[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

Skoda Service Challenge 2019. Sukces Skoda Team

Spośród 191 finalistów z 32 krajów biorących udział w tegorocznej edycji Skoda Service Challenge wyłoniono najlepszych pracowników z działu serwisu i sprzedaży.

MS 2019-07-18
Skoda Service Challenge 2019 Skoda Service Challenge 2019

Uczestnicy konkursu musieli zmierzyć się z szeregiem trudnych wyzwań, udowodnić swoje zaangażowanie w obsługę klienta oraz wykazać się wiedzą techniczną. Zawodnicy Skody okazali się największymi ekspertami w dwóch z ośmiu kategorii i zwyciężyli w klasyfikacji generalnej, zdobywając główną nagrodę w kategorii Najlepszy Zespół oraz Najlepszy Technik Serwisowy.

Optymalne doradztwo i profesjonalne wsparcie wpływają na lojalność klientów Skody wobec marki i ich ponadprzeciętną satysfakcję. Z tego powodu firma dąży do ciągłego podnoszenia jakości usług w całej sieci dealerskiej.

W tym roku Skoda po raz kolejny zaprosiła wszystkich partnerów swojej sieci dealerskiej do udziału w konkursie Skoda Service Challenge. Już po raz dziewiąty pracownicy marki, wyłonieni ze wszystkich rynków uczestniczących w imprezie, mieli okazję zademonstrować i porównać swoje umiejętności w międzynarodowym gronie.

Ich zdolności techniczne oraz wdrażanie wartości marki w codziennych kontaktach z klientem wpływają na skuteczność w odpowiadaniu na indywidualne potrzeby kierowców.

Zobacz także: pierwsza hybrydowa Skoda - Superb iV

Rywalizacja rozgrywała się w ośmiu kategoriach:

  • doradca serwisowy,
  • technik serwisowy,
  • technik diagnostyczny,
  • technik lakiernik,
  • kierownik ds. części zamiennych,
  • przedstawiciel importera,
  • konsultant ds. sprzedaży,
  • kierownik sprzedaży.

W dwóch z nich zwyciężyli polscy eksperci:
• Najlepszy Technik Serwisowy - Łukasz Zielasko,
• Najlepszy Zespół - Skoda Team

Zadaniem uczestników tegorocznego Skoda Challenge było wykazanie się wiedzą na temat wartości marki, historii firmy, nadchodzących wyzwań, technologii i oferowanych produktów. Finaliści musieli pokazać także umiejętności praktyczne, zdolność pracy zespołowej, identyfikację z marką i zaangażowanie w pracę na rzecz zadowolenia klientów.

Przetestowana została profesjonalna wiedza na temat kluczowych procesów, percepcji kolorów, diagnostyki pojazdów i wykrywania usterek. Zespół organizacyjny przygotował na tę imprezę 18 pojazdów Skody.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!