[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Skoda Kamiq z dobrym wynikiem sprzedaży

Skoda rozpoczęła drugie półrocze mocnym akcentem, dostarczając w lipcu niemal 100 tys. pojazdów na całym świecie i tym samym poprawiając wynik z poprzedniego roku aż o 14,6 proc. Dobry wynik w Chinach uzyskał nowy SUV Kamiq.

MS 2018-08-23
Skoda Kamiq Skoda Kamiq

Marka umocniła swoją pozycję na rynku europejskim, w Rosji, w Chinach i w Indiach. Popularność zyskał nowy model SUV-a Kamiq, który zaraz po wejściu na najbardziej dochodowy rynek Skody w Chinach, w ciągu pierwszego tylko miesiąca został dostarczony do klientów w liczbie 2 200 egzemplarzy.

Obok Europy, gdzie sprzedaż samochodów Skody w lipcu 2018 roku wzrosła o 15,7 proc., w Rosji odnotowano wzrost o 24,7 proc, w Chinach o 13,7 proc., a w Indiach o 12,7 proc., w porównaniu z tym samym okresem w poprzednim roku.

Do sukcesu marki przyczyniła się bardzo dobra sprzedaż flagowego modelu Octavia oraz cieszące się coraz większym uznaniem kierowców SUV-y Kodiaq i Karoq. Z doskonałym przyjęciem spotkał się nowy model SUV-a Kamiq, który w ciągu pierwszego miesiąca został dostarczony do klientów w liczbie 2 200 egzemplarzy. Model ten jest dostępny wyłącznie na rynku chińskim.

W Europie Zachodniej, w lipcu Skoda dostarczyła klientom 40 600 egzemplarzy samochodów, odnotowując tym samym wzrost o 17,1 proc. w stosunku do tego samego miesiąca ubiegłego roku (34 700 egzemplarzy w 2017 roku).

W Europie Środkowej liczba dostarczonych samochodów wzrosła o 6,7 proc. w stosunku do lipca poprzedniego roku (14 700 egzemplarzy w 2017 roku), zaś we wschodniej części kontynentu (z wyłączeniem Rosji) marka zanotowała znaczący wzrost – sprzedano o 27 proc. więcej pojazdów w stosunku do lipca ubiegłego roku.

Skoda umocniła swoją pozycję także na chińskim rynku, na którym w lipcu sprzedano 25 100 modeli, czyli o 13,9 proc. więcej niż w 2017 roku. W Izraelu dostawy przekroczyły zeszłoroczną liczbę o 6,5 proc. i wyniosły 2 100 dostarczonych samochodów, czyli o 1 900 więcej niż rok temu.

Znaczny wzrost odnotowano także na rynku indyjskim, gdzie dostarczono 1400 samochodów do klientów, czyli o 12,7 proc. więcej w porównaniu do lipca poprzedniego roku.