REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Pierwszy Digital Showroom Skody w Polsce

W salonie Motorpol Wrocław powstał pierwszy w Polsce Digital Showroom marki Skoda.

2019-12-03
Digital Showroom Skody we Wrocławiu Materiały prasowe
Digital Showroom Skody we Wrocławiu

Odwiedzający pierwszy w Polsce Digital Showroom Skody mogą skorzystać z szeregu multimedialnych rozwiązań, niespotykanych dotychczas w salonach samochodowych. Ułatwiają one poznawanie poszczególnych funkcjonalności, systemów bezpieczeństwa czy służą do konfiguracji modeli.

Pierwszy otwarty w Polsce Digital Showroom, działający we Wrocławiu, pokazuje że marka Skoda inwestuje w najnowsze technologie i digitalizację nie tylko w samochodach, ale także w salonach, odpowiadając tym samym na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz wyznaczając kierunek na rynku dealerskim w Polsce. Showroom Skoda w salonie Motorpol Wrocław jest jedynym takim salonem marki w Polsce.

Pierwszy w Polsce Digital Showroom Skody

Digitalizacja i rozwój usług w zakresie mobilności cyfrowej są priorytetem w strategii Skody. Marka realizuje inwestycje w nowe technologie i stawia na rozwiązania przyszłości, które odpowiadają na zmieniające się tempo życia oraz rosnące wymagania klientów. Jednym z nich jest nowo powstały, pierwszy w Polsce Digital Showroom Skody.

- Jesteśmy świadkami największej rewolucji w dziejach przemysłu samochodowego. Wkraczamy w erę, w której dominującą rolę odgrywa digitalizacja oraz usługi online. Obserwujemy rynek i jako lider odpowiadamy na zachodzące w nim zmiany oferując naszym klientom najnowsze rozwiązania i technologie. Digital Showroom Skoda powstał po to, aby być bliżej klientów Skody, jeszcze lepiej poznać ich potrzeby i sprostać ich oczekiwaniom – komentuje Tomasz Piasny, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Dealerskiej Skoda.

Zobacz także: niezwykły pojedynek - KITT kontra GMC Drużyny A

Digital Showroom Skody we Wrocławiu Materiały prasowe
Digital Showroom Skody we Wrocławiu

Showroom Skoda jest częścią salonu Motorpol Wrocław, zlokalizowanego przy alei Karkonoskiej 81 we Wrocławiu. W salonie znajdują się najnowsze rozwiązania digitalowe oraz narzędzia pozwalające zapoznać się w dogodny sposób z ofertą marki oraz funkcjonalnościami poszczególnych modeli.

W przestrzeni showroomu znajduje się multimedialna ściana wideo, z którą można łączyć się za pomocą iPadów, prezentując klientom możliwości samochodów i działanie systemów bezpieczeństwa oraz dokonać konfiguracji wybranego modelu.

Znalazł się tu także multimedialny stół dotykowy, który również służy poznaniu poszczególnych funkcji i możliwości modeli z szerokiej oferty marki, a także specjalne multimedialne standy informacyjne przy samochodach oraz iPady ze specjalną aplikacją, która przez cały proces zakupowy towarzyszy klientowi i jego doradcy.

Zobacz także: szukasz samochodu? Tu znajdziesz najlepsze oferty

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 51 500 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY
ŠKODA MAGAZYN nr 15/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 15/2020

Skoda Octavia występuje w wielu wersjach różniących się poziomem wyposażenia i stylizacją, a nowa odmiana Scout jest najbardziej wszechstronną z nich – auto jest dynamiczne, bogato wyposażone i ma zdolności do jazdy poza asfaltem. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 14/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 14/2020

Elektryczny SUV Skody może występować w kilku wersjach różniących się stylizacją wnętrza – ich kolory i wzornictwo nawiązują do popularnych nurtów w wykończeniu wnętrza domu. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 13/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 13/2020

Skoda Octavia RS po raz pierwszy oferowana jest w takiej wielu odmianach. Najciekawszą z nich jest wersja hybrydowa z układem napędowym o mocy 245 KM. czytaj dalej >>