[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Skoda Karoq hitem. Ruszy nowa linia produkcyjna

Skoda, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie kompaktowym SUV-em Karoq, od jesieni 2020 roku otworzy dodatkową linię produkcyjną modelu w Bratysławie.

2019-12-19
Skoda Karoq Skoda Karoq

Skoda Karoq cieszy się bardzo dużą popularnością na całym świecie. Rosnąca sprzedaż kompaktowego SUV-a Skody to powód, dla którego producent zdecydował, że od jesieni 2020 roku rozpocznie produkcję modelu również w fabryce w Bratysławie.

Obecnie seryjna produkcja Skody Karoq na rynki europejskie odbywa się w Czechach, w fabrykach Kvasiny oraz Mladá Boleslav.

Skoda Karoq – ponad ćwierć miliona aut

W połowie września 2019 roku liczba sprzedanych egzemplarzy Skody Karoq wyniosła około ćwierć miliona. Tę imponującą wielkość produkcji czeski producent osiągnął w niecałe dwa lata od rozpoczęcia produkcji kompaktowego SUV-a.

Tylko w zeszłym roku Skoda dostarczyła klientom 115 700 modeli Karoq na całym świecie. Z kolei w ciągu pierwszych jedenastu miesięcy 2019 roku liczba ta wyniosła 137 700, co potwierdza, że jest to obecnie jeden z najpopularniejszych samochodów marki.

Skoda Karoq z nowej linii produkcyjnej

Odpowiedzią na wzrastające wyniki sprzedaży jest rozpoczęcie produkcji modelu Karoq w kolejnej już fabryce. Od jesieni 2020 roku, jak wspomnieliśmy na wstępie, Skoda Karoq będzie produkowana również w Bratysławie. Już dziś stolica Słowacji jest miejscem produkcji między innymi całkowicie elektrycznego modelu Skoda CITIGOe iV.

W stolicy Słowacji modele Karoq będą montowane w systemie MKD (ang. medium-knocked-down). Karoseria kompaktowych SUV-ów Skody będzie nadal produkowana i lakierowana w zakładzie Skoda Auto Kvasiny w Czechach.

Zobacz także: Volkswagen zapowiada rewolucję modelową

Skoda Karoq Skoda Karoq

Skoda Karoq - kompaktowy SUV

Skoda Karoq to przestronny, kompaktowy SUV dla – jak mówi producent – aktywnych. Ale i ci spokojniejsi odnajdą się za kierownicą Karoqa. Model ten – większy od Kamiqa, ale mniejszy od Kodiaqa – dzięki swoim kompaktowym wymiarom bardzo dobrze sprawdza się podczas codziennego przemierzania miast.

Przede wszystkim jednak przeznaczeniem jego mają być dalsze wyprawy z całą rodziną lub gronem przyjaciół. Opcjonalny napęd 4x4, dostępny w tym modelu, sprawia że Karoq daje pewność prowadzenia w każdych warunkach – również poza asfaltowymi szlakami, na nieutwardzonych drogach czy zaśnieżonych trasach.

Skoda Karoq wyposażona jest w największy bagażnik w swoim segmencie. Podstawową pojemność 521 litrów można zwiększyć aż do 1810 litrów, dzięki systemowi VarioFlex i modułowym tylnym siedzeniom, które można dowolnie przesuwać lub nawet łatwo całkowicie zdemontować.

Skoda Karoq świetnie sprawdzi się jako samochód rodzinny, nie tylko dzięki pojemnemu bagażnikowi, ale także dzięki mocowaniom ISOfix, TopTether oraz zaawansowanym systemom bezpieczeństwa.

Zobacz także: niezwykły pojedynek - KITT kontra GMC Drużyny A

Skoda Karoq dostępna jest w szerokiej gamie silników, zarówno benzynowych o mocy od 85 kW do 140 kW (115 KM do 190 KM), jak i wysokoprężnych. Oba dostępne są w opcji z automatyczną skrzynią biegów DSG.

Kompaktowy SUV Skody występuje także w uterenowionej wersji SCOUT, która charakteryzuje się specjalnie zaprojektowanymi elementami nadwozia, które dodają off-roadowego sznytu oraz wykończeniem we wnętrzu.

Dla lubiących bardziej sportowy charakter, Karoq ma również odmianę SPORTLINE, której dynamiczną sylwetkę podkreślają m.in.: zderzaki o sportowej stylistyce i specjalne, czarne, 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 118 700 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

ŠKODA MAGAZYN nr 06/2020

Dziś niemal każdy producent oferuje auta z napędem hybrydowym plug-in. Nie tylko zwykłe modele, ale również usportowione. Jaką korzyść daje hot hatchowi wsparcie elektronów? czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 05/2020

Kiedyś samochód miał co najwyżej klakson czy wycieraczki, dziś naszpikowany jest elektrycznymi odbiornikami i czujnikami, przez co pod skórą ma kilka kilometrów okablowania. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 04/2020

Jak przez 125 lat zmieniły się samochody? Diametralnie. Najlepszy przykład – dotąd wlewaliśmy do baku benzynę lub olej napędowy, ale dziś coraz częściej podłączamy auta do gniazdka. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>