REKLAMA

Profil xxxdamianxxx

  • avatar
    zgłoś
    ENCO Gladiator 700 GT Biturbo – więcej agresji w Cayenne
    Nieco nachalny wygląd, ale w sumie zwykł Cayenne jest tak brzydki, że wszelkie zmiany będą mile widziane
    xxxdamianxxx, 2009-10-13 23:23:27
  • avatar
    zgłoś
    Nissan Land Glider Concept – na video
    Ciekawy model. Osobiście nieco żałuję, że z tak wieloma projektami zwlekają, bądź w ogóle z nich rezygnują, odkładając temat na daleką przyszłość. Rozumiem, że jest to strategia rynkowa - dziś jednak mało kto zdecydowałby się na takiego "cudaka", ludzi trzeba wpierw oswoić. Niemniej jak patrzy się na niektóre concept cary, to naprawdę robi się żal, że nie ujrzymy ich prędko na drogach. I tak jest np. z tym modelem. Za kilkanaście lat, jak podejrzewam, nie będzie to już taki "wynalazek" nikogo szokować. A sensowny jest i na swój sposób urzekający. Na wskroś japoński, ale to przecież Nissan, to jaki ma być...
    xxxdamianxxx, 2009-10-13 23:28:00
  • avatar
    zgłoś
    Opel Insignia – Mam talent
    Tyle psioczenia na Insignię, a argumenty merytoryczne zaledwie dwa: 1) Mało miejsca2) To Opel, a Ople są do bani.Drugi argument nie jest godny tak naprawdę komentarza, takie myślenie prowadzi bowiem do absurdalnych wniosków. Trywialny przykład: Aston Martin robi świetne samochody, a Opel nędzne. Zatem jeśli nawet Aston Martin wypuści na rynek model jawnie nieudany to jest on udany, bo to Aston Martin. I analogicznie, choćby Opel wypuścił doskonały samochód, to jest on niedobry, bo to Opel. To wszystko na zasadzie "kto by się przejmował realiami? o wszystkim decyduje znaczek". Bez sensu.Co do braku miejsca, ja osobiście jestem raczej niskim człowiekiem (170cm wzrostu) i nie miałem najmniejszych problemów ze znalezieniem wygodnej pozycji za kierownicą. A i siedzenie mam dosyć blisko przodu, więc jednocześnie dla pasażera za mną przestrzeń staje się się zupełnie przyzwoita. Przypuszczalnie ludzie wysocy (190cm i więcej) problem z miejscem mogą mieć, jednak - jak już ktoś zauważył - od czego jest regulacja?! Poza tym mam wrażenie, że niektórzy spodziewali się przestrzeni z wyższej klasy. A przecież Insignia to nie jest poziom BMW serii 5, Audi A6 czy Mercedesa E, lecz odpowiednio serii 3, A4 i klasy C. To nie jest następca Omegi, lecz Vectry. Dobrze jest o tym pamiętać!Wg mnie to nie przypadek, że Insignia została Samochodem Roku. Wyróżnia się zdecydowanie - wygląda wspaniale zarówno z zewnątrz, jak i w środku. Technologicznie jest bez zarzutu. Ponadto w tej wersji 2.0 T (220KM) trudno narzekać na dynamikę. A kwestia akceptowalności spalania jest rzeczą względną. Z biegiem lat może wyjdą różnie niedoskonałości, lecz na dzień dzisiejszy jest to zdecydowanie bardzo ciekawe auto.
