[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

15-lecie współpracy Skody i TOPR

Skoda wspiera ekipy ratunkowe Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego już 15 lat.

2019-02-05
Skoda i TOPR Skoda i TOPR świętują 15 lat współpracy

1 lutego wystartowała kampania Skoda 4x4, podkreślająca jeden z głównych celów marki, jakim jest zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w każdych, nawet najbardziej wymagających warunkach. Jako dowód na niezawodność samochodów Skody, kampania nawiązuje do trwającej od 15 lat współpracy marki z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.

Kampania oparta jest na materiale video, który nawiązuje do współpracy Skody z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Od 15 lat marka udostępnia ekipie ratunkowej TOPR modele samochodów z napędem 4x4, których technologia została dostosowana do jazdy w wymagających warunkach. Wśród nich znajdują się m.in. Skoda Octavia oraz największy SUV w portfolio marki, Kodiaq.

- W tym roku obchodzimy piętnastą rocznicę współpracy marki Skoda z ratownikami Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Cieszymy się, że od tylu lat nasze auta stanowią wsparcie dla ratowników i zdają egzamin nawet w ekstremalnych warunkach. Dlatego w ramach startującej kampanii Skoda 4x4 podkreślamy znaczenie innowacyjności i nowoczesnych technologii wprowadzanych do naszych aut, które zapewniają najwyższe standardy bezpieczeństwa w każdym terenie i okolicznościach – komentuje Arkadiusz Gwizdek dyrektor marketingu marki Skoda.

Ekosystem kampanii składa się z części digitalowej, reklamy telewizyjnej i kinowej. Projekt stanowi część kampanii brandowej Skoda. Wszystko co ważne.

Część telewizyjna i kinowa kampanii wystartuje 11 lutego. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, która wspólnie z domem produkcyjnym One Production przygotowała spot reklamowy. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.

Zobacz także: szukasz samochodu? Tu znajdziesz najlepsze oferty

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 46 300 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

ŠKODA MAGAZYN nr 06/2020

Dziś niemal każdy producent oferuje auta z napędem hybrydowym plug-in. Nie tylko zwykłe modele, ale również usportowione. Jaką korzyść daje hot hatchowi wsparcie elektronów? czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 05/2020

Kiedyś samochód miał co najwyżej klakson czy wycieraczki, dziś naszpikowany jest elektrycznymi odbiornikami i czujnikami, przez co pod skórą ma kilka kilometrów okablowania. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 04/2020

Jak przez 125 lat zmieniły się samochody? Diametralnie. Najlepszy przykład – dotąd wlewaliśmy do baku benzynę lub olej napędowy, ale dziś coraz częściej podłączamy auta do gniazdka. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>