[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Skoda Scala – wnętrze samochodu

Skoda podgrzewa atmosferę przed premierą nowego kompaktowego modelu Scala, publikując widok kabiny auta.

2018-11-07
Skoda Scala - szkic wnętrza Skoda Scala - szkic wnętrza

Oficjalny debiut Skody Scala zaplanowany jest na 6 grudnia w Tel Awiwie. Producent postanowił zadbać o zbudowanie napięcia przed odsłonięciem swojego ważnego, żeby nie powiedzieć przełomowego modelu w klasie kompaktów.

Po wcześniejszych prezentacjach zdjęć zamaskowanego auta, danych technicznych i innych szczegółów, przyszedł czas na kabinę. Na razie dostaliśmy jedynie szkic, ale pokazuje on to, co najważniejsze. Czyli nowe podejście zarówno w kwestii designu, jak i wyposażenia w nowoczesne rozwiązania w dziedzinie łączności.

Styliści postawili na przejrzystość kokpitu. W opcjonalnym wyposażeniu zamiast tradycyjnych zegarów dostaniemy wyświetlacz wirtualnego kokpitu o przekątnej 10,25 cala, umożliwiający szeroką personalizację ustawień, a także wybór jednego z pięciu dostępnych widoków.

Skoda Scala Skoda Scala, fot. Skoda

Z kolei na środku deski rozdzielczej króluje drugi ekran, mający 9,2 cala przekątnej, obsługujący większość systemów i ustawień, poza klimatyzacją. Ta ostatnia ma swój osobny panel sterowania, z tradycyjnymi pokrętłami i przyciskami. To duży plus, zwiększający komfort użytkowania.

Warto zwrócić uwagę, że wspomniany ekran centralny umieszczony został wysoko, tak że kierowca nie musi szukać go wzrokiem w czasie jazdy, mogąc korzystać z wyświetlanych na nim informacji.

W nowej kompaktowej Skodzie oświetlenie wewnątrz jest dostępne w dwóch wariantach: białym i czerwonym. Istnieje też możliwość zamówienia tapicerek wykonanych z ekskluzywnego materiału Suedii.

Skoda Scala Skoda Scala, fot. Skoda

Skoda dużą wagę przywiązuje do usług z zakresu szeroko pojętej łączności. Wśród usług connectivity pasażerowie mają dostęp do interesujących ich danych na temat pojazdu za pośrednictwem tabletu lub smartfona.

Mogą zdalnie otrzymać informacje na temat aktualnego przebiegu auta, zużycia paliwa czy lokalizacji samochodu oraz ustalać przyszłe trasy z dowolnego miejsca i wgrywać je bezpośrednio do systemu nawigacyjnego, dostępnego wewnątrz pojazdu.

Przypomnijmy, że Skoda Scala ma mieć bardzo przestronne wnętrze. Rozstaw osi nowego modelu wynosi 2649 mm, przestrzeń na kolana dla pasażerów siedzących na tylnej kanapie 73 mm, natomiast wolne miejsce nad głową to aż 982 mm. Scala ma też największy w segmencie bagażnik – jego pojemność to 467 litrów. Po złożeniu tylnych siedzeń przestrzeń ta zwiększa się do 1410 litrów.

Zobacz także: Skoda Scala - znamy gamę silników

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 69 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

ŠKODA MAGAZYN nr 06/2020

Dziś niemal każdy producent oferuje auta z napędem hybrydowym plug-in. Nie tylko zwykłe modele, ale również usportowione. Jaką korzyść daje hot hatchowi wsparcie elektronów? czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 05/2020

Kiedyś samochód miał co najwyżej klakson czy wycieraczki, dziś naszpikowany jest elektrycznymi odbiornikami i czujnikami, przez co pod skórą ma kilka kilometrów okablowania. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 04/2020

Jak przez 125 lat zmieniły się samochody? Diametralnie. Najlepszy przykład – dotąd wlewaliśmy do baku benzynę lub olej napędowy, ale dziś coraz częściej podłączamy auta do gniazdka. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>