[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Skoda Octavia face lifting - byliśmy na premierze

Jako nieliczni dziennikarze z Polski mogliśmy na żywo zobaczyć najnowszą, odświeżoną kompaktową Skodę. Czy nowy przód auta przyjmie się wśród klientów?

Bartosz Broński 2017-01-12
Skoda Octavia 2017

Octavia to bardzo ważny model dla czeskiego producenta. W minionym roku to m.in. ten kompaktowy samochód pozwolił Skodzie 8. raz z rzędu zająć pozycję lidera polskiego rynku pod względem sprzedanych aut. 52 296 pojazdy producent z Mladej Boleslav dostarczył do klientów nad Wisłą. Z tego blisko 17 tys. samych Octavii.To idealny dowód na to jak popularnym autem jest Octavia.

Po prezentacji pierwszych zdjęć po liftingu rozgrzała dyskusja na temat wyglądu nowego przodu kompaktowej Skody. Duże kontrowersje wzbudziły rozdzielone reflektory. Przyznajemy się, że sami podeszliśmy do tego mocno sceptycznie.

Odświeżoną Octavię mogliśmy podziwiać na prezentacji statycznej w Wiedniu. Zdecydowanie auto lepiej prezentuje się na żywo niż, na zdjęciach prasowych. Co ciekawe Skoda nie montuje w Octavii dwóch osobnych kloszy.

 

Lampa ma specjalne wyżłobienie, na które nachodzi jeden z elementów mocujący zderzak. Co daje efekt rozdzielonych lamp. Takie rozwiązanie jest tańsze, niż przebudowywanie przodu auta, a przypominamy, że mówimy jedynie o liftingu.

Bardzo dobrze wizualnie prezentuje się Octavia RS. Auto ma teraz dodatkowy, czarny element zdobiący zderzak, co podkreśla przetłoczenie. "Rozdzielone" klosze naszym zdaniem pasują do ostrzejszych linii sportowej Skody.

Dużym plusem Octavii jest topowy system multimedialny Columbus z ekranem o przekątnej 9,2 cala. Da się zauważyć bardzo płynne i szybkie działanie menu. Do tego jego obsługa jest intuicyjna, a pola dotykowe na ekranie, które zastępują tradycyjne przyciski reagują na każde naciśniecie bez opóźnień.

 

Po pierwszym kontakcie ze Skodą Octavią można stwierdzić, że echa zmian i głosy sceptycznych szybko ucichną. A Octavia i tak powinna obronić swoją pozycję na rynku, wszakże jej mocne strony od zawsze opierają się nie tylko na stylistyce. Już za kilka tygodni będziemy mieli okazje jeszcze bliżej przyjrzeć się kompaktowemu bestsellerowi podczas oficjalnych jazd testowych.

Na polskim rynku już można zamawiać odświeżoną Skodę Octavię, której ceny startują od 66 670 złotych.