Profil opiniolada

  • avatar
    zgłoś
    Hyundai ix35 2.0 CRDi 4wd
    WitamChciałem się trochę "czepić" wyników elastyczności tego modelu. Wyniki które podajecie ; 60-100 IV/V bieg 6,1/8,2s i 80-120 V/VI bieg 9,1/11,2s.Te wyniki są lepsze od np Hyundaia i30 2.0 CRDi z tym samym silnikiem ( który jest o 100kg lżejszy) czy też Hondy Civic 2.2 CTDI. Miałem możliwość jazdy wszystkimi tymi modelami i chcę powiedzieć, że ix35 z tej całej trójki było zdecydowanie najtrudniej zmusić do dynamicznego wyprzedzania- piszę o moich subiektywnych odczuciach. Zastanawiam się czy aby na pewno w ix 35 2.0 CRDi było 140km i 320Nm ?? Może to była wersja 184 km i 383Nm lub coś tam pośredniego po lekkim tuningu pozdrawiamKrzysiek
    opiniolada, 2010-04-27 08:45:24
  • avatar
    zgłoś
    Skoda Fabia Combi 1.6 TDI – więcej tego samego
    Co do tego silnika 1.6 TDI; mięliśmy w firmie wymianę 2 starszych Caddych 1.9 TDI (105KM, 250Nm) na identyczne 1.6 TDI (102 KM, 250Nm) co do zużycia paliwa te 1.6 palą około 1l/100km mniej . Dla tych samych kierowców po kilku tys przebiegu. Tak to wygląda w realu. Moje uwagi co do przełożeń skrzyni biegów to przełożenie jest bardzo econo na "5" dynamika wyprzedzania żadna i trzeba redukować oczywiście w porównaniu do starego 1.9.Realne spalanie jest większe około 20-25% od tego z instrukcji.
    opiniolada, 2011-05-25 13:20:30
  • avatar
    zgłoś
    Opel Meriva 1.4 Turbo – Cel – wygoda
    \'84styleFury\' napisał(-a):BdB i bez dyskusji wiekszych , ze cena,ze to ,że tamto heheh 10/10co kolega miał na myśli pozostanie tajemnicą. Może to i dobrze?
    opiniolada, 2011-07-22 10:42:37
  • avatar
    zgłoś
    Opel Meriva 1.4 Turbo – Cel – wygoda
    \'esper\' napisał(-a):czymkolwiek bym nie jeździł nie odważyłbym się na ferowanie wyroków kto jest liderem w klasie a kto nie. Bez jeżdżenia autem możesz powiedzieć tylko czy Ci się podoba jego wygląd i nic poza tym.Zgadzam się w 100%. Jednemu imponuje dobre stereo a drugiemu prędkość maksymalna... Dlatego tyle różnych modeli się sprzedaje.
    opiniolada, 2011-07-24 20:07:02
  • avatar
    zgłoś
    Mitsubishi ASX – jego teren to miasto
    Miałem sposobność pokierować ASX-em 1.8 150KM 2wd i mogę dodać swoje 3grosze; gwizd sprężarki słychać prawie zawsze - w teście nie znalzłem pomiarów natężenia hałasu ( czy jest to męczące na dłuższą drogę - nie wiem ) i wspomaganie kierownicy dział jakoś tak bez wyczucia. Na plus silnik bardzo elastyczny i dobrze się zbiera. Co do wykonania dyskutowanej tu deski rozdzielczej to no cóż widać obniżanie kosztów ale dopiero trwałość wyjdzie po tych 100 tys km.
    opiniolada, 2010-12-11 19:10:45
  • avatar
    zgłoś
    Subaru Impreza Concept – kierunek rozwoju?
    Wygląda nie-Subarowo (ale raczej nieźle) . Subaro kupuje się dla jego prowadzenia a nie wyglądu. Miałem okazję jazdy Outbackiem; później przestaje się zwracać uwagę na jego "urodę" i plastykowy środek
    opiniolada, 2010-11-19 19:56:03
  • avatar
    zgłoś
    Alfa Romeo Giulietta, Opel Astra, VW Golf – najwyższy poziom
    Wg. mnie dobór samochodów do testu wg tylko pojemności silnika - (bez uwzględniania KW i Nm) stawia na przegranej pozycji Astrę. Nie każdy kupuje auto tylko dla wyglądu ale też dla przyjemności z jazdy. W tym teście dobrałbym Astrę 1.6 180KM/230Nm.
    opiniolada, 2011-01-31 08:23:30
  • avatar
    zgłoś
    Alfa Romeo Giulietta, Opel Astra, VW Golf – najwyższy poziom
    \'airmatic\' napisał(-a):Alfa podoba się niemal wszystkim. Ale niemal każdy, kto chce mieć w swoim garaażu nowe auto klasy kompakt, zdecydowałoby się na Golfa VI lub Octavię. Powód? Obawiam się, że tylko jeden - nikt z nas nie chciałby źle wydać tak sporych pieniędzy na auto, które faktycznie denerwuje ilością usterek.Ale czy faktycznie? Trzeba zatem, żeby Alfa zapracowała na zaufanie klientów. I wtedy role się odwrócą, a rozum pójdzie za sercem. Cóż byśmy dali, żeby skończyła się era dominacji pudełkowatych debeściaków z logiem VAG (VW Auto Group)Alfa ceni się za wysoko. Z tego przepisu wydaje się korzystać Hyundai i Kia ; dają więcej za mniejszą kasę. Wydaje się, że idą drogą utorowaną przez japońskie koncerny i za 5-7 lat będą miały pozycję zagrażającą "debeściakom" dopracują jeszcze tylko trochę swoje autka.
    opiniolada, 2011-02-09 20:50:07
  • avatar
    zgłoś
    Alfa Romeo Giulietta, Opel Astra, VW Golf – najwyższy poziom
    \'rzęsor\' napisał(-a):Przecież kosztuje tyle co Focus III, Golf VI albo Astra IV.Hyundai i Kia to idą śladem Daewoo.Kosztuje tyle co Golf i Astra ale tylko w droższych modelach bo biedniejszych Alfa nie oferuje ma ; np jakiegoś 1.4 80KM a ilościowo tych tanich się bardzo dużo sprzedaje. Procentowy spadek wartości np po 3 latach Alfy jest też dużo wiekszy niż topornych Golfów. Mając wydać 70-80 tys PLN biorę pod uwagę nie tylko wygląd i szybciej kupię Koreańczyka niż Alfę; ot taki powielany stereotyp.Co do "śladu Daewoo " to rozumiem , że chodzi o rychłe bankructwo ?
    opiniolada, 2011-02-10 08:17:25
  • avatar
    zgłoś
    Alfa Romeo Giulietta, Opel Astra, VW Golf – najwyższy poziom
    \'Samuraj\' napisał(-a):Rzadko kto zaryzykuje i pójdzie w taką Julcię, bo nie dość, że to podobna kasa to człowiek boi się wkroczyć na nowy grunt. :/I wszystko na ten temat .
    opiniolada, 2011-02-10 08:19:35
STRONA 1 z 21
REKLAMA