[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Skoda Scala – znamy gamę silników

Skoda Scala to nowy kompaktowy model czeskiego producenta. Jakie silniki znajdą się pod maską samochodu?

2018-10-30
Skoda Scala Skoda Scala, fot. Skoda

Zupełnie nowy, kompaktowy model w portfolio Skody dostosowuje swoją moc i charakter do indywidualnych potrzeb kierowców. Scala dostępna będzie w czterech wariantach silnikowych: trzech benzynowych i jednym wysokoprężnym.

Dodatkowo auto może zostać wyposażone w nowy układ jezdny z niższym zawieszeniem i dwoma trybami pracy: Normal i Sport.

Podstawowa jednostka benzynowa w nowej Skodzie Scala to trzycylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 95 KM, występujący wyłącznie z pięciobiegową skrzynią manualną. Druga, mocniejsza wersja ma moc 115 KM i dostępna jest w wersji standardowej z sześciobiegową skrzynią manualną lub w wersji opcjonalnej z siedmiobiegową automatyczną skrzynią DSG.

Skoda Scala Skoda Scala, fot. Skoda

Najmocniejszy, czterocylindrowy silnik 1.5 TSI o mocy 150 KM dostępny jest również z sześciobiegową skrzynią manualną lub opcjonalną, siedmiobiegową skrzynią DSG.

Skoda Scala oferuje także silnik Diesla 1.6 TDI o mocy 115 KM. Silnik legitymuje się maksymalnym momentem obrotowym w wysokości 250 Nm.

Każdy z silników oferowanych w nowym modelu Scala spełnia wymogi emisyjne normy Euro 6d TEMP, obowiązującej od września 2018 r., oraz został wyposażony w system odzyskiwania energii z hamowania.

Skoda Scala Skoda Scala, fot. Skoda

Skoda Scala będzie dostępna także z nowym układem jezdnym, który posiada zawieszenie o 15 mm niższe od standardowego. W wersji ze sportowym zawieszeniem zastosowano dwustopniową regulację siły tłumienia amortyzatorów.

Po przełączeniu z trybu Normal na Sport zawieszenie ulega usztywnieniu, umożliwia płynniejszą jazdę, zapewniając kierowcy jeszcze większe emocje z prowadzenia auta.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 69 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

ŠKODA MAGAZYN nr 06/2020

Dziś niemal każdy producent oferuje auta z napędem hybrydowym plug-in. Nie tylko zwykłe modele, ale również usportowione. Jaką korzyść daje hot hatchowi wsparcie elektronów? czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 05/2020

Kiedyś samochód miał co najwyżej klakson czy wycieraczki, dziś naszpikowany jest elektrycznymi odbiornikami i czujnikami, przez co pod skórą ma kilka kilometrów okablowania. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 04/2020

Jak przez 125 lat zmieniły się samochody? Diametralnie. Najlepszy przykład – dotąd wlewaliśmy do baku benzynę lub olej napędowy, ale dziś coraz częściej podłączamy auta do gniazdka. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>