A nóż się komuś spodoba.
    mateuszz, 2011-12-19 23:29:32
STRONA 1 z 2
REKLAMA