[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil powersonic

zgłoś
    Zlece VT :)
    Witam. jestem szczesliwym posiadaczem Omegi MV6... probuje sam bawic sie w photoshopie, ale ciezko mi to wychodzi.... może jest ktoś chetny kto zrobilby mi 2-3 przerobione fotki? Moge wynagrodzic czas oczywiscie $ czekam na info. Pozdrawiam 8)
    powersonic, 2007-10-30 00:47:10
    zgłoś
    Witam. jestem szczesliwym posiadaczem Omegi MV6... probuje sam bawic sie w photoshopie, ale ciezko mi to wychodzi.... może jest ktoś chetny kto zrobilby mi 2-3 przerobione fotki? Moge wynagrodzic czas oczywiscie $ czekam na info. Pozdrawiam 8)
    powersonic, 2007-10-30 00:47:10
    zgłoś
    sorki- jestem tu nowy w takim razie prosze moderatora o przeniesienie tematu
    powersonic, 2007-10-30 09:51:54
    zgłoś
    Dzieki za przeniesienie....Fotek swojej nie mam... ale jest to Opel Omega B MV6 - kombi...na allegro znalazlem fotki... omeg w takim kolorze jakim wlasnie mam ...[color=\"blue\"]Tu jest kombi z takimi światlami jakie mam[/color][color=\"blue\"]A tutaj zdjecie bardziej przypominaje kolor mojego autka, felgi itp tylko lampy z tamtej[/color]Chciałbym ja obnizyc, zapalic jakies ladne biksenonki ; felgi ciekawe, kolor bym chcial zeby zostal... ;jakies ciekawe zderzaki, griil itp P.SDzieki za zainteresowanie , jakby komus udało sie w fajny sposob wstawic gdzies napis w stylu elmo&siwek byłoby gicio I jeszcze jedno tablica rejestracyjna ( chciałbym aby zostala) nr. DW 1906V :oops:
    powersonic, 2007-10-31 00:42:25
    zgłoś