[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA

Profil spurs90

  • avatar
    zgłoś
    Hyundai i10, Renault Twingo, Suzuki Alto – drobne przyjemności
    Wygląda na to, że Hyundai zaczyna się cenić. To już powoli zaczyna robić się klasa wyżej. 3 tyś. więcej od nie tak zdawałoby się taniego Polo to niewielka różnica. A Polo za tą kasę to nie jakaś uboga wersja tylko Optimum z kilkoma poduszkami, ABS, ESP, itp. Cena Twingo jest jak najbardziej realna do tego segmentu na nasze realia. Tylko czy najnowszy będzie się podobać.
    spurs90, 2011-08-13 16:53:09
  • avatar
    zgłoś
    Superb w wersji Family – już w salonach
    Yeti też ma taką wersję silnika 1.8TSI. Ja bym celował w ten silnik. Niezłe osiągi i dynamika przy przyzwoitym zużyciu paliwa. Silnik generalnie dobrze oceniany. Nie wiem czy tak czasem nie zapowiadali takiego samego w Audi. To i w VW i Seacie pojawi się. Na dieslu już nie ma takiej oszczędności na stacji paliw jak kiedyś. Droższy zakup - trzeba sporo jeździć, aby wyjść na swoje. Niemniej jednak ciągle popularne rozwiązanie.
    spurs90, 2011-08-13 16:55:39
  • avatar
    zgłoś
    Skoda Yeti – półmetek biegu na 50 tysięcy km
    Alternatywa do silnika diesla. Podobno, (gdzie czyta się) to ten silnik jest całkiem sensowny. Skoda zyskała na połączeniu z VW co ciągle widać.
    spurs90, 2011-08-16 18:26:40
  • avatar
    zgłoś
    Nowy Civic - nowe wideo
    Japończycy jakoś nie czują, że pojemność u nas też jest istotna.W Europie Hondzie idzie tak sobie i muszą mieć świadomość, że jak chcą powalczyć w kompaktach to muszą wypuścić równie ciekawy samochód jak nowy Focus czy już kilkuletnią, ale jarą konstrukcję jaką jest Golf (na 2013 nowy).
    spurs90, 2011-08-16 18:35:16
  • avatar
    zgłoś
    The Beetle wraca do gry
    Do Scirocco nie ma co porównywać. Inna bajka. Nowoczesny hot-hatch i auto stylizowane w kierunku retro. Każde ma coś w sobie, ale każde do innego klienta. Może tutaj tkwi sekret - dla każdego coś miłego.
    spurs90, 2011-08-19 20:46:06
  • avatar
    zgłoś
    Tylnonapędowiec w gamie Kii?
    Czyżby chcieli podebrać klientów BMW?Dosyć odważna teza.
    spurs90, 2011-08-19 20:48:54
  • avatar
    zgłoś
    Redaktor AMiS bije rekord prędkości!
    Jedna taka Octavia i tyle. Pokaz możliwości. Golfa R Wimmer RS tak modyfikuje, że OGRANICZA elektronicznie prędkość max. do 291km/h. Takie auto można kupić o ile ma się odpowiedni portfel, a nie tylko oglądać w przyszłości w muzeum.
    spurs90, 2011-08-19 21:02:52
  • avatar
    zgłoś
    Ford Focus - odsłona nr 3
    Szwagier ciągle na niego patrzy. Skończył spłacać "jedynkę" i odwiedza salon. Na razie negocjuje bo cenę dali sporą. Pewnie wychodzą z założenia, że nowość to mogą wołać za niego ile chcą. Mogą się zdziwić. Astry coraz więcej spotykam, a nieco starszy Golf też się dobrze trzyma (pewnie pomoże w tym wersja Optimum).Focus - niezły, ale muszą trochę przyhamować z cenami.
    spurs90, 2011-08-19 21:14:30
  • avatar
    zgłoś
    Up! – maluch Volkswagena gotowy
    Tak czy inaczej będzie jak to VW silnym graczem w segmencie małych aut.Przypuszczam, że nowy 3-cylindrowy 1.2TDI CR też się znajdzie w ofercie. Byłoby to nawiązanie do Lupo 3L.
    spurs90, 2011-08-22 19:04:36
  • avatar
    zgłoś
    Octavia jeszcze szybsza – 365 km/h!
    Dla mnie to sztuka dla sztuki jazda po takim "torze".Większe wrażenie na mnie robi z tym silnikiem, tylko po tuningu Wimmer, Golf R. Elektroniczna blokada na jakieś 291km/h jak podają. Pewnie, że nie ma takiej mocy. Tylko komu potrzeba więcej.
    spurs90, 2011-08-22 19:10:44
STRONA 1 z 29
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij