[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Profil stetek

zgłoś
    Legalize It ??
    Jasne że nie ale dla ciebie grucka to to jest chyba bardzo potrzebne :D:D:D:D:D
    stetek, 2005-03-21 21:31:03
    zgłoś
    Legalize It ??
    Poprawa zamiast grucka to miało być Grucha pszepraszam. Za szybko pisze :oops: :oops: :oops:
    stetek, 2005-03-21 21:32:35
    zgłoś
    FAQ czyli Co ? Gdzie ? Jak to zrobić ?
    Siema! Jestem początkującym V-Tunerem, zacząłem gdzieś 4 dzi temu i dopiero pozanje program Photoshop 7.0 i mam problem. :oops: Dlaczego mi nie działa \"stempel\". :oops: Bo chce zrobić Badlook\'a i coś mi nie działa. :oops: Prosze pomóżcie bo wiem, że wy jesteście FACHOWCY!!!
    stetek, 2005-05-25 17:27:47
    zgłoś
    Dzięki!! Ostrzegałem że jestem początkujący. Mam prośbę. Czy moglibyście mnie jakoś nakierować co jak robić aby dojść do perfekcji. :oops: A z tymi cieniami to i tak nie bede wiedział co i jak robić. :oops: Jeszcze raz dzięki za \"STEMPEL\".
    stetek, 2005-05-25 17:49:48
    zgłoś
    Siema. Mam problem. Jak zrobić fajne wloty powetrza np. w drzwiach lub progu. Nie wiem od czego i jak przyciemnić to na koniec. :oops: Prosze pomóżcie. Z góry thx!---------------------------------------------Mam jeszcze jeden problem. Mianowicie nie potrafie zrobić fajnej siatki na grli. PomóżcieŁączenie postówManx[/color]
    stetek, 2005-05-31 18:52:28
    zgłoś
    ChoP!N [VT]
    Witam wszystkich serdecznie. Chciałbym powoli dawać swje prace na forum aby wszyscy je krytykowali i mówili co robie źle, a w razie czego podpowiadali mi co jak mam zrobić. A oto moja pierwsza praca:Przed:Po:Pozdro
    stetek, 2005-05-31 19:40:24
    zgłoś
    ChoP!N [VT]
    Mała poprawka Tego Audi TT
    stetek, 2005-05-31 19:55:11
    zgłoś
    ChoP!N [VT]