[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil mily007

  • avatar
    zgłoś
    honda
    Nic z serii K w prosty sposob nie wsadzisz do budy EG czy EK, silniki z serii K sa odwrocone o 180 stopni wzgledem serii B. (no oczywiscie sa juz od paru lat kity do swapow, ale tanio tego nie zrobisz)Oprocz drutowanego turbo w Polsce masz tez inne wyjscia (oba zostajesz N/A):1. Tansze. Olej szukanie B18C czy B18C4 z Integry albo Civica VTi, poszukaj lepiej short-blocku B20Z, skrecisz go ze swoja glowa i bez wiekszych modow moc przekroczy 180-190 KM :wink: Brakujace 10-20 KM zyskasz na zmianie ukladu wydechowego i dolotowego.2. Drozsze. Zostajesz przy pojemnosci 1.6, robisz takie rzeczy odelzenie walu korbowego, lzejsze korbowody, tloki o wiekszej kompresji (11:1), obrobka glowicy, walki np. Skunk2 Stage1 czy Stage2, regulowane kola walkow, wzmocnione sprezyny i talerzyki, powiekszenie gniazd zaworowych, obrobka na 3 katy, wieksze zawory, nowy kolektor dolotowy (Skunk2, Blox, jest w czym wybierac), podkladka izotermiczna pod kolektor dolotowy (Hondata ma takie w swojej ofercie), nowa lista paliwowa, wieksze wtrystki (*), regulator cisnienia paliwa, wieksza przepustnica np. 80mm-90mm, jakis konkretny dolot zimnego powietrza z oslona termiczna (duzo tego do wyboru w USA), kolektor wydechowy typu 4-2-1 w oplocie z bandaza termicznego lub pokryty warstwa ceramiczna (zeby nie nagrzewac powietrza w komorze), przelotowy uklad wydechowy (catback) przekroj 2.5 cala (wiecej zabije backpressure), najlepiej typu N1 (glosny, ale tez ma najwieksze przyrosty mocy), zadne strumienice, magnetyzery, reflash map, lekkie kolo zamachowe Fidanza i sprzeglo Exedy, chlodnica Koyo, przewody silikonowe (np Samco).(*) Wieksze wtryski beda wymagaly jakiegos ECU (EMS) piggy-back albo standalone, to spory koszt, jezeli nie zmieniasz wtryskow to wystarczy jakis VTEC Controller albo reflash softu.Zalety 1 - dostajesz dobry dol i srodek, slabsza gore, duzy moment, moc maksymalna przy nizszych obrotach. Sporo nizszy koszt.Zalety 2- slaby dol, sredni srodek, mocna gora, silnik spokojnie wytrzyma potezne obroty typu 9000, przy modach ktore podalem rozbijesz mysle 230-240 KM - wlasciwie powtarzalny wynik przy takich modyfikacjach.Mam nadzieje ze ta lista troche Ci pomoze 8)
    mily007, 2007-12-12 14:36:25
  • avatar
    zgłoś
    Made in Asia
    Te ostatnie to bardziej coś jak JGTC niż drift. R33 świetny.Time Attack, malo znana jeszcze u nas dyscyplina, szkoda, ze tak niedoceniana - wymaga od kierowcy jak i od tunera znacznie wiekszych umiejetnosci niz drift.
    mily007, 2007-12-12 20:00:36
  • avatar
    zgłoś
    Made in Asia
    Time Attack, (...) wymaga od kierowcy jak i od tunera znacznie wiekszych umiejetnosci niz drift. Taa, i wymaga równiez toru wyścigowego, których u nas brak. Gdyby były miejsca, gdzie moznaby się porządnie pościgać, to na pewno byłaby popularniejsza.\"u nas\" = w EuropiePolske pomijam w tym rownaniu, bo pod tym wzglededm zal dupe sciska.
    mily007, 2007-12-12 20:19:31
  • avatar
    zgłoś
    honda
    Plusem serii B jest to ze mozna prawie dowolnie zamieniac miedzy soba komponenty silnika :wink: Glowica z B16A2 pasuje bez problemu do bloku B20Z, takze rozgladaj sie za short blockiem z CRV.Tu masz opis jak przebiega caly proces budowy calego silnika:smiesznie tanie te ksiazki, a powiem Ci szczerze sa kopalnia wiedzy. W wielu masz opisane co zrobic krok po kroku aby uzyskac konkretny efekt, a do tego za rozsadne pieniadze.
    mily007, 2007-12-15 01:58:59
  • avatar
    zgłoś
    Co to za auto??
    P11 Primera, popatrz na linie tylnych drzwi
    mily007, 2007-12-16 19:24:27
  • avatar
    zgłoś
    honda
    No moze troche przesadzilem z wielkoscia dla N/A, ale nie powiesz, ze 70mm+-4mm bylaby zla do takiego setupu, zreszta kto co lubi, zalezy jaka reakcje na gaz chcesz osiagnac :wink: A ten kompresor (o ktorym prawdopodnie myslisz) to jest dobra rzezba, zastanowilbym sie na jego miejscu nad ktoryms z kitow ATI Procharger, Jackson Racing, a najbardziej nad turbo kitem Greddy :roll: Dolar teraz tani, a na pewno to bedzie lepiej chodzilo (nie tylko podzwgledem osiagow, ale tez niezawodnosci) niz rzezba ktoregos z naszych specow od tuningu.
    mily007, 2007-12-16 21:26:10
  • avatar
    zgłoś
    Co to za auto??
    Brilliance BS6
    mily007, 2007-12-16 21:33:13
  • avatar
    zgłoś
    Co to za auto??
    Wydaje mi sie prosta, ale zobaczymy:
    mily007, 2007-12-16 21:42:03
  • avatar
    zgłoś
    honda
    Dobra jak nie robi frakenmotoru B20Z + B16A2, to niech bierze kit Greddy\'ego i wtedy taka 80 bedzie jak najbardziej na miejscu :wink:
    mily007, 2007-12-16 21:43:50
  • avatar
    zgłoś
    Co to za auto??
    Widze ze trudne auto dalem, S13, Galant, Buick to to nie jest :wink: W zasadzie oprocz bodykitu i felg niewiele jest zrobione. Swiatla fabryczne.
    mily007, 2007-12-16 21:46:00
STRONA 1 z 140
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij