[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Skoda Fabia nową królową polskiego rynku

Sprzedaż Skody na polskim rynku nieustannie kwitnie. Czeska marka umocniła się na pozycji lidera, osiągając we wrześniu wzrost sprzedaży o niemal 10 proc.

MS 2017-10-23
Skoda Fabia Skoda Fabia

Czeska marka niepodzielnie rządzi zarówno wśród klientów indywidualnych (1155 dostarczonych sztuk, wzrost o 12,2 proc.), jak i flotowych (3445 sztuk, wzrost o 9,1 proc.). 

Najpopularniejszym modelem polskiego rynku we wrześniu została Fabia, która tym razem uplasowała się na pierwszej pozycji, wyprzedzając Octavię.

 Dostarczając we wrześniu 4600 samochodów, Skoda utrzymała swoją pozycję numeru 1 polskiego rynku. Osiągnięty wynik jest o 9,9 proc. lepszy od tego sprzed roku. Licząc od początku stycznia, czeska marka dostarczyła na polskie drogi już 45 291 nowych samochodów, utrzymując pozycję lidera także w tej klasyfikacji i poprawiając swój zeszłoroczny wynik aż o 19 proc.

Jeśli chodzi o klientów indywidualnych, Skoda dostarczyła im we wrześniu 1155 samochodów - o 12,2 proc. więcej, niż w tym samym okresie w roku poprzednim. Daje to marce 11,5 proc. udziału w całym rynku w tej kategorii.

Na rynku flotowym, z wynikiem 3 445 dostarczonych samochodów, to jest o 9,1 proc. więcej niż przed rokiem, również niepodzielnie rządzi Skoda. Od początku roku czeska marka dostarczyła już firmom 33 085 samochodów, co daje jej udział w całym tym rynku na bardzo wysokim poziomie 13,5 proc. 

Które modele były najpopularniejsze? Numerem jeden jest Skoda Fabia, która we wrześniu umocniła swoją pozycję, dzięki wzrostowi aż o 34,7 proc., znajdując 1 503 klientów. Drugim najchętniej wybieranym samochodem w Polsce została Skoda Octavia, we wrześniu notując 1 274 kolejnych nabywców.

 We wrześniu nieznaczne wzrosty zanotowały także modele Rapid i Superb. Świetnie przyjęty na polskim rynku został także tegoroczny debiutant, duży SUV Skoda Kodiaq. We wrześniu zarejestrowano 301 nowych sztuk tego modelu, a od początku roku – już 2 117 egzemplarzy. W październiku na polskim rynku do flagowego SUV-a dołącza mniejszy model Karoq.