[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil spoko22

zgłoś
    zasłonki samochodowe -kilka pytań
    dokładnie chodzi o coś takiego:1. Gdzie coś takiego mozna kupić/zamówić? 2. Jak to się montuje? 3. Na czym się to przesówa etc? -czyli ogółem wszystko co wiecie odnosnie zasłonek
    spoko22, 2008-12-26 13:11:05
    zgłoś
    A ktoś ma może posiada taka instrukcje montażu lub wie, jak to się montuje? Lubie robić rzeczy sam przy swoim aucie zamiast kupować, a poza tym jestem studentem, wiec chyba nic dziwnego, że kombinuje po kosztach? Również jakimiś zdjęciami samych mocowań bym nie pogardził.
    spoko22, 2008-12-26 13:59:58
    zgłoś
    głownie zależy mi na informacji na czym się to trzyma i jak się to mocowanie (rurki, prowadnice...?) mocuje do drzwi....
    spoko22, 2008-12-26 14:51:32
    zgłoś
    (s) moje polo (6n) -jedynie takie w PL
    cena 9200 do negocjiacji-rozważe każda propozycje cenową
    spoko22, 2009-01-04 01:12:19
    zgłoś
    KupieSprzedamZamienie, czyli giełda modeli i akcesoriów
    kupie metaowy model passata b5 (przed liftem) w sedanie, najlepiej czysta seria, kolor bez znaczenia. również będę serdecznie wdzięczny, za wszelkie info gdzie moge taki dostać...
    spoko22, 2009-01-04 01:17:32
    zgłoś
    (s) moje polo (6n) -jedynie takie w PL
    nowa cena: 8500 do negocjacji
    spoko22, 2009-01-07 17:30:01
    zgłoś
    (bippu) tassels -produkcja własna