    xxxdamianxxx, 2009-10-13 23:43:47
  • avatar
    zgłoś
    Atak klonów
    Trochę rozumiem narzekania autora - gama samochodów jest coraz większa, niekoniecznie potrzebnie. Ale przy okazji tych utyskiwań, znów ofiarą padło BMW X6. Nie jestem w stanie pojąć, czemu tak dużo ludzi tak mocno gani wygląd tego samochodu. I jeszcze mniej potrafię zrozumieć, że tym, którzy to robią, podoba się BMW X5. Jasne, że X5 jest znacznie bardziej praktyczne, że może w nim usiąść więcej niż 4 osoby, że ma większy bagażnik, lepszą widoczność, że pozycja za kierownicą jest wyższa, itd. Ale jeśli idzie o urodę to model ten pozostawia sporo do życzenia. O ile jeszcze przód jest zupełnie niezły - o ile ktoś trawi tę stylistykę - o tyle tył jest po prostu brzydki. Pudełkowaty, kanciasty. W sumie taki ma być - kwestie praktyczności są tu wszakże na pierwszym miejscu. W porządku. X6 jest o wiele mniej praktyczny, nie ma wielu atutów X5-tki. Ale jeśli ktoś twierdzi, że jest brzydki, to ja głupieję. Zwłaszcza dotyczy to sylwetki i tyłu. Opływowy kształt i o niebo ładniejszy kształt w zasadzie wszystkich elementów niż w X5 jest wg mnie niepodważalny. Pewnie, że ogólnie rzecz biorąc istnieją samochody dużo ładniejsze z tyłu, ale na pewno nie BMW X5! Dlatego daleki jestem od nazywania BMW X6 niewypałem. To jest pojazd dla tych, którzy chcą mieć jednocześnie samochód duży, ale i o ładnej sylwetce, sportowej, a nie kanciastej, kwestie praktyczne natomiast nie są dla nich aż tak istotne. To jest dla mnie ten sam przypadek, co Infiniti FX - wielki, ale opływowy, zadziorny samochód, a nie wytwór vano- czy ciężarówkopodobny. Czy naprawdę tak trudno zrozumieć tego typu potrzeby? Nawiasem mówiąc, wiele tzw. niewypałów - jak Renault Avantime - może się nie podobać, ale jest to jakaś próba stworzenia ciekawej alternatywy na drodze. I jako taką raczej należy pochwalać, niż ganić. Moim zdaniem zdecydowanie bardziej na krytykę zasługują pomysły takie, jak Audi A5 Sportback. Chcesz mieć czterodrzwiowca, kup A4 bądź A6. A jak chcesz coupe, kup normalne A5. Niedługo będzie też A7, co jeszcze bardziej miesza. Przyjmuję do wiadomości to, że rywale mają analogiczne modele oraz że marka, która "stoi w miejscu, tak naprawdę się cofa", ale naprawdę można rozwój ukierunkować jakoś inaczej, niż poprzez tworzenie przesadnie bogatej oferty samochodów, które w efekcie różnią się szczegółami
    xxxdamianxxx, 2009-11-01 21:06:02
  • avatar
    zgłoś
    BMW M5 E60 Lumma Design/G-Power
    Moc jest rzeczywiście nieprzeciętna. 10 sekund do 200km/h to musi być niesamowite uczucie. Ale jeśli idzie o wygląd, to szczerze mówiąc nie podzielam zdania przedmówcy - nie pokazałbym się na ulicy w czymś takim raczej, bo obciach
    xxxdamianxxx, 2009-11-12 18:55:07
  • avatar
    zgłoś
    Metodą prób i błędów - z historii VW
    Tak, całkiem ciekawy artykuł. Dobra robota!
    xxxdamianxxx, 2009-11-13 13:21:54
  • avatar
    zgłoś
    Oto jest – nowe BMW serii 5!
    Ogólnie pozytywne wrażenie, chociaż wygląd specjalnie odkrywczy nie jest. Jak odpowiednio spojrzeć, to z przodu przypomina nieco Volvo, z tyłu zaś np. Citroena C5. Nic jednak to nie szkodzi, bo jest tak, jak chcieli - sportowo, a jednocześnie z klasą. Wnętrzu również tej klasy nie brakuje, zwłaszcza z tą jasną tapicerką, jak na prezentacji. Kawał dobrej roboty.
    xxxdamianxxx, 2009-11-24 01:07:57
  • avatar
    zgłoś
    VW Polo samochodem roku!
    VW Polo. Samochód roku. Nie wiem, jakie są ścisłe kryteria tego konkursu, ale moim zdaniem powinien spełniać - obok innych - pewien warunek. Powinno się chcieć go mieć. A z całej tej grupy nominowanych samochodów jedynym, który może być obiektem autentycznego pragnienia jest, według mnie, Mercedes klasy E. A tak...jak to w ogóle brzmi: mam najlepszy samochód roku 2009. Jaki? VW Polo. Bez komentarza.
    xxxdamianxxx, 2009-12-01 00:25:24
  • avatar
    zgłoś
    Nowy Hyundai Sonata – zobacz szczegóły!
    Trochę taki mix Opla Insignii i Hondy Legend. Podoba mi się
    xxxdamianxxx, 2009-12-04 14:01:28
  • avatar
    zgłoś
    Trzy cylindry w Porsche?
    3 cylindry w Porsche... ci eko-idioci paskudnie okaleczą motoryzację
    xxxdamianxxx, 2010-01-05 12:21:02
STRONA 1 z 5
REKLAMA