Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Modelowa ofensywa Skody w Indiach

Skoda realizuje plan rozwoju całej Grupy Volkswagena w Indiach. W wyniku miliardowych inwestycji powstanie m.in. nowy model, oparty na koncepcie VISION IN.

2020-02-26
Skoda VISION IN Materiały prasowe
Skoda VISION IN

Skoda już od 2018 roku, w ramach projektu INDIA 2.0, jest odpowiedzialna za prowadzenie działań Grupy Volkswagen na indyjskim rynku. W ramach licznych inwestycji, które wyniosą około miliarda euro, Skoda konsekwentnie realizuje plan rozwoju w Indiach.

Producent przedstawił już m.in. koncepcję modelu Skoda VISION IN, przeznaczonego na rynek indyjski SUV-a, zbudowanego na specjalnie przygotowanej platformie MQB-A0-IN.

- Indie są jednym z najbardziej ekscytujących i obiecujących rynków wzrostu dla Grupy Volkswagen oraz jednym z pięciu największych rynków na świecie. Półtora roku temu zaczęliśmy pisać historię rozwoju projektu INDIA 2.0. Pierwsze modele opracowywane w ramach projektu INDIA 2.0 są już na ukończeniu, a koncepcja Skoda VISION IN, którą właśnie zaprezentowaliśmy, zdradza wygląd pierwszego samochodu produkcyjnego – komentuje Bernhard Maier, dyrektor Skoda Auto.

Ofensywa modelowa w Indiach

Wersja produkcyjna modelu VISION IN trafi do pierwszych klientów na początku 2021 r. Będzie to pierwszy model produkcyjny wykorzystujący nową platformę MQB-A0-IN przeznaczoną specjalnie dla tego regionu.

Oprócz produkcyjnej wersji koncepcyjnego modelu VISION IN, Skoda planuje wprowadzić na indyjski rynek również kolejne modele, które w Europie cieszą się dużym powodzeniem.

Zobacz także: gorące premiery Genewy 2020 - zapowiedź

Skoda Vision IN Materiały prasowe
Skoda Vision IN

Skoda prowadzi kampanię modelową w Indiach

Skoda kieruje projektem INDIA 2.0 od połowy 2018 roku i tym samym jest również odpowiedzialna za modelową kampanię Grupy Volkswagen w tym regionie. W celu wzmocnienia swojej pozycji na tym ważnym, rozwijającym się rynku, Grupa zainwestuje łącznie blisko miliard euro, z czego 250 milionów euro zostanie przeznaczone na badania i rozwój.

Znaczenie regionu potwierdza otwarcie Skoda Auto DigiLab India. Producent samochodów rozwija sieć swoich centrów innowacji i lokalnie opracowuje nowoczesne rozwiązania w zakresie mobilności. Zespół Skoda Auto DigiLab India planuje łączyć siły z firmami technologicznymi i obiecującymi start-upami w kraju promując kapitał intelektualny i wspierając lokalne talenty.

Skoda Auto DigiLab India dąży do wykorzystania ogromnego potencjału, jaki oferuje subkontynent jako światowy lider na rynku oprogramowania i technologii. Pracując nad cyfrowymi projektami rozwojowymi i dostarczając rozwiązania dostosowane do rynku indyjskiego, Skoda Auto DigiLab India wspiera podstawową działalność Grupy w Indiach.

Wypracowane koncepcje czy rozwiązania będą udostępniane na innych rynkach, w tym celu Skoda Auto DigiLab India będzie ściśle współpracować z centrami innowacji producenta samochodów w Czechach, Izraelu i Chinach.

Zobacz także: elektryczny ID.3 to początek wysypu premier VW

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 51 500 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY
ŠKODA MAGAZYN nr 11/2021

ŠKODA MAGAZYN nr 11/2021

„Sportowo-użyteczny” samochód – w skrócie SUV – musi łączyć w sobie cechy różnych modeli. Z jednej strony powinien zapewniać komfort i użyteczność, z drugiej – być również gotowy na dynamiczne wyzwania. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 10/2021

ŠKODA MAGAZYN nr 10/2021

Wersje Monte Carlo na stałe wpisały się do krajobrazu Skody jako modele o dynamicznym wyglądzie i oryginalnym charakterze. Jednym z nich jest Scala Monte Carlo. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 09/2021

ŠKODA MAGAZYN nr 09/2021

SUV-y są modne i całkiem praktyczne, ale nie wszyscy przecież chcą jeździć SUV-ami. Nie mniej stylowe, a równie uniwersalne może być kombi z podwyższonym prześwitem – takie jak Octavia Scout czytaj dalej >>